No niin, taas puhutaan Screameristä. Eli mikä kaappi teidän mielestänne sopii hyvin yhteen Screamerin nuppimallin kanssa? Ajatteln itse hommata takaa umpinaisen 2 x 12 -kaapin, kun en isommalla oikeastaan tee mitään, ja on sitten helpompi roudailla. Engelin omat kaapit olisivat muuten ihan passeleita, mutta kun se pystyssä oleva 2 x 12 on minusta niin helvetin törkeän näköinen.. olen pinnallinen paska, tunnustan. Enkä ole niiden kotisivuilta perinteisen mallista kaappia löytänyt lainkaan. Älkää tarjotko Marsun 1922 -lootaa. Se on minusta huonoimman kuuloinen kaappi mitä ikinä olen joutunut kuuntelemaan. Dillon, you son of a bitch! |
Pystymallinen kaappi on kyllä soundin kannalta huomattavasti parempi vaihtoehto kuin vaakamallinen. Siitä sentään kuuleekin jotain vaikka se olisi lattialla, ja samalla säilyy botne kun ei tarvitse nostaa ylös. Hyväsoundinen kaappi on ainakin tuo 212 Vintage 30-elementeillä. Eikös se muutenkin näyttäisi just näppärältä Screamerin kanssa? Ei mun silmää ainakaan mitenkään häiritse. Tosin jotkut ostavat 212-kaapin siksi että se olisi roudausystävällisempi kuin 412. Tuo Engl vaan painaa aika tuhottomasti. Tilaa toki vie vähän vähemmän kuin 412, mutta muutoin sitä ei miksikään roudarin unelmaksi voi kutsua. |
Miten olisi Marhsallin 1936? Niitä saa halvalla, noin 200-300 euroa, ja ne on kevyitä ja mun mielestä saundaa hyvältä. Komp komp. Mulla on juurikin tuollainen Screamerin kaverina, ja tyytyväinen olen ollut. Tuokin tulee usein asetettua pystyyn, eli elementit päällekkäin. Kuuluupi paremmin. Mukava roudattava, kantaminen onnistuu yhdellä kädellä. Tukeva rock -soundi. Hyvä kaappi. Tosin, ei ehkä sua varten, sillä minä kyllä tykkäsin 1922:takin. JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvä kitara Charvel... Katso tori. |