Aihe: Kokemuksia m.net torista.
1 2 3 4 529 30 31 32 33 34 35 36 37
Krice
05.06.2015 16:15:25

mpekkanen: Ehkäpä tuollaista kitaraa ei sitten kannata myydä jos ei rahallisesti ihan pakko ole.

Jos ei tällä kerralla mene niin ostan toisellekin ML:lle laukun ja vien molemmat jonnekin varastoon 30 vuodeksi. Sen jälkeen myyn ne 5000€/kpl.
Tympee Huttunen
05.06.2015 16:23:08
Krice: Pitäisi varmaan nostaa hintaa. Jos haluaa 200€ kepin niin kannattaa ostaa joku Harley Benton.

Mä luulen, että noi "oksakohdat" on syynä. Monesta otelaudasta voi jonkun kolon tms löytää tihrustamalla. Tuollaisen maininta jotenkin syö fiilikset ja jää kuva jostain sentin koloista.
mpekkanen
05.06.2015 16:57:10
Kontiak: Jos sinä alat puhua "pitopelistä", niin puhu sitten myös "Ruokankaasta".

Itsellä on tosiaan muutamia ylimääräisia soittimia kertynyt ja osia. Suurin osa myytävistäni soittimista ei ole mitään halpoja kitaroita, vaan lähinnä ne arvokkaammat. Itse kun ajattelen niin, että hyvien soittimien kuuluisi olla käytössä ja on sääli roikuttaa seinällä hyviä soittimia.
On siellä tosin muutama hieman edullinenkin peli tarpeettomana ja paljon uusia osia jotka jäivät kun sairastuin ja projekteja en pystynyt tekemään loppuun. Kotona kyllä pärjään hieman edullisemmillakin kitaroilla, mutta kun en enää pysty keikkailemaan on minusta turhaa säilyttää hyviä ja arvokkaita pelejä ihan tyhjän panttina. Aika paljon olen onneksi saanut myytyä noita itselle ylimääräisiä sähkökitaroita.

Minulla ei kuitenkaan nyt ole mitään osto/myynti-ilmoituksia. Tähän on syynä se, että nyt on ollut muuttoa ja kaikenlaista muutakin puuhaa.

Onkohan tähän joku erityinen syy, miksi minulle kirjoitat näin. En ole mitenkään asiattomasti sinulle kirjoittanut tai kommentoinut kirjoituksiasi?
Kontiak
05.06.2015 17:23:33 (muokattu 05.06.2015 17:23:55)
mpekkanen: Onkohan tähän joku erityinen syy, miksi minulle kirjoitat näin.

?
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
Rämppy
05.06.2015 21:23:46
Kontiak: Et ota huomioon, että kauppiaan on elettävä jollain tuo 1-3 kk. Ja Deanista pitää raapia ne duncanit vielä irti, kun erikseen ostamalla ne saa asennusvalmiina.

Nyt jäi sun pointti epäselväksi. Ei kai tämä kamarunkkaus mikään elinkeino ole...
Saahan sitä sanoa.
ReBeat
05.06.2015 21:49:07

Lastinen: Mä luulen, että noi "oksakohdat" on syynä.

Ne saa onneks helposti räällä täytettyä.
LaMotta
06.06.2015 19:04:23 (muokattu 06.06.2015 19:05:02)

Ihmeen nihkeää on ollut HuttusKettusten myynti.
Omien kokemusten nojalla kuitenkin on sangen monipuolinen combo kyseessä.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Kontiak
06.06.2015 22:16:36 (muokattu 06.06.2015 22:20:48)
Rämppy: Nyt jäi sun pointti epäselväksi. Ei kai tämä kamarunkkaus mikään elinkeino ole...

Sitä mä vaan, että ajattele, jos se olisi elinkeino. Toimisitko silloin samoin kuin nyt:

Mieluummin sitten nakkaan kamppeen jemmaan odottamaan myöhempiä käyttötarpeita.
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
Laulava Kylätohtori
08.06.2015 10:06:50 (muokattu 08.06.2015 14:44:09)
Edit......
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Juzpe
08.06.2015 10:11:27

Ei kiinostele Tele. :( Taidan pitää ittellä, ommeinaa hyvä skitta. Hinnankaan ei pitäs olla mikää ihan kauheen paskamainen.
Sarko
08.06.2015 10:39:44
Juzpe: Ei kiinostele Tele. :( Taidan pitää ittellä, ommeinaa hyvä skitta. Hinnankaan ei pitäs olla mikää ihan kauheen paskamainen.

Komea Tele, jos olisin massi_keisari niin voisin laittaa tuon.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
machinehead72
08.06.2015 11:02:00
Laulava Kylätohtori:
Tosin soundista päätellen luulisin, että teräsblokki on, mitä pitääkin. Soundi on kuitenkin todella hyvä. Mutta vähän tässä nyt harmittaa, ettei tullut sitä, mitä ostin. Ja ehdein jo antamaan myyjällekin hyvää palautetta...

Kannattaisiko ottaa myyjään yhteyttä ja vaatia esim. osaa rahoista takaisin? Tai koko kaupan perumista?
https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia!
Juzpe
08.06.2015 11:50:24

Sarko: Komea Tele, jos olisin massi_keisari niin voisin laittaa tuon.

No paat kato silti. Kyllä me sille dadaosari keksitään.
Laulava Kylätohtori
08.06.2015 12:05:53 (muokattu 08.06.2015 14:46:56)
machinehead72: Kannattaisiko ottaa myyjään yhteyttä ja vaatia esim. osaa rahoista takaisin? Tai koko kaupan perumista?

Vastaus saatu, homma ok. Virhe tapahtunut jo aiemmin. Ei tästä siis sen enempää...

e. enkä edes suostuisi kaupan purkuun, koska soundi on edelleen ihan yhtä hyvä kuin ennenkin. Ei muuttunut huonoksi, kuten taannoinen ei-enää-made-in-usa-kitara... :D
terolt
09.06.2015 09:24:28
Hyvin vetää tori. Eilen lähetin molemmat Ibanezit uusille omistajilleen. Toki meni hieman keskiarvoa edukkaammin, mutta hyvä mieli jäi silti molemmille. Nyt sitten tähtäimeen jotain uutta ja mullistavaa... Mua on kaasutellut jostain syystä tuollainen kasari/ysäri stratocaster plus / american deluxe tai ESP vintage distressed tyylinen viulu. Pitää vissiin muuttaa stadiin kun kaikki kitarat makaa siellä, täällä ei ole mitään mitä testata.
Lunnu
09.06.2015 13:43:48
Olen viime aikoina pollannut ahkerasti vahvistinosastoa ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan pannuun nämä jotka jatkuvasti nostavat vanhat ilmonsa etusivulle. Outo ilmiö.

Itse olen torin kautta myynyt useita styrkkareita eikä ole ikinä tarvinnut moista harrastaa. Jos joku on oikeasti kiinnostunut jostain kahden tonnin vehkeestä niin kyllä kait se sen ilmon kaivaa esille vaikka sivulta sata.

Itse olen moista tehnyt ja omia vehkeitä mennyt kaupaksi vaikka ilmo onkin vajonnut taustalle.
Nostalgy is not what it used to be
mpekkanen
09.06.2015 14:22:59
qal: Olen viime aikoina pollannut ahkerasti vahvistinosastoa ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan pannuun nämä jotka jatkuvasti nostavat vanhat ilmonsa etusivulle. Outo ilmiö.

Itse olen torin kautta myynyt useita styrkkareita eikä ole ikinä tarvinnut moista harrastaa. Jos joku on oikeasti kiinnostunut jostain kahden tonnin vehkeestä niin kyllä kait se sen ilmon kaivaa esille vaikka sivulta sata.

Itse olen moista tehnyt ja omia vehkeitä mennyt kaupaksi vaikka ilmo onkin vajonnut taustalle.

Näitä voi tosiaan ihmetellä. Ahkerimmat jampat jättää vielä ne vanhatkin ilmot sinne, että kun hakua katselee jonkun maakunnan kohdalta on joka sivulla sama vehje myynnissä.
Yleensä vielä aivan samalla hinnallakin vielä. Kyllähän tuon vielä ymmärtäisi jos puhuttaisiin muutamista nostoista, mutta kun tuolta löytyy kavereita jotka myyvät sitä samaa useita vuosia ja samalla hinnalla.
Kyllä se on juurikin niin, että jos joku on parin tontun vehjettä etsimässä niin ei sitä tarvitse joka päivä etusivulle laittaa.

Toinen, mitä en ole koskaan ymmärtänyt on se kun ilmoitukseen laitetaan, että KIIRE.
Sehän on vähän niinkuin syömään käskisi, mutta tässä tapauksessa niin, ettei sitä pyydettyä hintaa ainakaan kukaan maksa.

Tosin nämä on minun omia mielipiteitäni ja jorinoita joista ei tarvitse kenenkään välittää sen enempää.
Laulava Kylätohtori
09.06.2015 14:56:44 (muokattu 09.06.2015 14:57:25)
mpekkanen: Toinen, mitä en ole koskaan ymmärtänyt on se kun ilmoitukseen laitetaan, että KIIRE.
Sehän on vähän niinkuin syömään käskisi, mutta tässä tapauksessa niin, ettei sitä pyydettyä hintaa ainakaan kukaan maksa.

Sama. Mitä ihmettä se KIIRE siellä hyödyttää? Joku ostaa sen, vaikkei tarvitse, koska myyjällä on kiire.

Jos on kiire päästä eroon, niin se indikaatio annetaan siellä hinta-kohdassa. Hinta niin alas, että menee, turha sinne on mitään kiireitä kirjoitella...

e. itse nostin taannoin pedaali-ilmoitusta päivittäin, mutta laskin joka kerta hintoja. Ei niitä kauaa tarvitse sillä tavalla nostella...
teleman
09.06.2015 15:03:05
Ehkä myyn -osastoa ei oikein ymmärrä. Luulisi myyntipäätöksen olevan tehty, kun torille tavaraa myyntiin laittaa.
Komppikitaristi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)