Mr. Speed 04.06.2015 14:32:14 (muokattu 04.06.2015 14:32:28) | |
---|
|
Gabe: Pitää yrittää poiketa kun käyn tädin luona seuraavan kerran. :) Pistä YV:tä, jos oot tulossa Vantaan huudeille, tehään samalla pyhiinvaellusmatka BT:n pajalle :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
JaaGeRMaisTeR 04.06.2015 15:50:03 (muokattu 04.06.2015 15:56:30) | |
---|
TTV: Pistä YV:tä, jos oot tulossa Vantaan huudeille, tehään samalla pyhiinvaellusmatka BT:n pajalle :-) No nyt tänne pesii uskonlahkot ja kohta alkaa vahvistinsota. Bluetonen todistajat ja vääräuskoiset. ;) E: pieni muutos tekstiin. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Juzpe 04.06.2015 15:57:41 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: No nyt tänne pesii uskonlahkot ja kohta alkaa pyhäsota. Bluetonen todistajat ja vääräuskoiset. ;) Mää pistän valkosia lippuja torille myyntiin pikkusella ylihinnalla... kohta niille vissiin ois kysyntää. Mä en oo koskaan ymmärtäny irrationaalista uskonnollisen tunteen palon sävyttämää suhtautumista joihinkin soittokamoihin. Vai onkohan timpuriforumilla Stihl vs. Husqvarna väännöt... ja sit pari kusenpolttamaa patua vielä kiistelee oliko '56 kakstahti paree ku '58 nelitahtikone sahassa. |
TTV 04.06.2015 16:19:13 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: No nyt tänne pesii uskonlahkot ja kohta alkaa vahvistinsota. Bluetonen todistajat ja vääräuskoiset. ;) E: pieni muutos tekstiin. Youtubessa julkaistaan videoita, jotka saattavat järkyttää herkkämielisiä ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Gabe 04.06.2015 16:34:50 (muokattu 04.06.2015 16:35:40) | |
---|
Juzpe: Mä en oo koskaan ymmärtäny irrationaalista uskonnollisen tunteen palon sävyttämää suhtautumista joihinkin soittokamoihin. Vai onkohan timpuriforumilla Stihl vs. Husqvarna väännöt... ja sit pari kusenpolttamaa patua vielä kiistelee oliko '56 kakstahti paree ku '58 nelitahtikone sahassa. Isä on metsuri ja kyllä ne kusenpolttamat patut siellä alan foorumeilla käyvät kiivaita keskustelua niistä metsätyökoneista ja välineistä ihan samaan tapaan mitä täälläkin. Itse asiassa kukaan ei taida olla yhtä hurja internetsoturi kuin 50-60v mies parin oluen jälkeen. Sama pätee autoihin, moottoripyöriin, polkupyöriin, kameroihin jne. jne. Itse en ymmärrä miten yllä mainituista saa edes keskustelun aikaan, mutta omat kiinnostuksen kohteet sallittakoon kaikille. Mitä tulee kitarakamoihin niin osalle ne selvästi on vain esineitä siinä missä vasara tai pesukone, osalle ne on jotain paljin elämää suurempaa. Itse menen vähän näiden kahden välimaastoon, romppeet itsessään ja erilaiset uudet soundit kiinnostaa siinä missä soittaminenkin. Minusta kummassakaan suhtautumistavassa ei ole yhtään mitään väärää. |
Kontiak 04.06.2015 17:17:43 (muokattu 04.06.2015 17:18:27) | |
---|
dfloreno: Yksi seikka mikä musta ainakin tuntuu todella epäreilulta näistä styrkkareista puhuttaessa on tää ns. makuuhuone-volume. Mutta noin ylipäätään toi on sellainen ilmiö, mikä asettaa noi vahvistimet täysin luonnottomaan tilanteeseen; joka-ikinen tietää, että putkistyrkkaria kun huudattaa niin se vaan kuulostaa paremmalta. Mutta noin ilmiönä, musta toi on ihan järjetön vaatimus vahvistimelta, jonka idea on siis saada se ääni kantamaan. Kandee muistaa, että nää styrkkarit ylipäätään on keksintöjä ajalta enne PA:ta ym. Tämä. Lisää hintaa makkarimiesten himoille joko suoraan lisäominaisuuksien hintana tai sitten pois valikoimasta resursseja viemästä. "If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
JaaGeRMaisTeR 04.06.2015 17:55:29 (muokattu 04.06.2015 17:58:34) | |
---|
Juzpe: Mää pistän valkosia lippuja torille myyntiin pikkusella ylihinnalla... kohta niille vissiin ois kysyntää. Mä en oo koskaan ymmärtäny irrationaalista uskonnollisen tunteen palon sävyttämää suhtautumista joihinkin soittokamoihin. Vai onkohan timpuriforumilla Stihl vs. Husqvarna väännöt... ja sit pari kusenpolttamaa patua vielä kiistelee oliko '56 kakstahti paree ku '58 nelitahtikone sahassa. Se on sitä, kun makuasioista voi vain kiistellä. Itse kyllä käännyn kakstahdin puoleen nuin vanhassa sahassa. Ruohonleikkuri taas Husqvarnan nelitahti. Helpottaa se tulevaa käyttäjäänsä, kun kerran sen sahan kanssa sinne metsään eksyn =) TTV plussa :D Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
hallu 04.06.2015 18:14:01 | |
---|
Gabe: Isä on metsuri ja kyllä ne kusenpolttamat patut siellä alan foorumeilla käyvät kiivaita keskustelua niistä metsätyökoneista ja välineistä ihan samaan tapaan mitä täälläkin. Itse asiassa kukaan ei taida olla yhtä hurja internetsoturi kuin 50-60v mies parin oluen jälkeen. Sama pätee autoihin, moottoripyöriin, polkupyöriin, kameroihin jne. jne. Itse en ymmärrä miten yllä mainituista saa edes keskustelun aikaan, mutta omat kiinnostuksen kohteet sallittakoon kaikille. Mitä tulee kitarakamoihin niin osalle ne selvästi on vain esineitä siinä missä vasara tai pesukone, osalle ne on jotain paljin elämää suurempaa. Itse menen vähän näiden kahden välimaastoon, romppeet itsessään ja erilaiset uudet soundit kiinnostaa siinä missä soittaminenkin. Minusta kummassakaan suhtautumistavassa ei ole yhtään mitään väärää. "Joka aasilla ajaa, se aasista puhuu...." olen nähnyt taksimiestän vääntävän siitä onko volvo vai mersu parempi ja sorakuskien kinaavan scanian ja sisun paremmuudesta. Oli elämän ala mikä tahansa, niin missä yhtä useampi mies kohtaa, niin kohta siellä väännetään että mika on paras kovin etc. mikäkin. Tämä koskee ainoastaan miehia, koskapa en ole naisten koskaan tavannut vastaavia vääntöjä käyvän ........ paitsi ehkä imettämisestä:-D. Kokeilkaapa joskus käydä heittämässä joku kerettiläinen kommentti vaikkapa "meidän vauva" lehden foorumille, niin huomaatte, että nämä kitarakamasodat on pientä sen rinnalla:-D. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Rämppy 04.06.2015 18:29:19 | |
---|
Vauva-foorumin rinnalla mnet on lällärikamaa. Saahan sitä sanoa. |
fenkkuvanhus 06.06.2015 23:00:12 | |
---|
Mitä Vitt*a täällä tapahtuu ? Meikäläinen kerran sohaisi ja hirvee haloo tuli. Mullakaan ei olllut mitään Bluetonen toimintaa vastaan vaan tätä tietynlaista "henkisyyttä " vastaan... Jos et ole puolellamme... olet meitä vastaan... :-) |
fenkkuvanhus 06.06.2015 23:09:23 (muokattu 06.06.2015 23:16:55) | |
---|
Rämppy: Vauva-foorumin rinnalla mnet on lällärikamaa. Heh, toi on totta. Jos katsoo Googlesta erektio/ erektiolääke/ kakkoseen lykkiminen jne.. Aina tule Vauva.net. :-)) Sillai kai... |
Gabe 06.06.2015 23:38:11 | |
---|
fenkkuvanhus: Mitä Vitt*a ... Meikäläinen kerran sohaisi... kakkoseen lykkiminen jne.. Sillai kai... Toistan vielä, ei vihaisena rattiin eikä kännissä nettiin. ;) Mutta ei kai tämä niin vakavaa ole. Onhan joka merkillä kannattajansa ja dissaajansa. Itse tykkään näistä(kin), teknisesti parempaa laatua saa hakea ja soundit toimii niin mikäs siinä. |
Laulava Kylätohtori 07.06.2015 10:18:40 | |
---|
fenkkuvanhus: Mitä Vitt*a täällä tapahtuu ? Meikäläinen kerran sohaisi... Älä sohi. Miksi pitää 'sohia' eli vittuilla? Eikö olisi viisaampi pitää vittuilut oman päänsä sisällä? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
JaaGeRMaisTeR 07.06.2015 10:58:21 | |
---|
Gabe: Toistan vielä, ei vihaisena rattiin eikä kännissä nettiin. ;) Mutta ei kai tämä niin vakavaa ole. Onhan joka merkillä kannattajansa ja dissaajansa. Itse tykkään näistä(kin), teknisesti parempaa laatua saa hakea ja soundit toimii niin mikäs siinä. Asia on toinen, jos menee "vihaisena nettiin ja kännissä rattiin." :D Tohtorilla tuntunut olevan hetken pinna kireällä. Kohta kesä, joten ihan rauhassa :) Viimeinen jotain asiaan kuuluvaa. Mitenkäs nuo junnut. Onko moisista kokemuksia kuinka paljon? Mahtavatko asettua kerrostaloon ym. matalavolume kohteisiin? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Laulava Kylätohtori 07.06.2015 17:26:14 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Tohtorilla tuntunut olevan hetken pinna kireällä. Kohta kesä, joten ihan rauhassa :) Hölmö poika maalta ei vaan ymmärrä, miksi mennä vittuilemaan ketjuun, jonka tuotteita omista, jotka ovat omasta mielestä rumia ja omistajat omahyväisiä paskiaisia. Kyl mää pysyisin pois sellasista ketjuista. Vai pitäisikö itsekin käydä vähän kertomassa "totuuksia" vaikka Ibanezin Jemeistä, koska Jem on niin huono ja niiden omistajilla ihan liian kivaa keskenään. ;) Tällä kertaa olisi poikkeuksellisesti Bluetone-asiaakin. Dustyn boost siirretty jalkakytkimeen. Pirun hyvältä vaikuttaa. Tätä olen tainnut hakea pedaalilla kaikki nämä vuodet. Mutta otetaan nyt rauhallisesti ja testataan ensin kunnolla ennen kuin liikaa hehkutellaan... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jniska 08.06.2015 09:27:10 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mutta otetaan nyt rauhallisesti ja testataan ensin kunnolla ennen kuin liikaa hehkutellaan... Tätä ominaisuutta suosittelen muillekin kuin KyläTohtorille. Ei muutaman tunni testailulla tule vielä kaikki ominaisuudet esiin, ei millään. Minun mielestä Tohtorin jutuissa on asiaa ja faktapohjaa rittäävästi. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Spiral 09.06.2015 13:29:03 | |
---|
fenkkuvanhus: Jos katsoo Googlesta erektio/ erektiolääke/ kakkoseen lykkiminen jne.. Ja katsoohan sitä. |
blues guitar 09.06.2015 18:54:21 (muokattu 09.06.2015 19:59:15) | |
---|
Nyt alkoi Dusty oudosti rusahtelemaan ja pätkimään. Varsinkin kun lämpenee. Oliskohan putket finaalissa? 12AX7 putkia multa löytyy. Niitäkö ensimmäisenä aloitan vaihtelemaan, vaihdanko kaikki kerralla vai yksitellen? Edit: Vika löytyi pääteputkista. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Hanok 10.06.2015 00:48:28 | |
---|
Tuon kuvauksen perusteella tuskin voi varmaksi sanoa, mutta mainitsemiasi putkia voi hyvin vaihdella yksitellen ja koittaa paikallistaa vikaa. Se voi tietysti olla pääteputkissakin. Ja kyllähän hyvin tehty vahvistinkin voi hajota, jolloin pätevä korjaaja saa sen myös kuntoon. |