Aihe: Kemper Profiling Amp
1 2 3 4 540 41 42 43 4489 90 91 92 93
John Longs
31.05.2015 22:29:34
MoreK: Soittelin Kemperillä perjantaina, tuntui kelpaavan mr. Doogie Whitelle myös :)
https://www.youtube.com/watch?v=w2R2TlsbWM0

Kyllä tämä mun mielestä vei sitä Hughes & Kettnerin (Tubemeister?) soundia vei, toki on myönnettävä että kitaristillakin asiaan vaikutusta. Vai millä se toisen poppoon kitaristi veteli? Ainakin kaulamikkisaundi oli heikko.

Doogielle kyllä propsit, kenen tahansa on ikävä vetää noita Bonnetin biisejä. Ja muutenkin, Catch the Rainbow esimerkiksi oli törkeän kova veto.
blues guitar
01.06.2015 05:29:34

hallu: No joo, kyllä tuo ihan uskottavalta kuulosti. Pitänee kokeilla itse tuota laitetta josko siihen joskus tarjoutuu tilaisuus. Se soittotatsi on tärkeä ja kyllä se tuossa klipissä tuntui reagoivan aika johdonmukaisesti plektran painoon.

Kiitos tuhannesti sinulle näistä molemmista klipeistä:-).

Eipä kestä! Ei noitten klippien äänittäminen ollut suurikaan vaiva, kun kemper oli valmiiksi äänikorttiin/tietokoneeseen kytkettynä. :)

Kyllä tuo minunkin mielestä ihan kivasti reagoi soittotatsiin ja volapotikkaan.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
MoreK
01.06.2015 16:10:08

Hombre: Asiaa. Mitä profiileja sulla oli käytössä?

Kiitosta. Koko keikan soittelin lähinnä Marshal Golub profiililla, joka onkin ollut suosikki jo muutaman vuoden. Toimii mielestäni erinomaisesti juuri yksikelaisilla mikeillä ja vähän pienemmälläkin säröllä.
Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
MoreK
01.06.2015 16:25:00

Toisen poppoon Henkka Blomqvist veteli juurikin Hughes & Kettnerillä (olikohan Triamp?). Jos nyt oikein ymmärsin, kytkentä oli suoraan vahvistimen DI-ulostulosta (jossa on joku "ambience emulations" tms. koristus) pöytään. Mikitystä ei ainakaan ollu. Joo Doogielle hatun nosto.

John Longs: Kyllä tämä mun mielestä vei sitä Hughes & Kettnerin (Tubemeister?) soundia vei, toki on myönnettävä että kitaristillakin asiaan vaikutusta. Vai millä se toisen poppoon kitaristi veteli? Ainakin kaulamikkisaundi oli heikko.

Doogielle kyllä propsit, kenen tahansa on ikävä vetää noita Bonnetin biisejä. Ja muutenkin, Catch the Rainbow esimerkiksi oli törkeän kova veto.
Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Gabe
01.06.2015 17:11:22
blues guitar: ...

Kiitos, näistä oli hyötyä. Pitää laittaa homma vireille niin pian kuin mahdollista. Panostan nyt treeniksellä soittamiseen 3krt/vko niin loput ajat voisi sitten hyvin soitella Kemperillä luureihin. Ei nuo kunnon putkikoneet ole luotu rajoitettaviksi. :)
blues guitar
01.06.2015 17:28:01

Gabe: Kiitos, näistä oli hyötyä. Pitää laittaa homma vireille niin pian kuin mahdollista. Panostan nyt treeniksellä soittamiseen 3krt/vko niin loput ajat voisi sitten hyvin soitella Kemperillä luureihin. Ei nuo kunnon putkikoneet ole luotu rajoitettaviksi. :)

Jos päädyt Kemperin hommaamaan ja toi mun Fender 5e3 profiili kiinnostaa, niin sen saa multa. :)
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
steelduck
01.06.2015 18:25:42

blues guitar: Jos päädyt Kemperin hommaamaan ja toi mun Fender 5e3 profiili kiinnostaa, niin sen saa multa. :)

HEP! Saanko minäkin?
blues guitar
01.06.2015 19:31:01

steelduck: HEP! Saanko minäkin?

Jep. Laitoin pikaviestiä.
mattim
01.06.2015 19:32:23

blues guitar: Jos päädyt Kemperin hommaamaan ja toi mun Fender 5e3 profiili kiinnostaa, niin sen saa multa. :)

Määki tykkään tosta.
.
steelduck
02.06.2015 11:07:23 (muokattu 02.06.2015 11:07:38)

Olipas hauska profiili... tuolla on nyt soitettu jo muutama tunti youtuben blues-taustojen päälle... mukavaa "terapiaa". Hyvät on soundit. Kiitos hyvästä profiilista.
blues guitar
02.06.2015 11:25:07

steelduck: Olipas hauska profiili... tuolla on nyt soitettu jo muutama tunti youtuben blues-taustojen päälle... mukavaa "terapiaa". Hyvät on soundit. Kiitos hyvästä profiilista.

Profiili mun omasta Fender 57 deluxe reissuesta. Sitten mulla olis myös profiili mun JTM 45:stä. Onko kiinnostusta?
juki
02.06.2015 11:29:09
blues guitar: Profiili mun omasta Fender 57 deluxe reissuesta. Sitten mulla olis myös profiili mun JTM 45:stä. Onko kiinnostusta?

No mikä jottei! testaisin mieluusti molemmat..
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
high_society
02.06.2015 12:41:17
Nyt rupes kiinnostus heräämään.
Oiskos mahollista saada nuo sun profiilit testaukseen?

Noihan ois hyvä upata johonki fileshareen ja laittaa linkki tai jotaa.
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
blues guitar
02.06.2015 13:03:34 (muokattu 02.06.2015 17:53:48)

high_society: Nyt rupes kiinnostus heräämään.
Oiskos mahollista saada nuo sun profiilit testaukseen?

Noihan ois hyvä upata johonki fileshareen ja laittaa linkki tai jotaa.

Siis näin? : )

Marshall JTM 45
https://www.dropbox.com/s/mgr2hon26 … -%202015-06-02%2015-55-56.kipr?dl=0

Fender 57 deluxe
https://www.dropbox.com/s/i34qtgfkt … -%202015-05-26%2016-11-42.kipr?dl=0
high_society
03.06.2015 09:36:19
Käyttöönhän nämä jäivät pienen omaan setuppiin fiksauksen jälkeen.
Kiitoksia !
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
blues guitar
03.06.2015 19:15:48

high_society: Käyttöönhän nämä jäivät pienen omaan setuppiin fiksauksen jälkeen.
Kiitoksia !

Kiva jos kelpaa. : )
steelduck
03.06.2015 19:48:40

Gabe: Kiitti! Kiinnostaahan tuo. :) Laskeskelin että loppusysksystä voisi olla pätäkkää sen verran. Tuumin että jos hommaisin Kemperin etusen ja sitten myöhemmin sille jonkun putkipäätteen. Onko yhdistelmistä minkälaisia kokemuksia?

En suosittele putkipäätettä, kun Kemperissä nuo päätteet on mallinnettu profiiliin.

Kaappi-emun saa pois päältä, eli kannattaa ostaa mahdollisimman neutraali pääte, jos haluaa kitarakaappiin tuolla tuutata - toimii noilla 3.0 profiileilla todella hyvin. Tuo mukana tuleva 600w monopääte on ihan mainio noissa powered headeissa, joskin sillä ei pääse nauttimaan stereojutuista.
Gabe
03.06.2015 20:20:21
steelduck: En suosittele putkipäätettä, kun Kemperissä nuo päätteet on mallinnettu profiiliin.

Kaappi-emun saa pois päältä, eli kannattaa ostaa mahdollisimman neutraali pääte, jos haluaa kitarakaappiin tuolla tuutata - toimii noilla 3.0 profiileilla todella hyvin. Tuo mukana tuleva 600w monopääte on ihan mainio noissa powered headeissa, joskin sillä ei pääse nauttimaan stereojutuista.

Totta turiset, kävipä aivopieru. Millaisia päätteitä olette Kemperin kanssa käyttäneet?
blues guitar
03.06.2015 20:46:20 (muokattu 03.06.2015 20:48:04)

steelduck: En suosittele putkipäätettä, kun Kemperissä nuo päätteet on mallinnettu profiiliin.

Tosin voihan putkipäätekin olla "neutraali" jos on sellaiseksi suunniteltu.

Itselläni ainakin toimii Atomicin FR 50w putkipäätteelliset aktiivikaapit.
https://www.dropbox.com/s/8oqpwm6tb … oto%2026.7.2014%2017.11.02.jpg?dl=0
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)