hanipai 29.05.2004 20:32:36 (muokattu 29.05.2004 20:33:52) | |
---|
Ehdotelkaas ja kertokaa kokemuksia. Nyt ei siis puhuta V-ampista, Podista tai DG stompista/Magic Stompista, vaan multiefuista, jotka mallintaa. Tietty, jos oot sitä mieltä, että mieluummin ehdottomasti joku noista neljästä, niin sano toki. Bassomallinnukset plussaa, mutta ei välttämättömiä. Hannu |
Olen ollut kohta vuoden GNX3:n omistaja, ja täytyy sanoa että olen ollut tyytyväinen. En juurikaan ole kiinnittänyt huomiota mallinnukseen, koska tärkeintä minulle ei ole jonkun tietyn vahvistimen matkiminen, vaan hyvä saundi. Todella monipuolinen verme, taipuu kevyestä raskaampaan. Ja mikä parasta, efektit ovat todella hyviä (ainakin minun mielestä). GNX2 = GNX3 ilman 8-raituria "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
hanipai 29.05.2004 20:52:41 | |
---|
Olen ollut kohta vuoden GNX3:n omistaja, ja täytyy sanoa että olen ollut tyytyväinen. En juurikaan ole kiinnittänyt huomiota mallinnukseen, koska tärkeintä minulle ei ole jonkun tietyn vahvistimen matkiminen, vaan hyvä saundi. Todella monipuolinen verme, taipuu kevyestä raskaampaan. Ja mikä parasta, efektit ovat todella hyviä (ainakin minun mielestä). GNX2 = GNX3 ilman 8-raituria Onkos toi GNX1 pahasti riisuttu malli. Ainakaan en kasiraituria tartte. |
Skebaristi 29.05.2004 21:00:00 | |
---|
Onkos toi GNX1 pahasti riisuttu malli. Ainakaan en kasiraituria tartte. Nuo tarkat tiedot näkyy hyvin digitechin sivuilla, ainakin nappuloita on vähemmän. :) www.digitech.com "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |