Peoplez 03.05.2004 23:48:37 | |
---|
Ihan näppärä video, tosin ei mitään suurempaa uutta auringon alla, mutta biisi on kyllä hyvä. Helevetin hyvä. Mun mielestä tuo video oli helvetin hyvä. Kivat värit... Bändi näytti helvetin hyvältä mitä nyt tuohon Scottin vatsaan keskityttiin turhan paljon mun makuun :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
meekz 04.05.2004 14:49:38 | |
---|
Aika jätteiseltä kuulosti tuo Slashin kommentti, jossa mies kertoi livesettiin sisältyvän useampiakin GNR- ja STP -hittejä. miten niin "jätteiseltä" saahan bändi nyt soittaa mitä itte haluaa livenä. ei tartte mennä kattoo jos ei halua. mitä tohon "slitheriin" tulee, niin innostuin helvetisti jo ekan kuuntelu kerran jälkeen. loksahti kunnolla. I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
Peoplez 04.05.2004 21:18:43 | |
---|
miten niin "jätteiseltä" saahan bändi nyt soittaa mitä itte haluaa livenä. ei tartte mennä kattoo jos ei halua. Ja onhan se luonnollista tässä tapauksessa että vanhoja biisejäkin soitetaan. Tuleehan Paul Mccartneykin nyt Suomeen ja kyllä siltä varmaan Beatles-biisejä odotetaan vai mitä :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
parinc. 05.05.2004 10:11:48 | |
---|
miten niin "jätteiseltä" saahan bändi nyt soittaa mitä itte haluaa livenä. ei tartte mennä kattoo jos ei halua. Juh, ymmärrän hyvin, että ex-bändien diggarit mielellään näkee wanhoja hyviä biisejä edes puolikkaan bändin esittämänä, mutta mua ei lämmitä. Muistan lukeneeni jostain, kuinka Slash julisti että "nyt on aika näyttää kuinka VR seisoo omilla jaloillaan, eikä kyse ole vanhoilla meriiteillä myymisestä". Seuraavassa haastattelussa mies selitti, kuinka livesettiin sisältyy "useampia" biisejä VR:n debyytiltä, jonka lisäksi tukku GNR-biisejä ja siihen päälle kourallinen STP-biisejä (joista muuten likimain jokainen on suurimmilta osin DeLeon poikien käsialaa). Sen luokan tekijämiehiä ovat, että toivoisin isompaa irtiottoa menneeseen. Samanlaisia fiiliksiä synnyttäisi vaikkapa Audioslave, joka vetäisi puolet setistä Ragen ja SG:n raitoja. Ja jos ei omat biisit vielä riitä, niin onhan niitä kekseliäitäkin cover-vaihtoehtoja miljuunia. Ja kylhän sitä biisin tai kaksi Gn'R-materiaalia mielellään kuulisin, mutta ei enempää. Saas nähdä mitä sieltä tulee. Ihan hyvältä tuo Slither kuulosti. |
meekz 05.05.2004 13:24:05 | |
---|
Ja kylhän sitä biisin tai kaksi Gn'R-materiaalia mielellään kuulisin, mutta ei enempää.
joo. en mä usko että ne alkaa niin hirveesti niin GnR biisejä soittamaan. ehkä just niinkuin sanoit yks tai kaks. soundin haastattelusta Duffin kanssa sain semmosen käsityksen että soittavat pari. esim. "it's so easy" ja " mr. brownstone" mainittiin. sit se mainitsi myös nirvanan "negative creep" biisin mistä he jo kuulemma kerkesivät nauhottaa "tosi hard core" version. I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
rockpock 05.05.2004 16:35:28 | |
---|
väärä bändi väärä laulaja. Massit kehiin ja alkuperäinen GnR studioon tekemään kunnon rocklevy. STP sais jatkaa siitä mihin jäi...näin poppoon livenä 2001 ja uittu että oli persehyvä. Kovempaa livebändiä en ole nähnyt. |
Keke Urlaub 05.05.2004 16:59:29 | |
---|
Kyllä se vain vaikuttaa siltä, ettei STP:ssä kemiat enää loppuaikoina toimineet, ja siinä mielessä odotan mielenkiinnolla, mitä bändin muut jäsenet saavat aikaan jatkossa. Vaikuttaa siltä, että Weiland tarvitsee taakseen tuollaisen "DeLeot steroideissa"-tyylisen kokoonpanon. Itse Slither kuulosti jo ensikuulemalla aivan helkutin hyvältä, tuli mieleen joku STP:n alkuraita (nehän ovat yleensä matalaa voimasointurunttausta, mistä mie tykkään). Weilandin laulu istui kyllä tuohon biisiin niinkuin nyrkki silmään. Odotan vain Slashilta vielä hieman persoonallisempaa otetta noihin omiin kuvioihinsa. Made in Bed. |
Dr. Muff 05.05.2004 18:20:34 | |
---|
Olipas mitäänsanomaton videobiisi. Onko se nyt niin, että Slash ja Duff ei saa mitään kunnollista aikaiseksi ilman alkuperäistä gunnarikokoonpanoa. Eipä silti kovin vähäinen oli Slashin panos gunnareissakin noin niinkun biisinikkarina, ei tule montaa biisiä mitkä olis Slashin käsialaa alusta loppuun. Locomotiven lisäksi. Noh, empä vielä tuomitse kokonaan. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
VVT-I 05.05.2004 19:06:39 | |
---|
Makuasia, mutta Slither kuulostaa mun korvaan aina vaan paremmalta. Odotukset on kyllä aika korkealla tulevan levyn suhteen. Osoitteesta http://www.belowempty.com/vr/downloads.php voi kuunnella mm. kolme biisiä (Slither, Interstate love song, Used to love her) ja haastattelun kun bändi oli jossain jenkkien radiossa 30.4. Used to love her kuulostaa kyllä vähän oudolta kun ei ole Axl äänessä, mutta ihan ok Weiland siitäkin selviää. |
Danny s 06.05.2004 10:37:13 | |
---|
Olipas mitäänsanomaton videobiisi. Onko se nyt niin, että Slash ja Duff ei saa mitään kunnollista aikaiseksi ilman alkuperäistä gunnarikokoonpanoa. Eipä silti kovin vähäinen oli Slashin panos gunnareissakin noin niinkun biisinikkarina, ei tule montaa biisiä mitkä olis Slashin käsialaa alusta loppuun. Locomotiven lisäksi. Noh, empä vielä tuomitse kokonaan. Niin no lähinnä Rose teki biisejä ihan kokonaan yksin, ja Stradlin. Muut olivat yhteistyötä joiden osalta kunkin panoksesta on vaikea sanoa juuri mitään. Väittävät että Sweet child O' Mine olisi pääosin Slashin ideoima. Mistä näistä tietää. Bändin jäseniltä saa varmasti ainakin 5 eri mielipidettä. |
meanbone 09.05.2004 12:47:16 | |
---|
Kyllä meikäläiselle kolahti toi slither julmetun hyvin ja set me free on myös loistava biisi. Tuleva levy on pakollinen ostos. Pitää toivoa kaikkea hyvää Velvet Revolverille ja toivottavasti bändi kestää pystyssä kauemmin kuin yhden levyn ajan, eikä levyjen välille tule liian pitkiä väliaikoja. "You can´t kill rock and roll" -Ozzy Osbourne |
pierumooses 09.05.2004 22:07:10 (muokattu 09.05.2004 22:07:32) | |
---|
Mutta vakavissaan, jos jollain on tietoa Velvetin levyn julkaisemisesta niin bring it on.. Velvet Revolverin levy tulee 8 kesäkuuta kauppoihin, ainakin pitäis tulla, saa nähä tuleeko. "Viimeeks oli yhtä hauskaa, kun anopin tissit jäi mankelin väliin."- |
meekz 10.05.2004 16:38:40 | |
---|
kun niista covereista oli puhe niin luin asken yhen keikka arvostelun seka kuulin velvet revolver haastattelun... haastattelussa ne sano etta aikovat soittaa jokaisen biisin levylta. arvostelussa sanottiin etta ne soitti 2 gunnari biisia, 2 stp biisia, ja yhden sex pistols biisin. I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
p130 29.05.2004 14:10:13 | |
---|
Sinkkua kuunneltu pari tuntia. TOIMII! Mitäs mieltä muut? Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Sinkkua kuunneltu pari tuntia. TOIMII! Mitäs mieltä muut? Jep toimii toimii :) Mä oon hommanu pari kokonaista livekeikkaa jo bootleggeina mutta en oo kehdannu kuunnella ku pari biisiä. Pitää säästää jotain siihen asti kun se levy tulee eli 7. kesäkuuta. Arrgh enää reilu viikko. Ne biisit mitä oon kuullu oli helvetin hyviä vaikkakin äänenlaatu oli huono. Nyt pitää vaan toivoa että kun Velvet Revolver tulee loppukesästä/syksyllä ilmeisesti Europpaan saisi rahat säästettyä esim. johonkin Lontoon keikkaan. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
akame 30.05.2004 16:45:41 | |
---|
Jep toimii toimii :) Pitää säästää jotain siihen asti kun se levy tulee eli 7. kesäkuuta. Arrgh enää reilu viikko. ai mä oon kuullu että contraband ilmestyis vasta 9.6. no aika sama kyllä. Velvet revolverin jäsenet on Scott Weiland, Slash, Duffsteri, Matt Sorum, ja sit joku ufo tyyppi jonka nimee en muista. Eli siinä on kolme ex-gunnaria, mutta ei Axlia. Mä oon kuullu ton Slitherin lisäks jonkun biisin jonka nimi tais olla joku you got no right, ja kummatkin kyllä rokkas. Paremmin kun Gunnareitten nykynen kama. Mutta joo. Tänään harjaan hampaani. |
Peoplez 30.05.2004 18:43:44 | |
---|
ai mä oon kuullu että contraband ilmestyis vasta 9.6. no aika sama kyllä. Velvet revolverin jäsenet on Scott Weiland, Slash, Duffsteri, Matt Sorum, ja sit joku ufo tyyppi jonka nimee en muista. Eli siinä on kolme ex-gunnaria, mutta ei Axlia. Mä oon kuullu ton Slitherin lisäks jonkun biisin jonka nimi tais olla joku you got no right, ja kummatkin kyllä rokkas. Paremmin kun Gunnareitten nykynen kama. Mutta joo. Se toinen kitaristi on nimeltään Dave Kushner. Oon nyt kuullu yhteensä 5 biisiä tuolta levyltä ja kaikki on ollu vitun hyviä. Aargh 8 päivää enää... "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
stickyfinger 31.05.2004 13:43:51 | |
---|
Jos VR Eurooppaan pyyhältää, niin luultavati Ruattin-maallakin äijät vierailevat. Sinne on sitten pakko mennä. Shake your money maker! |
Peoplez 31.05.2004 14:02:05 | |
---|
Jos VR Eurooppaan pyyhältää, niin luultavati Ruattin-maallakin äijät vierailevat. Sinne on sitten pakko mennä. Jep. Toivotaan että tulisivat Stokikseen niin ei tulisi matka edes kovin kalliiksi. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
akame 31.05.2004 15:44:19 | |
---|
Scottin vatsaan keskityttiin turhan paljon mun makuun :) tänään näin ton videon ja olihan se ihan kiva tosin Weilandin mahaa todellakin kuvattiin liikaa. :) Ja slashin hiukset oli epämääräsen lässähtäneet. :/ Tänään harjaan hampaani. |