Aihe: Musiikkivideota olis täällä ja!
1
Obsidian
27.05.2004 17:11:30

Joh joo.. Tässä olisi sitten metalliorkesteri Confusionin tuorein musavideo biisistä "Human Machinery". Kotikonstein kyseinen pätkä väsättiin kohtalaisilla tuloksilla. Video on pakattuna rarrina, jonka koko on noin 23.5 megaa, eli lataamista on jonkin verran kieltämättä. Videon laatu on myös aika alhainen, mutta katsomisen kannalta onneksi suhteellisen inhimillinen. Joten, tuossa alla on linkki, eli ladatkaa ja kommentoikaa..

http://personal.inet.fi/clan/iiw3/C … usion-HumanMachineryVideoLowRes.rar
Human patterns copied dissected distorted completed to fit the machine
haist vittu sit
29.05.2004 02:16:43
No, en mä musavideon tekemisestä oikeen mitään tajua, mutta ihan jänniä juttuja tossa oli jos kerran kotikonsteilla tehty. Mutta silmät toi sai kyllä särkemään, kun kuvat vilahteli ja välkky sen verran äkäseen. Vika voi olla osaksi silmissänikin. Kiinnostaisi tietää, että millä kameralla tuo oli kuvattu?
bändin sivu: kohtu.tk
Reddie
29.05.2004 10:03:56
Jooh. Yleisesti todella hyvää jälkeä mun mielestä, mut yks asia nyppi varsinkin alussa ja paljon: Kun kerta musavideota tehdään ja vielä tähän genreen, niin älkää nyt hyvät miehet seisoko paikoillanne kun teitä kuvataan! Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo seinille hyppiä! Kun videossahan kuitenkin näytellään sitä soittamista, eikä oikeasti soiteta.

Parissa kohdassa editoinnin rytmitys oli mun mielestä vähän pielessä. Tuli semmonen levoton olo tohon kuvaan. Ja ehkä parissa kohtaa liikaa niitä efektejä.

Mutta se kyllä selvästi näky että oltiin paneuduttu tohon hommaan. Kyllä tota kehtaa näyttää. Mutta ens videoon nyt vähän enemmän sitä meininkiä lauteille!
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
K.a.o.s
29.05.2004 13:19:03

No, en mä musavideon tekemisestä oikeen mitään tajua, mutta ihan jänniä juttuja tossa oli jos kerran kotikonsteilla tehty. Mutta silmät toi sai kyllä särkemään, kun kuvat vilahteli ja välkky sen verran äkäseen. Vika voi olla osaksi silmissänikin. Kiinnostaisi tietää, että millä kameralla tuo oli kuvattu?

Jees, se kuvattii iha perus digitaali videokameralla... ei mitää sen kummempaa värkkiä!!

t. Kitaristi
Vuh!Vuh!
LassiÖ
29.05.2004 17:51:48
Muuten ihan hyvä mutta kuva vilkku vähän liikaa ainaki niis laulukohdis(mistä kyllä on aiemminkin huomautettu).
Soolo oli loistavasti kuvattu.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)