Speedy 28.05.2015 22:10:52 (muokattu 28.05.2015 22:11:18) | |
---|
progemm: Ei nyt ihan pelkkä runpupätkä, mut kokonaisuudessaan vaan perhana viihdyttävä pläjäys. Ja Chrisin ilonen paistattelu tuo itelleki aina hymyn norsunvitun täytteiselle naamalle. :) https://www.youtube.com/watch?v=r0dHgtF6qnU Onkohan Chris silleen että: -Hei, tuutko soittaa meidän kaa? -En mä viitti, tää on teidän juttu.. kiitos kuitenkin -No tule vaan! -No hyvä on, mielelläni. vai: -Hei, tuutko soittaa meidän kaa? -No totta munassa!! / No jos minä nyt sitten yhden... vaiko: Hei, antakaa määkin tuun soittaa! Etsä tiedä kuka mä oon?! Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kailis 29.05.2015 03:21:57 | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
RNold 29.05.2015 22:05:50 | |
---|
|
-Dr.DW- 29.05.2015 22:40:50 | |
---|
RNold: Joku tän jannun soitossa mättää. Tavaraa tulee paljon, mutta.. https://www.youtube.com/watch?v=R_0nU8jz64c Tuossa biisissä oli aika kiilaava fiilis. Toisen pätkän kuuntelin ja ihan erilailla leppoisa oli... Eli varmaankin tarkoituksella soittanu tosi tarkkaan klikin päälle, jopa ehkä ns. mikroajoituksella ihan vähän eteenkin? Mutta hieno rumpali oli ja uusi tuttavuus! Ammmattilaisen ja harrastajan ero on: Ammattilainen on erehtynyt enemmän kui harrastelija on yrittänyt. |
Kailis 29.05.2015 22:45:40 | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
-Dr.DW- 29.05.2015 22:54:53 | |
---|
Ammmattilaisen ja harrastajan ero on: Ammattilainen on erehtynyt enemmän kui harrastelija on yrittänyt. |
hollmi-5 29.05.2015 23:27:06 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 30.05.2015 00:06:05 | |
---|
hollmi-5: Ei minusta. Hyvin vedetty. Mulla vähän sama. Tosin tän tyyppisiä show case-judansseja jaksaa yhden ja sitten on masu täys. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Speedy 30.05.2015 09:24:13 | |
---|
RNold: Tavaraa tulee paljon, mutta.. Se se varmaan onkin syynä.. Katsoin muutaman Big Drum Bonanza Contestin videon (alun), onko se joku muoti nyt että kaikki mitä osaa pitää saada mahdutettiin yhteen biisin? Ja vaikkei ihan osaisikaan.. Vissiin pitää näyttää että juttuja on kuitennii tsekattu.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Duro 30.05.2015 09:28:35 | |
---|
Speedy: Se se varmaan onkin syynä.. Katsoin muutaman Big Drum Bonanza Contestin videon (alun), onko se joku muoti nyt että kaikki mitä osaa pitää saada mahdutettiin yhteen biisin? Ja vaikkei ihan osaisikaan.. Vissiin pitää näyttää että juttuja on kuitennii tsekattu.. Taitaa se vähän niin olla, ettei nykyiseen massaan hirveesti minimalistisuus uppoa. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
jazzmies 30.05.2015 09:28:57 | |
---|
RNold: Joku tän jannun soitossa mättää. Tavaraa tulee paljon, mutta.. https://www.youtube.com/watch?v=R_0nU8jz64c Dynamiikkaa ei yhtään - tai siis monotonisen hieman-liian-kovaa kokoajan, ikäänkuin olisi toisen soittajan kalsareissa - tai siis ei omaa näkemystä ja tyylillisesti kuultu - tai siis ei mitään uutta auringon alla. 6 1/2 kokonaisuudessaan. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kefiiri 30.05.2015 09:48:42 | |
---|
jazzmies: Dynamiikkaa ei yhtään - tai siis monotonisen hieman-liian-kovaa kokoajan, ikäänkuin olisi toisen soittajan kalsareissa - tai siis ei omaa näkemystä ja tyylillisesti kuultu - tai siis ei mitään uutta auringon alla. 6 1/2 kokonaisuudessaan. Jos se tosiaan on tuommoista niin säästyypähän katsomisen vaiva. Kiitän :) En ole musiikin asiantuntija. |
ostany 30.05.2015 09:57:04 | |
---|
Duro: Taitaa se vähän niin olla, ettei nykyiseen rumpalimassaan hirveesti minimalistisuus uppoa. Ootko kuunnellut nykypoppia ;D Hirveän työmäärän vaatii yksinkertainen komppi kuulostaakseen hyvältä. |
jazzmies: Dynamiikkaa ei yhtään - tai siis monotonisen hieman-liian-kovaa kokoajan, ikäänkuin olisi toisen soittajan kalsareissa - tai siis ei omaa näkemystä ja tyylillisesti kuultu - tai siis ei mitään uutta auringon alla. 6 1/2 kokonaisuudessaan. Hei tä! Yamahat ja Sabianithan ovat laadun tae ja nykymodernisti parasta ikuna? Tällainen musa ei kyllä minuunkaan uppoa yhtään, mutta soittajana hän sopi hyvin tähän musaoksennukseen, jossa komppia ei montaa sekuntia maltettu vetää. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 30.05.2015 11:23:28 | |
---|
hollmi-5: Yamahat ja Sabianithan ovat laadun tae ja nykymodernisti parasta ikuna? Yleensä nämä Yamaha-Sabian-soittajat ovat aika näkemyksellisiä ja persoonallisia, niin kuin minä. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
haunted 30.05.2015 13:04:24 | |
---|
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Epämuusikko 30.05.2015 13:26:07 (muokattu 30.05.2015 13:29:23) | |
---|
Tykkäsin Kailiksen linkistä enemmän. Hyviä asioita soitteli tuo Giorgio mutta (ehkä miksaus antoi sellaisen vaikutelman että) osa pikkunippelijutuista ei mennyt mikrotasolla maaliin. Saattoi olla tosin omien korvieni välistä koska HHX Evolution haitsut ja Oak Customit :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 30.05.2015 13:43:29 | |
---|
jazzmies: Yleensä nämä Yamaha-Sabian-soittajat ovat aika näkemyksellisiä ja persoonallisia, niin kuin minä. It's not the indian, it's the arrow. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 30.05.2015 13:44:28 | |
---|
Epämuusikko: Tykkäsin Kailiksen linkistä enemmän. Hyviä asioita soitteli tuo Giorgio mutta (ehkä miksaus antoi sellaisen vaikutelman että) osa pikkunippelijutuista ei mennyt mikrotasolla maaliin. Saattoi olla tosin omien korvieni välistä koska HHX Evolution haitsut ja Oak Customit :D Sama fiilis. Ja Jazzmiehen analyysi dynamiikan puutteesta on ihan just niin. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
statistiÖ 30.05.2015 19:54:37 | |
---|
Speedy: Big Drum Bonanza Contestin videon (alun), onko se joku muoti nyt että kaikki mitä osaa Varmasti on muoti, koska minä en tee niin. Eikös tuo bonanza ole thomaslangin juttu. Kirjastossa vilkaisin hänen nuottikirjaansa. Viimeistään kiivaiden basarituplutusten kohdalla, noin keskellä kirjaa, pyörähti silmäni ja napsahti kirja kiinni. Tuskin käsiosasto simppelimpää on, ei ainakaan nonstop vuorolyöntiä. Ai niin ja ajatuksena siinä kai on, että jos meinaa olla pro niin näin (noin? en katsonut pätkää) vedetään. ¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤ |