haunted 30.05.2015 23:49:44 | |
---|
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
TTV 31.05.2015 14:43:39 | |
---|
Onkos muuten m.nettiläiset lähettäneet osallistumisdemojaan Allun 100kitaraa Juhlaviikkojen spektaakkeliin ? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
janezki_ 31.05.2015 14:53:17 (muokattu 31.05.2015 14:55:41) | |
---|
TTV: Onkos muuten m.nettiläiset lähettäneet osallistumisdemojaan Allun 100kitaraa Juhlaviikkojen spektaakkeliin ? Eikai täällä kukaan osaa kitaraa soittaa? Edit: Nii juu. Eipä ollut hirveän suuri yllätys, että A. Wirman tuli kitaraa veivaamaan. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Jeszse 31.05.2015 18:06:31 | |
---|
janezki_: Edit: Nii juu. Eipä ollut hirveän suuri yllätys, että A. Wirman tuli kitaraa veivaamaan. Niinno, ite en kyllä ees tienny et kiippariukkelilla on velikin. |
Decadetroll 31.05.2015 22:03:59 (muokattu 31.05.2015 22:06:36) | |
---|
Jeszse: Niinno, ite en kyllä ees tienny et kiippariukkelilla on velikin. Soitellut esim. Warmenissa. Pätevä kaveri kepittämään. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
TTV 31.05.2015 22:15:34 | |
---|
Decadetroll: Soitellut esim. Warmenissa. Pätevä kaveri kepittämään. Unohtamatta The Scourgerin näyttöjä, sopii varmasti hyvin CoB:in riveihin. Olikos porukka tsekkaamassa Antin debyyttiä Nosturissa ? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
janezki_ 31.05.2015 22:55:48 | |
---|
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
jigsore 31.05.2015 23:50:43 | |
---|
|
Burn 01.06.2015 09:45:45 | |
---|
jigsore: Mukava uutinen. Äijän taidot menikin hukkaan tuommoisessa bändissä. Jospa sieltä tulis nyt vaikka Latvala Bros 2? Samaa mäkin ajattelin. Olihan se vuosi vuodelta aika harmillista, kun oppi-isä kahlittiin täydelliseen statistin rooliin bändissä. Ja varmaan perusluonteensa takia tyytyikin tähän rooliin mukisematta. Vaan eipä sitä varmaan muutenkaan jaksa hautaan asti soittaa semmosta kiukuttelumusaa. Vaikka siis vetää nyt ansalkuun vain kesän keikat, niin toisaalta varmaan helppo vaihtoehto korvata Latvala noinkin tutulla tyypillä. Sitä mietin, että haetaanko korvaajaksi kuitenkin jotain "nimekästä" jannua. Siis samalla tavalla kuin musta Nightwish teki rumpalin suhteen, että haettiin varmaan tietoisesti joku kenet kaikki tunnistaa ja pystyy toteamaan, että pystyy varmasti hoitamaan homman. |
Ravenheart 01.06.2015 10:11:00 | |
---|
Burn:...musta Nightwish... Tämän mä haluan nähdä. En tiiä,rölötyttää. |
Jeszse 01.06.2015 12:28:36 | |
---|
Burn: Samaa mäkin ajattelin. Olihan se vuosi vuodelta aika harmillista, kun oppi-isä kahlittiin täydelliseen statistin rooliin bändissä. Ja varmaan perusluonteensa takia tyytyikin tähän rooliin mukisematta. Vaan eipä sitä varmaan muutenkaan jaksa hautaan asti soittaa semmosta kiukuttelumusaa. Kyllähän sillä varmaan 12 vuodessa teki ihan elannonki soittamalla kiukuttelumusaa. |
Jeszse: Kyllähän sillä varmaan 12 vuodessa teki ihan elannonki soittamalla kiukuttelumusaa. Ihan varmasti tekikin, mutta kun kiinnostus lakkaa mitä tahansa musaa kohtaan, niin harva jatkaa pelkän tilinauhan takia. Metallicaa ei lasketa. |
reaper666 01.06.2015 13:27:02 | |
---|
Roope nyt suht statistin roolissa (valitettavasti) ollut muutenkin stonen jälkeen. Lähinnä "leipätyönä" soitellut. Okei, sinergyssä veti myös soolokitaraa mutta eipä mikään maailman suurin pumppu ollutkaan. Jotenkin vaan hassua, että ei saa soittaa tarpeeksi sooloja, olisi syy tälläiseen näiden vuosien jälkeen. |
Janus 01.06.2015 14:32:19 | |
---|
reaper666: Jotenkin vaan hassua, että ei saa soittaa tarpeeksi sooloja, olisi syy tälläiseen näiden vuosien jälkeen. Jos tuon Hesarin haastattelun lukee, niin eihän se Roope mihinkään itse lähtenyt. |
reaper666 01.06.2015 14:56:25 | |
---|
Janus: Jos tuon Hesarin haastattelun lukee, niin eihän se Roope mihinkään itse lähtenyt. Ei niin. Mutta tässä ihmiset sitä vaan spekuloineet, että tuo olisi mahdollinen syy lähtemiseen ollut. |
Burn 01.06.2015 15:11:22 | |
---|
reaper666: Ei niin. Mutta tässä ihmiset sitä vaan spekuloineet, että tuo olisi mahdollinen syy lähtemiseen ollut. Paha se on arvailla, että mitä tuo "ei ollut enää täysillä messissä" lopulta piti sisällään, kun asiaa kuitenkin kypsyteltiin melko kauan. Voihan se olla, että oma kunnianhimo kärsi, kun työtä rajattiin melko tiukasti ja joku muu toi aina valmiita riffejä soitettavaksi. Tai sitten ei vain yksinkertaisesti enää kiinnosta, mikä heijastui melko äkkiä ja asia otettiin esille. |
haunted 01.06.2015 15:20:59 | |
---|
Parasta olis se että roopella olis takataskus pino tapporiffejä ja sooloja jotka on säästelty vuosien varrelta, ja kostoks sellanen 10/10 rässilevy stonen kans pihalle. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
geeza 01.06.2015 16:54:21 | |
---|
haunted: Parasta olis se että roopella olis takataskus pino tapporiffejä ja sooloja jotka on säästelty vuosien varrelta, ja kostoks sellanen 10/10 rässilevy stonen kans pihalle. joo se olis kyl tosi ebin |
M4ss3 m/ 01.06.2015 17:25:25 | |
---|
Itse uskon, että lähinnä kiertue-elämä rupesi puuduttumaan. Eipä sekään varmaan loputtomiin niin hauskaa ole. Harmillinen uutinen silti. |
reaper666 01.06.2015 18:46:21 | |
---|
Tai sitten sille kävi Alexanderit ja muija sano, että nyt jäät kotiin! En tosin tiedä roopen parisuhdestatusta. |