heviäijä 06.05.2015 14:37:41 | |
---|
nakedzen: Joo, mutta olettaisin että kaupat hinnoittelee sen mukaan mikä todellinen hinta kuluttajalle olisi, eli tuohon päälle rahdit+alv+tullit niin hinta onkin jo noin 1300€. Ainakin thomannin hinnat tuntuvat olevan euron tarkkuudella tuo kun vertaa jenkkilän hintoihin. Joo tuo on totta. eihän jenkeistä tilaamalla selviä pelkästään kitaran hinnalla. Hintaeroa ei paljoa tule ja kaupasta kun ostat voi vielä testata. MYYKÄÄ MULLE JACKSON RR5 !!!!!!!! |
ibnz 06.05.2015 18:06:55 | |
---|
No eipä noita taideta jenkeistä Thomannille tilata - eikä rahti taatusti maksa toista sataa per kitara. Hinnan pitäisi olla sama* USAssa ja Euroopassa alv-ero huomioiden (yleensä jo valuuttakurssissa, nyt ei täysmääräisenä), kun kama tuodaan molemmille markkinoille kolmannesta maanosasta. * PPP-ero toki on hieman jenkkilän eduksi, mutta ei kymmeniä prosentteja |
heviäijä 06.05.2015 22:45:26 | |
---|
Tyhmä kysymys mutta mikä on ppp MYYKÄÄ MULLE JACKSON RR5 !!!!!!!! |
Snapo 06.05.2015 23:21:34 (muokattu 06.05.2015 23:35:28) | |
---|
Purchasing power parity eli mikä on valuuttakurssien suhde ostovoimamielessä tai sinnepäin. Kun niistä hinnannousuista oli puhetta, jos työkalulle on tarvetta nii tämä vois olla ihan pätevä ainaki hinnaltaan? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1001853"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
machinehead72 07.05.2015 10:02:21 (muokattu 07.05.2015 10:04:26) | |
---|
Ei sittenkään mitään.. Ei oo kyllä kallis:D https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia! |
nakedzen 07.05.2015 17:07:22 (muokattu 07.05.2015 17:09:12) | |
---|
ibnz: No eipä noita taideta jenkeistä Thomannille tilata - eikä rahti taatusti maksa toista sataa per kitara. Hinnan pitäisi olla sama* USAssa ja Euroopassa alv-ero huomioiden (yleensä jo valuuttakurssissa, nyt ei täysmääräisenä), kun kama tuodaan molemmille markkinoille kolmannesta maanosasta. * PPP-ero toki on hieman jenkkilän eduksi, mutta ei kymmeniä prosentteja Niin eipä tässä nyt siitä ollutkaan puhe lainkaan paljonko se thomannille maksaa, vaan siitä kuluttajan hinnasta. Kyllä kauppias osaa laskea millä hintaa voi myydä ilman että asiakkaat kaikkoavat merentakaisiin verkkokauppoihin. Eihän nyt kukaan hintoja laske sen alemmas kuin on pakko, kyllä ne lasketaan yleisestä maailmanmarkkinahinnasta, ei siitä mitä ne maksoi hankkia kaupan varastoon. |
Carvel 03.06.2015 16:30:59 | |
---|
Typerä nosto koska en huomannut muualla(?) päivittelyä, mutta onko thomann ylipäätään nostanut kaikkia hintojaan? |
JaaGeRMaisTeR 03.06.2015 17:03:34 | |
---|
Carvel: Typerä nosto koska en huomannut muualla(?) päivittelyä, mutta onko thomann ylipäätään nostanut kaikkia hintojaan? Kaikkialla nuo Ltd hinnat ainakin noussut. Se on tuo euro/dollari kurssit. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Carvel 03.06.2015 17:14:29 | |
---|
Carvel: Typerä nosto koska en huomannut muualla(?) päivittelyä, mutta onko thomann ylipäätään nostanut kaikkia hintojaan? JaaGeRMaisTeR: Kaikkialla nuo Ltd hinnat ainakin noussut. Se on tuo euro/dollari kurssit. En siis diggaa esp/ltd:stä, en myöskään löytänyt päivittely keskustelua tälle hinnannousulle ylipäätään. Mutta selväpä selvä, markkinoistahan tuo johtuu. |
JaaGeRMaisTeR 03.06.2015 17:49:44 (muokattu 03.06.2015 17:51:00) | |
---|
Carvel: En siis diggaa esp/ltd:stä, en myöskään löytänyt päivittely keskustelua tälle hinnannousulle ylipäätään. Mutta selväpä selvä, markkinoistahan tuo johtuu. Kyselin musamaailmasta tuota selitystä, että onko muuta syytä esim laadun parantaminen yms. Meinasi repiä pelihousut ja syytti kursseja. Oli tuolla ainakin Orangen ja Duncanin hinnat myös nousseet vuoden takaisesta. Kaikki siis joutuu nostamaan hintoja. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
heviäijä 03.06.2015 20:05:53 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kyselin musamaailmasta tuota selitystä, että onko muuta syytä esim laadun parantaminen yms. Meinasi repiä pelihousut ja syytti kursseja. Oli tuolla ainakin Orangen ja Duncanin hinnat myös nousseet vuoden takaisesta. Kaikki siis joutuu nostamaan hintoja. Perseestähän se on kun hyvät kamat kallistuu entisestään. Tuo hymyilytti tuo myyjän reaktio kysymykseesi MYYKÄÄ MULLE JACKSON!!!!!!! |
opel99 04.06.2015 13:00:44 | |
---|
kaiken lisäksi ESP LTD ei ole edes ainoa brändi jonka hinnat on noussu kiivasti kohti emomerkin(ESP tässä tapauksessa) hintoja,se toinen on eräs tunnettu jenkkimerkki jonka mehikomallit alkaa olla hyvissä hinnoissa. ei se ikä vaan asenne |
Kylläpä olen tyhmä kun ei tuu mieleen. Fender?? Charvel?? MYYKÄÄ MULLE JACKSON!!!!!!! |
Krice 04.06.2015 13:56:17 | |
---|
heviäijä: Kylläpä olen tyhmä kun ei tuu mieleen. Fender?? Charvel?? Fender Classic Player 50's stratoon oli tullut satanen lisää hintaa siitä millä itse ostin sen. Taisi olla joku vuosi sitten vieläkin halvempia. |
opel99 04.06.2015 13:56:49 | |
---|
ko. merkki ei ole ketjun aiheena,siksi en sitä maininnut,kyseessä siis fender. ei se ikä vaan asenne |