Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sofatasyna/plugari -nettikauppoja
1
abbruzzese
01.06.2015 13:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos ehdotuksia mistä nettikaupasta kannataisi etsiskellä XLN Audio:n tuotteita. Yritän löytää Addictive Drums 2 Solo -pakettia, mutta jostain syystä sitä ei ole monessakaan paikassa (esim. t-kauppa) download versiona. Olen ymmärtänyt että thomannkin lähettää siihen vain koodit&linkit postitse, eli ei tunnu järkevältä maksaa posteja tuon vuoksi. joissain jenkkisaiteilla tuota on ollut download-versiona, mutta ei "toimitusta" Suomeen.
 
"Drummers do it in rythm..."
M.i.k.key
01.06.2015 16:58:34 (muokattu 01.06.2015 17:08:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niitten omilta sivuilta tietenkin. Käytännössä kaikki XLN tuotteet asennetaan nykyään niitten oman online-installerin avulla.
En kyllä ihan tajua mikä karvalakkimalli toi "solo" paketti on. Perus AD2 maksaa 250€ ja thomannin hinta tolle sololle on 88€, en ole tuommoisesta kuullutkaan.
http://www.xlnaudio.com/products
 
E: tutkin tota vähän ja mun mielestä thomannin sivuilla tosta on väärä tuotekuvaus. Se ei siis oikeasti sisällä itse AD2 rumpusoftaa vaan pelkästään 1 ADpak, 1 MIDIpak, 1 Kitpiece.
 
möllisty
-Q-
01.06.2015 20:02:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M.i.k.key: E: tutkin tota vähän ja mun mielestä thomannin sivuilla tosta on väärä tuotekuvaus. Se ei siis oikeasti sisällä itse AD2 rumpusoftaa vaan pelkästään 1 ADpak, 1 MIDIpak, 1 Kitpiece.
 
Esitän eriävän mielipiteen. Mun mielestä se perus engine kuuluu aina hintaan ja käytännössä tuon hintaeron muodostaa ne ADPakit. Thomannin listalla oleva "Solo" tarkoittaa siis että hintaan kuuluu se yksi vapaasti valittava rumpusetti, MIDIpakki ja Kitpiece sen varsinaisen AD:n lisäksi. Näitä erilaisia bundleja sitten on valmiita paketteja, kuten nuo XLN:n omilla sivuilla oleva 250e paketti joissa on tietyt 3 settiä ja joskus on näkynyt myynnissä esim. "duo" ja "triple" bundlet joissa ne kitit ja MIDIpakit saa ite valita.
 
Itse olen ostanut AD2:n muistaakseni Audiodeluxesta tarjouksesta tuollaisen setin jossa sai vapaasti valita useamman pakin. Veikkaan että ovat muuttaneet hinnoitteluaan ja nykyään myynnissä on nuo heidän omilta sivuiltaan löytyvät setit mutta joillain myyjillä on vielä "vanhaa varastoa".
 
..Näitä XLN:n ADPakkeja yms. on muuten tosi harvoin tarjouksessa missään, toisin kuin vaikka Toontrackin EZ-sarjan laajennoksia.
 
abbruzzese
01.06.2015 21:03:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Q-: Thomannin listalla oleva "Solo" tarkoittaa siis että hintaan kuuluu se yksi vapaasti valittava rumpusetti, MIDIpakki ja Kitpiece sen varsinaisen AD:n lisäksi. Näitä erilaisia bundleja sitten on valmiita paketteja, kuten nuo XLN:n omilla sivuilla oleva 250e paketti joissa on tietyt 3 settiä ja joskus on näkynyt myynnissä esim. "duo" ja "triple" bundlet joissa ne kitit ja MIDIpakit saa ite valita.
 
Veikkaan että ovat muuttaneet hinnoitteluaan ja nykyään myynnissä on nuo heidän omilta sivuiltaan löytyvät setit mutta joillain myyjillä on vielä "vanhaa varastoa".

 
Näin myös olin ymmärtänyt että tuossa solossa tulisi myös itse "moottori" mukana, tosin jos joku tämän olettamuksen vääräksi tietää niin hyvä kuulla nyt. Mulle riittäisi hyvin tuo yksi valittava setti nykyiseen tarpeeseen. Toi hinnoittelupolicyn muutos saattaisi hyvin pitää paikkansa koska osa saiteista myy jo eioota.
 
"Drummers do it in rythm..."
abbruzzese
03.06.2015 08:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Updatea, sain vastauksen t-kaupasta tuohon solo pakettiin liittyen, ja se tosiaan pitää sisällään itse AD2 enginen, yhden setin, kitpiecepakin, adpackin ja midipackin, eli samalla tavalla toimiva paketti kuin muutkin AD2 paketit, tavaran määrä vaan pienempi. Koodit tosiaan mahdollista saada vain postitse, mutta taidan laittaa tilauksen menemään kun kerran ei oikein muualtakaan tunnu löytyvän.
 
"Drummers do it in rythm..."
-Q-
03.06.2015 14:24:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heti kun sanoo ääneen..
Nyt on kaikki XLN:n tuotteen puoleen hintaan 10-v synttäritarjouksena.
 
www.xlnaudio.com
 
abbruzzese
03.06.2015 15:44:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Q-: Heti kun sanoo ääneen..
Nyt on kaikki XLN:n tuotteen puoleen hintaan 10-v synttäritarjouksena.
 
www.xlnaudio.com

 
Huh, kiitti infosta!
 
"Drummers do it in rythm..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «