Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssimusamiitti su 7.6 Lammi (ilmoittautumisketju)
1 2
Anonymous-jazz
20.05.2015 15:47:58 (muokattu 05.06.2015 04:17:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

7.6.2015 SunnuntainaOhjelmassa on leppoisaa yhdessäoloa vapaan musisoinnin, grillauksen ja saunomisen merkeissä.

Pöystilän Täysihoitola on täyden palvelun lomakeskus Lammilla Kuohijärven rannalla. Tilan päärakennuksessa on ruokasali, toimisto sekä oleskelu- ja majoitustiloja. Pihapiirissä on useita rakennuksia jotka kätkevät sisäänsä niin ikään erilaisia majoitus- ja vapaa-ajanviettotiloja.

Paikan osoite:

Porraskoskentie 1535
16900 LAMMI

Ajo-ohje löytyy esim. Keltaistensivujen tai Eniron karttapalvelusta.

 

Osallistumismaksu: 55 € (sis. majoituksen + ruuat sekä saunavuorot).

Maksetaan paikanpäällä suoraan Pöystilän henkilökunnalle (varaa käteistä mukaan; lähin pankkiautomaatti Lammin keskustassa ~25km päässä)

Tarjolla vaihtoehtoisesti joko

* päiväpaketti 30e/hlö, johon sisältyy päivällinen seisovasta pöydästä sekä mahdollisuus grillata ja saunoa

* majoituspaketti 55e/hlö, johon sisältyy edellisten lisäksi yöpyminen sekä aamupala lähtöpäivänä

---------------------------------------------------------------------
 
Ilmoittautuminen perinteiseen tyyliin, että mitä soittimia ja kamoja tuo jne.
 
Alustavat Ilmoittautuneet:
 
half: basso
anonymous-jazz: Rummut + Koskettimet
Ukko
rintapek
Basso-Aslak
EP
Lyyki
Thefish
Pete V.
Kuunsirppi
Manjaana
Omarklah
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
omarklah
20.05.2015 21:21:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moneenko ketjuun sitä oikein pitää ilmoittautua? :)
 
Muttamutta - voi olla, että en sittenkään pääse tällä kertaa tulemaan...
Lähipiirissä sattui kuolemantapaus ja voi olla, että siunaustilaisuus osuu samalle päivälle.
 
Eli mun kohdalle jyrkkä ehkä.
 
Kokenup pasisti, rakennus- ja tiatokonemiäs
Ukko
20.05.2015 21:34:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

omarklah: Moneenko ketjuun sitä oikein pitää ilmoittautua? :)
 
Muttamutta - voi olla, että en sittenkään pääse tällä kertaa tulemaan...
Lähipiirissä sattui kuolemantapaus ja voi olla, että siunaustilaisuus osuu samalle päivälle.
 
Eli mun kohdalle jyrkkä ehkä.

 
Mulla on puoliso sairaalassa verenmyrkytyksen kourissa, ja on vielä miitinkin aikana, eli tuskin tulen ellei tapahdu todella nopeaa paranemista.
 
COVS jäsen nro 6
Anonymous-jazz
20.05.2015 21:53:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

omarklah: Moneenko ketjuun sitä oikein pitää ilmoittautua? :)
 
Muttamutta - voi olla, että en sittenkään pääse tällä kertaa tulemaan...
Lähipiirissä sattui kuolemantapaus ja voi olla, että siunaustilaisuus osuu samalle päivälle.
 
Eli mun kohdalle jyrkkä ehkä.

 
Kejuja on joutunut sen takia avaamaan uudelleen, kun Mnet ei anna enää editoida parin viikon vanhoja ketjuja.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
rintapek
23.05.2015 09:44:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Kejuja on joutunut sen takia avaamaan uudelleen, kun Mnet ei anna enää editoida parin viikon vanhoja ketjuja.
 
Hunpansoittajien vuotuiset kokoontumisajot ja niistä keskustelu vois olla aroman kaltainen pysyväisketju??? Niinku valmistelut, ilmoittautumiset ja jälkipuinnit ja keskinäiset kehumiset ja samat wanhat witsit samaan ja peräkkäin? Johtaja??? Juhani??? Sopisko???
 
Yritän parhaani olla tulossa. Varsinaista muuta estettä mulla ei ole, mutta pääsy ratkeaa ens viikonloppuna. Tulen jos olen hengissä ja pääsen. Count me in.
 
Jos ja kun tiedän minkä kumipyörän alleni saan, niin sit tiedän mitä siihen mahtuu. Mut eiköhän ajopeliin rummut ja AJ sovi. (PK- seutu???vaihdellaan pikaviestiä) Elämänkokemukseni mukaan mies ja rummut autoon mahtuu. Mitä muuta mahtuu, niin se on sit kiinni ajopelistä jonka steal/beg/borrow- tyylillä saan käsiini.
 
Onko kukaan tietoinen heistä joita ei o hetkeen näkyny? Mäkki, fisu, kuusirppi, manjis, vinnamo, kossupaavo... loputon luettelo hyviä tyyppejä... Mä kun en ole facessa, niin mulla ei o aavistustakaan.
 
Laitoin tosiaan SamiTeelle viestin siitä, et humppamiitti olis käsillä ja kysyin, et mimmoiseen hintahaarukkaan matkan varrelta noukittava äänentoisto lähtisi vuokralle. Ihan sillä, et kätevimmin kamat noukkii matkan varrelta jos se ei hurjia maksa. Näköjään ei hurjia maksa. Jos Hämeenlinnan ohi joku ajaa ja pikkufiiatin takapenkillä on tilaa, niin koukkaa tuota kautta ja sanoo isosti kiitos. Lupasi jopa toimittaa ja noutaa!!! mut se on liikaa pyydetty ellei itte tahdo osallistua hunpansoit grill saunom paskanjauh ööh siis humpansoittajien kokoontumisajoihin.
 
En SamiTeetä muutoin tunne, mut on kirjoitustensa perusteella fiksu, filmaattinen, osaava ja asiallinen.
 
Laitan kiitokset tänään iltapäivällä hänelle erikseen.
 
-_pekka
 
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
ÄM
26.05.2015 11:13:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikäväkseni joudun toteamaan, et tilanne duunissa ei oo suinkaan helpottamaan päin lähtenyt kääntymään. Ja kuten tuossa aiemmin uumoilin, joudun jättämään miitin tällä kertaa väliin.
Pitäkää hauskaa, ketkä paikalle pääsee.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
half
26.05.2015 17:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähänlaisesti tulijoita? Tulossa olen.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Anonymous-jazz
27.05.2015 16:20:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ÄM: Ikäväkseni joudun toteamaan, et tilanne duunissa ei oo suinkaan helpottamaan päin lähtenyt kääntymään. Ja kuten tuossa aiemmin uumoilin, joudun jättämään miitin tällä kertaa väliin.
Pitäkää hauskaa, ketkä paikalle pääsee.

 
No voi f*ck.
 
Mut joo meikä hoitaa sitten pannut mestoille ennaltasovitusti.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
manjaana
29.05.2015 00:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Hunpansoittajien vuotuiset kokoontumisajot ja niistä keskustelu vois olla aroman kaltainen pysyväisketju??? Niinku valmistelut, ilmoittautumiset ja jälkipuinnit ja keskinäiset kehumiset ja samat wanhat witsit samaan ja peräkkäin? Johtaja??? Juhani??? Sopisko???
 
Yritän parhaani olla tulossa. Varsinaista muuta estettä mulla ei ole, mutta pääsy ratkeaa ens viikonloppuna. Tulen jos olen hengissä ja pääsen. Count me in.
 
Jos ja kun tiedän minkä kumipyörän alleni saan, niin sit tiedän mitä siihen mahtuu. Mut eiköhän ajopeliin rummut ja AJ sovi. (PK- seutu???vaihdellaan pikaviestiä) Elämänkokemukseni mukaan mies ja rummut autoon mahtuu. Mitä muuta mahtuu, niin se on sit kiinni ajopelistä jonka steal/beg/borrow- tyylillä saan käsiini.
 
Onko kukaan tietoinen heistä joita ei o hetkeen näkyny? Mäkki, fisu, kuusirppi, manjis, vinnamo, kossupaavo... loputon luettelo hyviä tyyppejä... Mä kun en ole facessa, niin mulla ei o aavistustakaan.
 
Laitoin tosiaan SamiTeelle viestin siitä, et humppamiitti olis käsillä ja kysyin, et mimmoiseen hintahaarukkaan matkan varrelta noukittava äänentoisto lähtisi vuokralle. Ihan sillä, et kätevimmin kamat noukkii matkan varrelta jos se ei hurjia maksa. Näköjään ei hurjia maksa. Jos Hämeenlinnan ohi joku ajaa ja pikkufiiatin takapenkillä on tilaa, niin koukkaa tuota kautta ja sanoo isosti kiitos. Lupasi jopa toimittaa ja noutaa!!! mut se on liikaa pyydetty ellei itte tahdo osallistua hunpansoit grill saunom paskanjauh ööh siis humpansoittajien kokoontumisajoihin.
 
En SamiTeetä muutoin tunne, mut on kirjoitustensa perusteella fiksu, filmaattinen, osaava ja asiallinen.
 
Laitan kiitokset tänään iltapäivällä hänelle erikseen.
 
-_pekka

 
Työkuviot vielä auki mulla, mutta jos oon vapail niin aattelin tulla. Kuulin et mäkkikin tuloillaan jos työnsä sallinee..
 
Kuusirppi??
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Anonymous-jazz
31.05.2015 22:51:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs sen på -laitteiston laita. Mä saan tuotua rumpusetin, kosketin kioskin sekä yhden 4-kanavaisen monitorin.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
half
01.06.2015 16:50:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiljaista on. Kai tämä homma saadaan kasaan?
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Thefish
01.06.2015 19:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vielä 50/50. Loppuviikkoa kohden selviää pääsenkö.
 
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
EP
02.06.2015 06:47:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava olis poiketa, mutta tällä hetkellä näyttää siltä etten pääse koko kesänä yhtään minnekään.
Mutta tilanne saattaa muuttua, eri vaihtoehtoja mietitään..
 
Anonymous-jazz
02.06.2015 21:05:23 (muokattu 02.06.2015 21:13:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pedal steel mies Jani sanoi, että saattaa tullakin ja ottaa pari soittajakaveria mukaan.
 
Edit: No niin PA:t tulee paikalle klo 13.00 sunnuntaina.
 
- 2 kpl Turbosound Milan M12-aktiivikaiutin
- Soundcraft MFXi 8-mikseri (8 mikkikanavaa, 2 linjatasoista stereokanavaa, integroitu efekti)
- SM58:aa ja DI-bokseja
- tarvittava sälä (ständit, piuhat, sähköasiat jne.)
- jotain valoa
 
Kamat sponssaa
 
Torvinen Showtekniikka
Kauksaarentie 2
13800 Katinala
www.showtekniikka.fi
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
half
02.06.2015 21:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Pedal steel mies Jani sanoi, että saattaa tullakin ja ottaa pari soittajakaveria mukaan.
 
Edit: No niin PA:t tulee paikalle klo 13.00 sunnuntaina.
 
- 2 kpl Turbosound Milan M12-aktiivikaiutin
- Soundcraft MFXi 8-mikseri (8 mikkikanavaa, 2 linjatasoista stereokanavaa, integroitu efekti)
- SM58:aa ja DI-bokseja
- tarvittava sälä (ständit, piuhat, sähköasiat jne.)
- jotain valoa
 
Kamat sponssaa
 
Torvinen Showtekniikka
Kauksaarentie 2
13800 Katinala
www.showtekniikka.fi

 
Mahtavaa. Siitä se taas lähtee, eiku, öö, tota, mikä sävellaji, eiku.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Lyyki
03.06.2015 09:11:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritän päästä myös mukaan mutta ei ole ihan varmaa vielä. Loppuviikosta tiedän
 
Basso-Aslak
03.06.2015 12:18:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritys päästä paikalle on kova... ajan puutteen vähyyden paljouden vuoksi sangen epävarmaa vieläkin, siksi en ole ollut aktiivinen tässä ketjussa.
 
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
Pete V.
03.06.2015 23:23:22 (muokattu 03.06.2015 23:27:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys vaan kaikille!
 
Nyt h-hetken lähestyessä olen aktivoitunut ...
 
Tulisin mielelläni paikalle, jos jonkinlainen kuljetus, ainakin viimeiselle n. 30-70 km matkalle, järjestyisi, eli, tulisin bussilla/junalla johonkin sopivaan paikkaan sovittuun aikaan.
 
Rintapek'iltä kyselin jo, mutta riippuen tietysti hänen kuljetuskantokyvystään/reitistä jne. tilanne vielä auki ...
 
Tutkailen palstaa nyt vähän ahkerammin, ja, pikaviestikin hyvä.
 
omarklah
04.06.2015 08:43:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivitystä tilanteeseen. Uurnan lasku osuu nyt sitten samalle päivälle, enkä tarkkaan tiedä mihin aikaan laskeudumme kotiin reissusta. Jos mahdollista, poikkean illan aikana, mutta yöksi en jää.
 
Kokenup pasisti, rakennus- ja tiatokonemiäs
rintapek
05.06.2015 19:35:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voe helevettiläenen mikä viikko. Voiko vitutukseen kuolla?
 
Joka tapauksessa pääsyni varmistui.
Kumipyörä on alla. Jos noudan AaJiin + rummut+kiipparin, niin laskujeni mukaan pitäis tilaa jäädä vielä Petelle, etenkin jos sopu sijaa antaa.
 
Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «