Aihe: Kemper Profiling Amp
1 2 3 4 539 40 41 42 4389 90 91 92 93
blues guitar
30.05.2015 00:10:38

fenkkuvanhus:.....Ja siihen väitteseen että jos on vastakkain mallintava (esim. Kemper) VASTAAN hyvä putkivahvistin, jos ei mitään eroa huomaa... huonosti on asiat.

itse ainakin haluan pitää molemmat. Hyvän putkivahvistimen ja hyvän mallintavan.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
fenkkuvanhus
30.05.2015 00:24:06
blues guitar: itse ainakin haluan pitää molemmat. Hyvän putkivahvistimen ja hyvän mallintavan.

Järkimies ! :-)
blues guitar
30.05.2015 07:44:56

fenkkuvanhus: Järkimies ! :-)

Ja tämähän ei ollut sarkasmia? :D
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
sustain65
30.05.2015 09:01:22
penatuna:
Tykkään toki itsekin välillä vedellä putkivahvistimella, on siinä oma mojonsa ja toki soundissa on eroavaisuuksia. Molempi parempi siis yhä edelleen. Mun puolesta voitaisiinkin jo haudata tämä putkari vs mallintava -ajatusmaailma. Kokeilkaa itse ja valitkaa jompi kumpi tai molemmat. Peace.

Kyllä, hautaan vaan ja R.I.P.
Molempi parempi.
Gritsen
30.05.2015 18:11:39
Mä en vielä lähde kokeilemaan tätä mallintavaa tietä, ja syyks sanon sen, etten tykkää Impulse Response -konvoluutioreverbeistäkään. Ei ole tarpeeksi säätövaraa, ja kaikesta tulee ylitäydellistä presettikamaa. Mutta oishan se kiva makuuhuonestudiossa soitella narulle JCM800:ta. Ehkä joku päivä, hra Kemper.
jhlamm
30.05.2015 20:25:40
Gabe: Kiinnostaisi kuulla miten nuo uudet Kemperit toimivat kuulokesoitossa. Jos eivät toimi, niin en tee tuollaisella paljon mitään. Voiko tuota edullisempaa räkkimallia käyttää muuten sinällään kuulokesoittoon ilman kaappia ja päätevahvistinta?

Tarjous on vieläkin auki, eli kun Turussa poikkeet niin käväse tässä soittelemassa ja testaamassa. Keitän kahvit ja sinä tuot munkit.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Gabe
30.05.2015 20:32:20
jhlamm: Tarjous on vieläkin auki, eli kun Turussa poikkeet niin käväse tässä soittelemassa ja testaamassa. Keitän kahvit ja sinä tuot munkit.

Minähän olin jo autuaaksi ehtinyt unohtaa koko homman. :) Voisin kyllä joku päivä piipahtaa. Ajattelin Tässä kesän jälkeen alkaa laittamaan vähän rahaa syrjään, jos sen loppuvuodesta laittaisi. Kerrostalossamme soittelu on käynyt niin tukalaksi että joku oikeasti hyvä kuuloke mahdollisuus olisi helpotus. Putkikoneet olisi sitten treeniksellä.
blues guitar
30.05.2015 21:07:48

Gabe: Minähän olin jo autuaaksi ehtinyt unohtaa koko homman. :) Voisin kyllä joku päivä piipahtaa. Ajattelin Tässä kesän jälkeen alkaa laittamaan vähän rahaa syrjään, jos sen loppuvuodesta laittaisi. Kerrostalossamme soittelu on käynyt niin tukalaksi että joku oikeasti hyvä kuuloke mahdollisuus olisi helpotus. Putkikoneet olisi sitten treeniksellä.

Laitampa tähän Gabelle ääninäytteen omasta Kemper Fender 5e3 profiilistani.
Komppikitarana Telecaster ja leadissa ES-335. Ääntä ei ole muokattu äänitys-softassa.
http://maihinnousu.net/s/24290
fenkkuvanhus
30.05.2015 21:39:19 (muokattu 31.05.2015 08:11:25)
virhe
fenkkuvanhus
30.05.2015 22:11:09 (muokattu 30.05.2015 22:11:56)
tuplat tuli
min
31.05.2015 07:45:25
Itse mallintavarunkkarina olisin kyllä enemmän, kun tyytyväinen, jos rahat riittäis kemperiin. Mun korvaan noi clipit on kyllä "tarpeeksi" tyydyttäviä :) Ja kun haetaan nimenomaan sitä monipuolisuutta, niin kaksikanavainen styrkkari kyllä häviää tässä, vaikka muuten olisikin paremman kuuloinen.

Mitä mäkin tässä inisen :) Lopetan vaan röökin vetämisen, niin voin vaikka huomenna hommata kemperin osarilla stana :)
MoreK
31.05.2015 10:07:33 (muokattu 31.05.2015 10:08:06)

Soittelin Kemperillä perjantaina, tuntui kelpaavan mr. Doogie Whitelle myös :)
https://www.youtube.com/watch?v=w2R2TlsbWM0
Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Gabe
31.05.2015 10:24:26
blues guitar: Laitampa tähän Gabelle ääninäytteen omasta Kemper Fender 5e3 profiilistani.
Komppikitarana Telecaster ja leadissa ES-335. Ääntä ei ole muokattu äänitys-softassa.
http://maihinnousu.net/s/24290

Kiitos, hyvältähän tuo kuulostaa. Pitää alkaa laittamaan homma vireille kun kesän menoista selviää. Toivottavasti tuo kuulokepuolikin pelaa, lisäisi soittoaikaa rutkasti.
Rg505bk
31.05.2015 10:31:07 (muokattu 31.05.2015 10:31:18)
min: Itse mallintavarunkkarina olisin kyllä enemmän, kun tyytyväinen, jos rahat riittäis kemperiin. Mun korvaan noi clipit on kyllä "tarpeeksi" tyydyttäviä :) Ja kun haetaan nimenomaan sitä monipuolisuutta, niin kaksikanavainen styrkkari kyllä häviää tässä, vaikka muuten olisikin paremman kuuloinen.

Mitä mäkin tässä inisen :) Lopetan vaan röökin vetämisen, niin voin vaikka huomenna hommata kemperin osarilla stana :)

Osamaksulla vaan Custom Soudsilta ;)
blues guitar
31.05.2015 11:25:20

Gabe: Kiitos, hyvältähän tuo kuulostaa. Pitää alkaa laittamaan homma vireille kun kesän menoista selviää. Toivottavasti tuo kuulokepuolikin pelaa, lisäisi soittoaikaa rutkasti.

Kuuntele kuulokkeilla tuo mun klippi. :)
Samalta se kuulosti Kemperin kuulokelähdöstä.
hallu
31.05.2015 11:51:15 (muokattu 31.05.2015 11:56:14)
blues guitar: Kuuntele kuulokkeilla tuo mun klippi. :)
Samalta se kuulosti Kemperin kuulokelähdöstä.

Mä kuuntelin ja oli kyllä ihan hyvä. E: oliko siinä kaikua kuitenkin? olisiko sulla tai jollakulla tuosta profiilista klippiä ihan kuivana? kuulisi vielä paremmin miten se ääni syttyy. Oliko se Gibson ES335?
Olisipa jo kevät
blues guitar
31.05.2015 14:46:09

hallu: Mä kuuntelin ja oli kyllä ihan hyvä. E: oliko siinä kaikua kuitenkin? olisiko sulla tai jollakulla tuosta profiilista klippiä ihan kuivana? kuulisi vielä paremmin miten se ääni syttyy. Oliko se Gibson ES335?

Oli Kemperin omaa kaikua käytössä. Gibson ES-335.

Tässä ei ole kaikua.
http://maihinnousu.net/s/24292
Hombre
31.05.2015 19:36:55
MoreK: Soittelin Kemperillä perjantaina, tuntui kelpaavan mr. Doogie Whitelle myös :)
https://www.youtube.com/watch?v=w2R2TlsbWM0

Asiaa. Mitä profiileja sulla oli käytössä?
-
hallu
31.05.2015 22:08:03
blues guitar: Oli Kemperin omaa kaikua käytössä. Gibson ES-335.

Tässä ei ole kaikua.
http://maihinnousu.net/s/24292

No joo, kyllä tuo ihan uskottavalta kuulosti. Pitänee kokeilla itse tuota laitetta josko siihen joskus tarjoutuu tilaisuus. Se soittotatsi on tärkeä ja kyllä se tuossa klipissä tuntui reagoivan aika johdonmukaisesti plektran painoon.

Kiitos tuhannesti sinulle näistä molemmista klipeistä:-).
Olisipa jo kevät
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)