Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tunnetteko julkkiksia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
RockFanatic
27.05.2015 08:23:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseäni kiinnostaisi kovastikin tietää, tunnetteko näyttelijöitä, eturivin muusikoita, TV-persoonia tai muita julkisuuden henkilöitä. Itse en tunne ketään edes valtakunnallisesti tunnettua viihdepersoonaa..
 
elon arska
27.05.2015 08:43:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnun useita. En kerro nimiä, koska maha.
 
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
RockFanatic
27.05.2015 11:21:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kerro nimiä, koska maha = Vappu Pimiä?
 
RockFanatic
27.05.2015 11:28:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaiko kenties Jope Ruonansuu? Sami Hedberg? Janne Kataja? Antti Railio? Viiden vuoden takainen Vesku Loiri lennätettynä aikakoneella tähän päivään? Mikko Kivinen? Harri Ekonen? Markku "DJ Edward" Vesala? Timo Soini? Arttu Wiskari? Ismo Leikola? Jacke Björklund? Mika Pohjonen? Jethro Rostedt? Kuka?
 
elon arska
27.05.2015 11:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakotettuja ovat heikot sano
 
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Epämuusikko
27.05.2015 15:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä kysymys tämä on? Mitä hyötyisit noista tiedoista?
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
lapio
27.05.2015 15:33:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen julkkiksia.
Anonymous-jazz
27.05.2015 16:22:50 (muokattu 27.05.2015 16:23:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellainen huipputärkeä tieto tuli tuolta jostain, että julkkiksetkin käyvät paskalla. Tätä kun ei ole esim. Seiska -lehti tarpeeksi hyvin vielä raportoinut.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Stradlin
27.05.2015 16:26:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt kovin hyvin tunne, mutta olen tavannut useampiakin ihmisiä jotka ovat hyvissä väleissä Jeesuksen kanssa.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Folkson
27.05.2015 16:29:39 (muokattu 27.05.2015 16:29:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alakerran Aapon kanssa kerran käytiin karaokea-baarissa ja siellä se laulo ukkometson. Kuulemma siwan kassaneiti muisti sen ja pudasjärven huoltoasemalla tarjottiin ihan kahvit ku laulo niin hienosti!
 
Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA
Vessajono
27.05.2015 16:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Mikä kysymys tämä on? Mitä hyötyisit noista tiedoista?
 
Vois sanoa tuntevansa jonkun joka tuntee julkkiksia.
 
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
santakasa
27.05.2015 17:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Vois sanoa tuntevansa jonkun joka tuntee julkkiksia.
 
Tästä seuraa looginen jatkumo, jossa voidaan sanoa tietävämme muusikoiden.netin jäsenen tuntevansa jonkun, joka tuntee julkkiksen.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
barclay
27.05.2015 17:13:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En. Mutta olisi kyllä hienoa päästä julkkismuusikkopiireihin.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
Lautuma
27.05.2015 17:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

barclay: En. Mutta olisi kyllä hienoa päästä julkkismuusikkopiireihin.
 
Tää on vaivaannuttavaa. Kun yleensä kavereiden kanssa jutustellaan musiikista, käsitellään bändejä, joissa ymmärrettävästi kukaan keskustelija ei soita. Kun taas tehdään sama jossain Tavalla tai Loosessa julkkismuusikoiden kanssa, ei kukaan puhu muusta kuin omasta proggiksestaan. Tietysti kehutaan toisten läsnäolijoiden bändejä kritiikittömästi, ja joskus kerrotaan hauska kasku Tommi Läntisestä. Ei ruodita mitään, mutta siklataan loputtomasti samaa puuta, vaikka siitä ei ole irronnut mitään enää moneen vuoteen.
 
"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
Miikss
27.05.2015 17:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen huippumallin ja Johanna Rusanen oli jonkun randomin sukulaisen ex-vaimo, eli melkein tunnen sen. Saanko palkinnon?
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Kampela77
27.05.2015 18:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen Henna Kalinaisen ja Antti Kurhisen lapsi.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Funkånaut
27.05.2015 18:24:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

barclay: En. Mutta olisi kyllä hienoa päästä julkkismuusikkopiireihin.
 
Mikä siinä olisi erityisen hienoa? Glory-hunter.
 
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
Meadow
27.05.2015 18:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael Granlund puhui minulle ja istui minua vastapäätä pitseriassa.
 
Miikss
27.05.2015 18:25:57 (muokattu 27.05.2015 18:28:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Mikä siinä olisi erityisen hienoa? Glory-hunter.
 
Kokaiini!
 
Ei tyhmä kirjoitus.
 
Meadow: Mikael Granlund puhui minulle ja istui minua vastapäätä pitseriassa.
 
Ex-bändikaveri vittuili Juha-Matti Aaltoselle Oulun keskustassa muutama päivä Suomen maailmanmestaruuden jälkeen, kun ei tunnistanu sitä. Melkein siis tunnen senkin! Oon aika pro jo tässä pelissä.
 
Edit: Ja Vesku Rannan kanssa tuli hengailtua bändiaikoina silloin tällöin harvakseltaan ja se otti meistä promokuvat. Kaikkia kinostaa niin vitusti?
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Stoalainen
27.05.2015 18:26:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin kerran Jasper Pääkkösen baarissa.
 
Too weird to live, too rare to die
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «