janik 17.05.2015 19:22:14 | |
---|
Vihreellä tortexilla ja millisellä(?) ultexilla mennään, molempia säkillinen, fiiliksen mukaan valikoin. Ultexit on kyllä kestävyydeltään paljon parempia, tortexi on jo yleensä yksien treenien jälkeen valmis. |
Muovinen 17.05.2015 22:20:14 | |
---|
Minä pidin näitä pikkuruisia jazziplekuja himotiluttajien ja tyttöjen vehkeinä. Sitten löysin keikalla lavalta punaisen jazz III lärpyttimen ja nykyään soitan melkein ainoastaan sillä. Ja se on siis ainut tollanen mikä multa edelleen löytyy. Huono sillä on rämpyttää kyllä. |
Juzpe 17.05.2015 22:24:09 | |
---|
Muovinen: Minä pidin näitä pikkuruisia jazziplekuja himotiluttajien ja tyttöjen vehkeinä. Sitten löysin keikalla lavalta punaisen jazz III lärpyttimen ja nykyään soitan melkein ainoastaan sillä. Ja se on siis ainut tollanen mikä multa edelleen löytyy. Huono sillä on rämpyttää kyllä. Onks se muovinen? |
Juzpe: Onks se muovinen? kaching. Iskin ton just googleen ja näitähän on monenlaisia, täytyy ottaa kaikki testiin :) |
antnis 17.05.2015 22:37:10 | |
---|
En tiennytkään, että kolmosta saa valkoisena 1.5mm tortexina. Tilasin heti testiin. |
tele09 17.05.2015 22:54:12 | |
---|
purppura 500:nen 1.5mm on ollut luottoplekuna jo vuosia. Jos tarvitsee lisää grippiä, niin 1000 hiomapaperilla saa |
PIM 18.05.2015 11:08:04 | |
---|
janik: Ultexit on kyllä kestävyydeltään paljon parempia, tortexi on jo yleensä yksien treenien jälkeen valmis. Samaa olen ollut havaitsevinani. Tällä hetkellä suosikkiplekuna Ultex sharp 2.0mm. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Numb 18.05.2015 11:21:42 | |
---|
Ultex on kyllä kestävämpi, mutta jostain syystä en tykkää siitä miltä se tuntuu sormissa. .73 Tortexilla on ränpytelty vaikkas kuinka kauan. Kuluuhan ne, mutta tällä meikän louhikkokosketuksella sillä ei oo niin merkitystä :) Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
Sammo 18.05.2015 14:57:58 | |
---|
Ite olen vanhana Jazz III:n käyttäjänä nyttemmin tykästynyt Planet Wavesin Black Ice 1.10mm -malliin. Mun korvaan parempi soundi kuin J3:a (melko tumma kylläkin), paremmat harjausominaisuudet ja kestää kulumatta vaikka kuinka kauan. Tykkää myös akustisesta enemmän. Eli kannattaa kokeilla!!! "With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is."
- Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84 |
JaaGeRMaisTeR 18.05.2015 17:51:37 | |
---|
Oli pakko tilata muutama ultex testiin. Samalla tuli rekisteröityä plektra.com:iin jos joskus tarvittee erikoisempaa plekua. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Laulava Kylätohtori 18.05.2015 18:21:43 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: ...jos joskus tarvittee erikoisempaa plekua. Et sä sitä salasanaa enää sitten muista... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
JaaGeRMaisTeR 18.05.2015 19:20:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Et sä sitä salasanaa enää sitten muista... Kai sielläkin on kohta "unohdin salasanani" sillä m.nettikin aukeaa joka päivä. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Laulava Kylätohtori 18.05.2015 19:47:26 (muokattu 18.05.2015 19:47:49) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kai sielläkin on kohta "unohdin salasanani" sillä m.nettikin aukeaa joka päivä. Tosiaan. Muistin mnetin salasanan, koska se on tallennettu, mutta unohdin unohdin salasanani, koska sitä ei saa tallennettua... :( e. mutta sehän on siellä tallentamattakin. Nerokasta. :) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
heviäijä 18.05.2015 22:00:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tosiaan. Muistin mnetin salasanan, koska se on tallennettu, mutta unohdin unohdin salasanani, koska sitä ei saa tallennettua... :( e. mutta sehän on siellä tallentamattakin. Nerokasta. :) Just Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus MYYKÄÄ MULLE JACKSON RR5 !!!!!!!! |
horseface 19.05.2015 11:08:08 | |
---|
Mulla vaihtui aikanaan Jazz III ensin XL-versioon ja sitten 3,0 Big Stubbyyn. Siinä on pysytty vuosia. Hikisessä kädessä se tahtoo olla vähän liukas, muutoin tykkään. Oli miten oli, näin on! |
Juzpe 19.05.2015 13:35:40 | |
---|
Mielenkiintosta meininkiä dunlopilla.... laitoin tarjouspyynnön 1000kpl:sta plegyja omalla painatuksella, mutta vastaus (minkä antamiseen meni pari viikkoa) oli lähinnä asiasisällöltään "EVVVK, osta jostain muualta" Vielä mainostavat sivuillaan, että 800kpl:n minimitoimituserissä tekevät noita lärpyttimiä. |
heviäijä 19.05.2015 14:31:39 | |
---|
Juzpe: Mielenkiintosta meininkiä dunlopilla.... laitoin tarjouspyynnön 1000kpl:sta plegyja omalla painatuksella, mutta vastaus (minkä antamiseen meni pari viikkoa) oli lähinnä asiasisällöltään "EVVVK, osta jostain muualta" Vielä mainostavat sivuillaan, että 800kpl:n minimitoimituserissä tekevät noita lärpyttimiä. Voiko niihin vaatia omanlaista printtiä? Pisteet asiakaspalvelusta dunlopille. MYYKÄÄ MULLE JACKSON RR5 !!!!!!!! |
stratomaster 19.05.2015 14:48:59 (muokattu 19.05.2015 14:50:18) | |
---|
Olenkohan Suomen ainoa kitaristi, joka soittaa noilla isoilla kolmikulmaisilla Tortexeilla? Sellainen (.73-millinen) vain joskus takavuosina tarttui käteen, ja siihen olen tottunut. Etuna noissa on se, että voi pikata jokaisella kulmalla. Kaverit joskus naureskelee, että mä soitan basistin plektralla. Toisaalta pikkaustekniikkani on niin paska, ettei lopputulos enää huonone, olipa pleku millainen tahansa. |
Juzpe 19.05.2015 15:03:56 | |
---|
|
McNulty 19.05.2015 18:59:00 | |
---|
Juzpe: Mielenkiintosta meininkiä dunlopilla.... laitoin tarjouspyynnön 1000kpl:sta plegyja omalla painatuksella, mutta vastaus (minkä antamiseen meni pari viikkoa) oli lähinnä asiasisällöltään "EVVVK, osta jostain muualta" Vielä mainostavat sivuillaan, että 800kpl:n minimitoimituserissä tekevät noita lärpyttimiä. Pakko kyllä todeta, että kun katsoo Jim Dunlopin artist-rosteria (esim. plektrojen osalta), niin joku Juzpe jostain Suomesta ei välttämättä ole 1000 plekunsa kanssa Dunlopille se "the juttu" :) Tuohan on ihan hyvä vastaus, että "osta jostain muualta", koska luulen Dunlopin hintatason olevan todennäköisesti jotain muuta, kuin 1000 plektran ostajan toivoma tarjoushinta. Shall I take you to Keillers Park? |