Aihe: Elvis, mitäs siitä?
1 2 3 4 515 16 17 18 1932 33 34 35 36
Jäärä
03.06.2015 08:51:58 (muokattu 03.06.2015 08:58:09)
RockFanatic: WTF??? Kaiken muun epäuskottavuuden lisäksi tällä "Extreme Elvis"-urpolla on tatuointi käsivarressaan! Elvis ei ikipäivänä sortuisi (edelleen painosanalla SORTUISI) piikitettäväksi kuin verenluovutustarkoituksessa. (Ja nyt jätetään ne "kävelevä apteekki"-vitsit kokonaan pois, sillä mies näyttäisi ja kuulostaisi olevan nykyään sataprosenttisesti kuivilla...)

Täsäkö on lopullinen ja täysin kiistämätön todiste?:
http://www.poizenivy.com/spotlight/7-12-2002/xtreme21.jpg
http://i62.tinypic.com/2zptnhs.jpg

Elvis= Extreme-Elvis
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
RockFanatic
03.06.2015 21:12:03
Kun jossakin vaiheessa kerroin tässä topicissa Orionista (salaperäinen naamioitunut laulaja, joka lauloi "Elviksen äänellä", muttei todellakaan ollut Elvis) ja Doug Churchista, kehuin heidät molemmat maasta taivaisiin. Kun äkkäsin "Jon Cotnerin" eli sen aidon ja oikean Elviksen olemassaolon, olin periaatteessa valmis syöksemään hornan tuuttiin lähes kaikki Elvis-tribuuttiartistit... paitsi Doug Churchin, Ben Portsmouthin, Jay Dupuisin, Pete Stormin, Ted Torresin, Glenn Bowlesin, Kevin Millsin, Justin Shandorin ja muutamat muut. Kaikki nämä esiintyjät ovat mestarillisia viihdyttäjiä, vaikka "the real thing" on hänkin todennäköisesti yhä elossa. Erehdyin "Cotneria" hehkuttaessani kutsumaan Churchia "vain päteväksi tribuuttiartistiksi", mutta eihän se asia nyt aivan näin yksiselitteinen ole. "Jon Cotner" eli Elvis laulaa nyt 80-vuotiaan miehen äänellä, ja se ääni ei tosiaankaan kuulosta aivan samalta kuin 35-40-vuotiaan Elpun vastaava. Näin ollen minun täytyykin sanoa, ettei kukaan muu, ei edes aito Elvari, pysty enää nykyään kuulostamaan niin paljoa, saati sitten enempää, 1970-luvun Elvikseltä kuin Doug Church.
reaper666
05.06.2015 01:01:46
RockFanatic: Anteeksi, anteeksi, anteeksi... olen tähän saakka niellyt kaikki jutut siitä, että Cotner saattaisi olla Elvis, täysin ilman minkäänlaisia vastaväitteitä, mutta nyt tulin vihdoin järkiini eli toisin sanoen toisiin ajatuksiin. Tsekkasin nimittäin YouTubesta Elpun ja Lisa Marien duettovideon In The Ghetto-kappaleesta, ja kyllä, Lissun silmistä vuotaa kyyneleitä. Kuinkahan moni ihminen maailmassa pystyisi itkemään sitä, että oma isä on elossa...?

No, voi helvetti sua :DDDDD
Mahti
05.06.2015 21:27:47
Muistaako kukaan hienoa dokkaria This is Elvis? Tais olla suomennettuna kekseliäästi Kuningas Elvis. Se oli mulle kasarina ekoja kosketuksia hienoon viihdetaiteilijaan eikä oo tainnu telkkarista sen jälkeen tulla. (Yritän tässä samalla vaihtaa puheenaihetta näistä elää/ei elä -hommista)
Jokainen paistaa omat makkaransa
AP
06.06.2015 00:02:17 (muokattu 06.06.2015 00:08:11)
Mahti: Muistaako kukaan hienoa dokkaria This is Elvis? Tais olla suomennettuna kekseliäästi Kuningas Elvis. Se oli mulle kasarina ekoja kosketuksia hienoon viihdetaiteilijaan eikä oo tainnu telkkarista sen jälkeen tulla. (Yritän tässä samalla vaihtaa puheenaihetta näistä elää/ei elä -hommista)

Onneksi yrität.

Mutta toki, tuohan on tekoaikaansa nähden mainio dokumentti, josta on muuten pari eri versiota. Pidemmässä on mm. kuvailtu tarkemmin viimeisen yön tapahtumia; dokumenttiaineiston lisäksihän tässä on mukana näyteltyjä kohtauksia, ja Johnny Harra esittää 42-vuotiasta Elvistä, joka leffassa saapuu viimeisen kerran Gracelandiin
jne. Pidemmässä versiossa on mukana enemmän tätä osastoa.

Tekoaikaansa nähden siksi, että tuliko tuo nyt -80 vai -81 - siis aikana, jolloin tiedossa olevaa materiaalia oli paljon nykyistä vähemmän.

Suomen telkusta tuo on kai tullut vain kerran. Jos esityksen ajoittaminen kiinnostaa, se oli silloin kun Mtv:n suomentajat olivat lakossa, ja siksi tuo esitettiin ilman tekstejä. Sellaisena varsiona se minullakin on jossain vhs:lla - ja dvd:lla sitten tietty pränttien kanssa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Mahti
06.06.2015 11:14:38
AP: Onneksi yrität.

Mutta toki, tuohan on tekoaikaansa nähden mainio dokumentti, josta on muuten pari eri versiota. Pidemmässä on mm. kuvailtu tarkemmin viimeisen yön tapahtumia; dokumenttiaineiston lisäksihän tässä on mukana näyteltyjä kohtauksia, ja Johnny Harra esittää 42-vuotiasta Elvistä, joka leffassa saapuu viimeisen kerran Gracelandiin
jne. Pidemmässä versiossa on mukana enemmän tätä osastoa.

Tekoaikaansa nähden siksi, että tuliko tuo nyt -80 vai -81 - siis aikana, jolloin tiedossa olevaa materiaalia oli paljon nykyistä vähemmän.

Suomen telkusta tuo on kai tullut vain kerran. Jos esityksen ajoittaminen kiinnostaa, se oli silloin kun Mtv:n suomentajat olivat lakossa, ja siksi tuo esitettiin ilman tekstejä. Sellaisena varsiona se minullakin on jossain vhs:lla - ja dvd:lla sitten tietty pränttien kanssa.

Juuri näin. Mulla on juuri tuo tekstitön videolla, onneks tallessakin. Mutta okei, jos tosta on joku pidempikin versio, ni pitää kai sekin hankkia.
Jokainen paistaa omat makkaransa
RockFanatic
07.06.2015 16:06:26
Johnny Horo oli kyllä erinomainen Elvis-näyttelijä (rooli muutenkin todistetusti päällä 24/7, eli mitä ilmeisimmin mies kuvitteli olevansa Elvis), mutta valitettavasti erinomaisen hirveä "tribuuttiartisti". Kaikesta huolimatta mies saavutti uransa aikana lähes hämmästyttävän suurta menestystä... hmm, minkähänlaisilla ansioilla? "Jontun" ääni oli kauniistikin sanottuna kiduttavaa kuunneltavaa (miehen "laulaminen" kuulosti lähinnä laaman tappo-operaatiolta), kitaristina mies oli sanoinkuvaamattoman surkea, ja hänen esiintymistapaansa voitaneenkin kutsua pikemminkin Elvis-parodiaksi kuin aidoksi kunnianosoitukseksi kaikkien aikojen suurimman viihdyttäjän elämäntyötä kohtaan. Näiden puutteiden lisäksi mies oli erittäin pöyhkeä ja ylimielinen persoona, joka, kuten jo edellä mainitsinkin, "oli" taukoamatta Elvis myös lavan ulkopuolella. Eräskin YouTube-"kommentaattori" kommentoi erästä Harran Elvis-apinointivideota seuraavasti:
"Tunsin Johnnyn pitkän aikaa, ja kerran hän vei seurueemme ulos syömään. Hän puhui ja käyttäytyi kaiken aikaa kuin Elvis. Olimme uskomattoman innoissamme - tuntui kuin olisimme viettäneet aikaa itsensä Elviksen kanssa!" Niinpä tietenkin, kusipäitähän ne perspiraattorit usein tuppaavat olemaan. Kaikesta huolimatta RIP Harry Lee Lovett (11.7.1946-30.3.2011)!
RockFanatic
12.06.2015 22:42:45
Olen hehkuttanut Doug Churchia täällä jo pariin otteeseen aiemminkin, mutta nyt kyllä... ei s**tanan s**tanan s**tana! Kukaan - siis painosanalla KUKAAN_- ei voi kuulostaa enempää, eikä itse asiassa edes yhtä paljon, Elvikseltä kuin Mr. Church. Äänensävy ja -väri ovat käytännössä sataprosenttisen identtiset, samoin sanojen ja äänteiden painotukset. Doug ja Elvis eivät ulkonäöllisesti aivan täydellisesti täsmää keskenään, mutta kyllä heissä silti on jotakin samaa myös ulkoisesti... nimittäin silmät, kasvojen muoto ja ruumiinrakenne. Jumalauta, tää jätkähän on Elvis!!!
jra
12.06.2015 23:35:25
RockFanatic: silmät, kasvojen muoto ja ruumiinrakenne. Jumalauta, tää jätkähän on Elvis!!!

https://www.youtube.com/watch?v=X5G … &feature=player_detailpage#t=43
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
RockFanatic
13.06.2015 10:28:10
Hyi h*lvetti... nuo Elppu-parodiat ovat vastenmielisempiä kuin mikään muu asia tässä maailmankaikkeudessa. Vertailun vuoksi, vilkaiskaapa YouTubesta Doug Churchin veto vaikkapa tribuuttikappaleesta "The Letter" ja kertokaa sen jälkeen, missä arvossa pidätte noita Elppu-karikatyyrejä. Dougia lähemmäksi aitoa Elvistä ei nimittäin kukaan nykyihminen (ei katsoja/kuulija eikä tribuuttiartisti) pysty pääsemään, ei sitten mitenkään.
RockFanatic
13.06.2015 10:34:11
EDIT: Unohdin tuossa äskeisessä viestissäni mainita, minkä vuoksi inhoan noita pelle-Elviksiä. No, syyhän on aivan päivänselvä: mokomat pallomahaiset ja laulutaidottomat kammotukset pilaavat täydellisesti Elviksen uskottavuuden musiikin ystävien (ja muidenkin ihmisten) keskuudessa. Ainakin itse hyvin mielelläni kiroaisin (mikäli siis voisin vastata universumimme asioista) nämä reikäpäiset rasvap*rseet alimpaan mahdolliseen helvetintapaiseen paikkaan.
velipesonen
14.06.2015 09:15:05

Täysin samaa mieltä. Parhaimmat osaavat jäljitellä Elviksen soundia ja vibratoa mutteivat vivahteikasta fraseerausta ja intonaatiota hekään.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
RockFanatic
14.06.2015 21:45:52
Vilkaisepa jokin/joitakin Doug Churchin YouTube-videoista ja kerro sen jälkeen, oletko edelleen samaa mieltä...
RockFanatic
14.06.2015 21:48:50
EDIT: Tuolla äskeisellä viestilläni tarkoitin sitä, että jos Doug Churchin ääni ei ole 99,99% identtinen Elpun ääneen nähden, niin minä olen tammikuussa 1997 kuollut Eversti Tom Parker.
reaper666
15.06.2015 16:41:28
RockFanatic: EDIT: Tuolla äskeisellä viestilläni tarkoitin sitä, että jos Doug Churchin ääni ei ole 99,99% identtinen Elpun ääneen nähden, niin minä olen tammikuussa 1997 kuollut Eversti Tom Parker.

Itse uskon Parkerin elävän.
Vessajono
15.06.2015 16:47:56
Reiskahan elää vielä.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
jra
15.06.2015 16:51:21 (muokattu 15.06.2015 16:51:48)
reaper666: Itse uskon Parkerin elävän.

Hämäyksen tai omatoimisen ylennyksen vuoksi toimii nykyään nimellä kenraali Tom Parker.
http://cn.bing.com/dict/general%20tom%20parker
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Funkånaut
15.06.2015 16:55:15 (muokattu 15.06.2015 16:57:28)

Vessajono: Reiskahan elää vielä.

No, ei mitenkään vahvasti kyl.

E: Plussa kirjattu! Kirjoitukselle antamasi plussa on kirjattu järjestelmään.
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
RockFanatic
15.06.2015 17:18:19
Vilkaiskaa nyt, hyvät ihmiset, niitä Churchin YouTube-klippejä! Siitä "tällistä", jonka miehen "Elvis-ääni" aiheuttaa, ette nimittäin tokene ikinä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)