Aihe: Naispuolisen screamo/örinä/tms
1
misasterdisaster
30.05.2015 01:41:03
Olen nuori nainen joka on pitkään haaveillut oppivansa laulamaan vähän karkeammalla äänellä. Cleanit kuulostavat karmealta, mutta ajattelin että jos en kerta kirkkaasti ja puhtaasti osaa laulaa, miksi en yrittäisi huutamista (tai miksi ikinä sitä kutsuukaan). Joten, onko kenelläkään heittää vinkkejä kuinka naisääntä saisi käheämmäksi, matalammaksi ja "rokimmaksi". Voiko sellaista edes opetella? Paitsi juomalla viskiä ja kärventämällä äänihuulet.

Tattista vaan etukäteen vinkeistä ynnä muista!
m/
sustain65
30.05.2015 06:51:28
misasterdisaster: Olen nuori nainen joka on pitkään haaveillut oppivansa laulamaan vähän karkeammalla äänellä. Cleanit kuulostavat karmealta, mutta ajattelin että jos en kerta kirkkaasti ja puhtaasti osaa laulaa, miksi en yrittäisi huutamista (tai miksi ikinä sitä kutsuukaan). Joten, onko kenelläkään heittää vinkkejä kuinka naisääntä saisi käheämmäksi, matalammaksi ja "rokimmaksi". Voiko sellaista edes opetella? Paitsi juomalla viskiä ja kärventämällä äänihuulet.

Tattista vaan etukäteen vinkeistä ynnä muista!

Itse en osaa sen enempää laulaa kuin öristäkään, mutta Youtubessa olen nähnyt olevan aiheesta joitakin vinkkejä, esim. Arch Enemyn ex. vokalistilta, nimeltään Angela Gossow ja nykyiseltä, nimeltään Alissa White-Gluz.
misasterdisaster
01.06.2015 23:45:34
sustain65: Itse en osaa sen enempää laulaa kuin öristäkään, mutta Youtubessa olen nähnyt olevan aiheesta joitakin vinkkejä, esim. Arch Enemyn ex. vokalistilta, nimeltään Angela Gossow ja nykyiseltä, nimeltään Alissa White-Gluz.

Pitänee tsekata! Kiitti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)