Progbass 30.12.2014 12:15:50 | |
---|
pehko: mummielestä tää oli aika mitäänsanomaton purkki. säätöskaala oli tosi kapea. Mua se ei haitannu, koska jos purkista löytyy hyvän kuulonen särö, se yleensä riittää. Säädot tehdään sitten muilla laitteilla, näin ainakin omalla kohdalla. |
onde 29.03.2015 02:18:16 (muokattu 29.03.2015 02:20:48) | |
---|
Joku aikasemmin kirjotteli Palmerin Ubertraiberista ja mielestäni oiva purkki! Testattu Amp.Svt-Av nupilla Amp.610 HLF:llä ja Fenderin Precision AV-62 bassolla. Jo ilman purkkia saa SVT:stä mukavasti kevyesti ruvelle menevän soundin mut ku Uberiä käyttää maltillisesti ni saa rosoo soundiin ja tonee käyttämällä saa hyvän klängin soundiin! Jos lyö purkista hanat kaakkoon niin saahan sillä tarvittaessa kauheen särön aikaseks jos joku haluu sellasta! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
cfe 30.03.2015 09:53:05 | |
---|
Menee vähän ohi aiheen, mutta koska aktiivinen topikki, niin suonette anteeksi. Eli One Controlin Hooker's Green Bass Machine vaikuttaisi lupaavalta pieneltä purkilta. Onko kenelläkään kokemuksia laitteesta. Tämä näyttäisi maksavan 169e uutena. http://www.causeforeffect.org |
Olli.M 30.03.2015 16:58:56 | |
---|
Mie nyt lisään listaan Tech21 VT bass polkimen. Vaikkei nyt ihan varsinaisesti säröpurkki taida ollakaan. Ostin tuon V2 version tässä jokunen viikko sitten ja kovasti olen tykästynyt. Mulla se on tuon mun Hartke LH500 nupin edessä tuomassa vähän väriä melko kliiniin vahvistimeen. Oikein kiva purnukka mietoa putkimaista ruttua haluavalle. Torilta käytettynä alle satasen :) |
Dropped C 30.03.2015 18:00:48 | |
---|
Olli.M: Mie nyt lisään listaan Tech21 VT bass polkimen. Vaikkei nyt ihan varsinaisesti säröpurkki taida ollakaan. Ostin tuon V2 version tässä jokunen viikko sitten ja kovasti olen tykästynyt. Mulla se on tuon mun Hartke LH500 nupin edessä tuomassa vähän väriä melko kliiniin vahvistimeen. Oikein kiva purnukka mietoa putkimaista ruttua haluavalle. Torilta käytettynä alle satasen :) Mulla oli tälläinen. Kyllähän tästä säröäkin lähtee. Ainakin jonnin verran. Ihan kelpo pedaali, ei skuuppaa samaan malliin vakiona, kuin Tech 21:n muut tuotteet. |
M.E.Mikkola 30.03.2015 19:03:52 | |
---|
Jos joku tarttee MultiDrivea niin multa löytyy hintaan ysiysi.Pikaviestillä tavottaa. |
Olli.M 30.03.2015 20:50:59 | |
---|
Dropped C: Mulla oli tälläinen. Kyllähän tästä säröäkin lähtee. Ainakin jonnin verran. Ihan kelpo pedaali, ei skuuppaa samaan malliin vakiona, kuin Tech 21:n muut tuotteet. Kokeilin tänään nopeasti vähän jyrkemmillä säädöillä mutta ei vakuuttanut oikein. Rankempaan ruttuun on parempiakin purkkeja. Tuossa pienessä putkimurinatontissa loistaa sitten kyllä. Kaiutinsimulaatio ei ole mun makuun mutta onneksi sen saa pois. Ja voi tuokin toimia di boksiin ja pöytään työnnettynä. |
Dropped C 21.05.2015 11:12:42 (muokattu 21.05.2015 11:21:27) | |
---|
Ostin uudelleen tälläisen VT Bassin (perusmalli), kun mun EBS Valvedrivestä taitaa olla aika jättänyt lopullisesti (yheksän vuotta se kesti). Juurikin sen tasan huntin pulitin. Kyllä tästä jo himassakin lähti varsinkin soittolehdykällä sen verta rokit äänet, että toimii varmasti ainakin stoner-hommissa kuin nyrkki simmussa. Moternimpaan medalliin kuitenkin ehkä parempi se "normi" Sansamppi, kun siinä on skuupatumpi äänimaailma ja se omanlaatuisensa yläpää. No ei tarvi enää soitella Bad Monkeyllä. Soitin myös monta kuukautta Blackstarin DistX kitaramuljuttimella. Mun mielestä tosi hyvä bassollekkin, mesamainen botne. Suhisi vaan järkyttävästi ja stoner-puuhissa bändikaverit valitti, että liian metalli saundi.... |
Dropped C 21.05.2015 18:53:58 (muokattu 21.05.2015 19:21:29) | |
---|
Kylläpäs toimi VT bass muikeasti Tunskan kera kivityspörinään Reenikselläkin. Suosittelen lämpöisesti ainakin tälläiseen musaan, ainakin jos ei ole fuzzimiehiä ja minä en ole. Oli Ameriikkaa saundissa . Pitää kattoa miten sopii taas tuohon tuomion metalli hommaan, kun siinä taas en tykkää yhtään "Ameriikasta" saundissa, vaan kolkosta kolinasta.... |
Torilla olis T-Rex Bass Juice hintaan 75 euroa. Ei paha. |
Tympee Huttunen 22.05.2015 07:11:18 | |
---|
Mulle tulis just EBS Multidrive. Oon jotenkin noihin EBS-pedaaleihin tykästynyt. Kompura ja Fuzz-Mo löytyy jo laudasta. Reverb ainakin vielä hakusessa, vaikka ei sillä bassokäytössä hirveästi mitään tee. |
onde 06.06.2015 23:10:53 (muokattu 06.06.2015 23:11:41) | |
---|
No en tiää minkälaista musaa soitat mut ku meiän keikoilla pitää joskus soittaa se bassosoolo ni oon käyttäny EBS:n chorusta ja Bossin D-7 pedaalia! Kuullostaa hyvältä ku käytän paljon sointuja tossa osiossa!Joo normi runkussa reverbit ei kuulu! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |