Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ashdown-merkkiset pelit
1
Henu84
13.02.2008 21:48:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moron! On sellainen tilanne, että on kähee basso, muttei nuppia eikä kaappia. Tutkailin tässä kaappeja ja nuppeja, jolloinka törmäsin merkkiin nimeltä ashdown. Onko kenelläkään minkäänmoista kokemusta kyseisitä vehkeistä? Näppärän näköisiltä ne näyttää ja tuossa jo thomanin sivuilta kasasin alustavasti paketin:


ASHDOWN MAG115T 222 EUR
ASHDOWN MAG410T 275 EUR
ASHDOWN MAG 600H 489 EUR
PK 20 EUR
Yhteensä: EUR 1006 Eur
 
Piisaako esim tässä kokoamassani paketissa potkua, niin että housun puntit tärisee? Budjetissa on kyllä vielä varaa nyörejä löyhentääkin.
Löysin myös tälläisen bundle paketin, mutta mitä mieltä olette tästä http://www.thomann.de/fi/ashdown_mag600h_bundle.htm
 
Mitkähän mahtaa olla Mag 600H:n ja ABM500 EVOII tärkeimmät erot?
 
eskobar
14.02.2008 11:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä pelejä on, oon käyttäny kolmisen vuotta ashdownin kamoja. Kannattaa käydä tsekkaan tarkempia tietoja http://www.ashdownmusic.com/
 
eskobar
14.02.2008 11:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen maahantuoja on soundstore helsingissä.
 
N_Bates
14.02.2008 12:46:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on muutaman vuoden ollut ashdown mag 300H nuppi. Niitä vanhempia parempia englannissa tehtyjä vielä.
 
Nuppi on ihan paska. juotokset kusee, soundissa on ihme pärinä kokoajan yms. Laitteen rakenne on onneton. Sisältä löytyy pitkä ja kapea piirilevy, joka on liittimien ja potikoiden varassa, ja se pääsee vääntyilemään aina kun jotain piuhaa tökkää sisään tai nappia painaa. Tuon seurauksena juotokset napsahtelee rikki.
 
Soundi itsessään on ihan jees ja potkua löytyy 2x10 ja 1x15 pinon kanssa enemmän kuin riittävästi.
pehko
23.05.2015 18:24:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eskobar: Suomen maahantuoja on soundstore helsingissä.
 
joo joo, olen kirjottamassa helvetin vanhaan ketjuun.
 
Enivei, olen kiinnostunu Ashdownin vaffistimista. Mistä näitä saa suomesta? Soundstorea sanotaan täällä ja valmistajan sivuilla. Kuitenkin kun yritän mennä soundstoren sivuille, se vaatii käyttäjätunnusta ja salasanaa. Soundstoren facebook sivut sitten taas mehuttelee vaan jotain Aron soitinta jonka merkkivalikosta kyllä löytyy Ashdown. Niille kun laittoi postia ja kyseli vahvistimia, sanoivat etteivät myy kyseistä merkkiä.
 
Mitä vittua nyt oikeasti??
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
Grugi
24.05.2015 10:31:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: joo joo, olen kirjottamassa helvetin vanhaan ketjuun.
 
Enivei, olen kiinnostunu Ashdownin vaffistimista. Mistä näitä saa suomesta? Soundstorea sanotaan täällä ja valmistajan sivuilla. Kuitenkin kun yritän mennä soundstoren sivuille, se vaatii käyttäjätunnusta ja salasanaa. Soundstoren facebook sivut sitten taas mehuttelee vaan jotain Aron soitinta jonka merkkivalikosta kyllä löytyy Ashdown. Niille kun laittoi postia ja kyseli vahvistimia, sanoivat etteivät myy kyseistä merkkiä.
 
Mitä vittua nyt oikeasti??

 
Ei ole ollut koko Soundstorea muutamaan vuoteen ja äkkiseltään ei osunut muita kotimaisia joissa sitä olisi. Suosiolla vaan tilaat ulkomailta jos kokeilematta uskallat.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
jukkajylli
24.05.2015 23:23:09 (muokattu 24.05.2015 23:25:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ashdown styrkkari syttyi aikanaan keikalla palamaan. 4×10 kaappi sen sijaan on yhä käytössä. Joku Mag 200 se styrkkari oli. Siinä oli hyvä oktaaveri, muuten tuntui jotenkin alitehoiselta. Made in England oli se. Niissä oli jotain kylmäjuotoksia ja ties mitä. Sittemmin kun tuotanto siirtyi kaukoitään, saattoi myös laatu parantua.
 
And it's just a waste of time..
J.Nikkanen
25.05.2015 09:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Mun ashdown styrkkari syttyi aikanaan keikalla palamaan. 4×10 kaappi sen sijaan on yhä käytössä. Joku Mag 200 se styrkkari oli. Siinä oli hyvä oktaaveri, muuten tuntui jotenkin alitehoiselta. Made in England oli se. Niissä oli jotain kylmäjuotoksia ja ties mitä. Sittemmin kun tuotanto siirtyi kaukoitään, saattoi myös laatu parantua.
 
Joskus taasen jonkin laitepäivityksen aikaan noita Ashdowneja ihmettelin. MAG sarjasta taidettiin varoittaa, ABM sarjaa suositeltiin ja muut mallisarjat olivat enemmän tai vähemmän ei suositeltavia. Kylmäjuotoksista puhuivat ulkomaanfoorumeilla ainakin, lienee kuitenkin valmistusmenetelmät parantuneet (?). Yhdessä vaiheessa yhdellä sun toisella valmistajalla taisi olla ongelmia RoHS vehkeiden luotettavuuden kanssa.
pehko
25.05.2015 16:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Joskus taasen jonkin laitepäivityksen aikaan noita Ashdowneja ihmettelin. MAG sarjasta taidettiin varoittaa, ABM sarjaa suositeltiin ja muut mallisarjat olivat enemmän tai vähemmän ei suositeltavia. Kylmäjuotoksista puhuivat ulkomaanfoorumeilla ainakin, lienee kuitenkin valmistusmenetelmät parantuneet (?). Yhdessä vaiheessa yhdellä sun toisella valmistajalla taisi olla ongelmia RoHS vehkeiden luotettavuuden kanssa.
 
juurikin ABM sarja hotsittais itteä.
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
jabaduu
25.05.2015 17:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vanha MAG 300 ja ollut viisi vuotta aktiivisessa keikka käytössä ja ei ole ollut mitään vikaa ja kaappeina MAG 210 ja115. En voi moittia!!
 
Jarmo lehtonen
arilö
26.05.2015 12:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä suomalaisessa liikkeessä näyttäisi olevan Ashdown-merkkisiä pelejä
 
http://www.nordsound.fi/index.php?r … anufacturer/info&manufacturer_id=30
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «