Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pahan Varjo : Riitaa (Metalli)
1
Demostudio
08.05.2015 11:45:24
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Pahan Varjo
Kappaleen nimi: Riitaa
 
Genre: Metalli
 
URL: http://pahanvarjo.bandcamp.com/track/riitaa (Mp3)
 
Mitä sanoo raati, jatkanko projektin parissa?
 
Kailis
08.05.2015 11:54:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdottomasti jatka. Ei ole mun juttu mutta ideaa tuossa on enemmän kuin monessa saman genren edustajassa. Eiks Suomessa ole jopa tilausta tällaiselle?
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
logic
08.05.2015 12:09:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Ehdottomasti jatka. Ei ole mun juttu mutta ideaa tuossa on enemmän kuin monessa saman genren edustajassa. Eiks Suomessa ole jopa tilausta tällaiselle?
 
Kiitokset kannustuksesta, usko omaan tekemiseen on välillä vähissä... Onhan nitä biisejä työn alla melkein levyllinen jo, vieläkun sais jonkun rahoittajan innostuun.
 
Luomala
13.05.2015 19:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaapi vaatia melekosta tuuria rahoittajan saaminen. Näitä kun nyt on ehkä, alakanttiin arvioiden, tuhatkuusisataa tusinassa. Hoh hoijjaa ja haukotus.
 
logic
14.05.2015 08:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luomala: Taitaapi vaatia melekosta tuuria rahoittajan saaminen. Näitä kun nyt on ehkä, alakanttiin arvioiden, tuhatkuusisataa tusinassa. Hoh hoijjaa ja haukotus.
 
Näinhän se menee. On tää mukava harrastus...
 
Luomala
16.05.2015 18:02:27 (muokattu 16.05.2015 18:03:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis ei nyt sillä, että tämä huono olisi. Mutta jotenkin kun näitä on liikaa. Niin ettei meikä erota toisistaan näitä sitten millään. Vaan niinpä se taitaa olla muidenkin genrejen osalta. Omat biisinihän ovat VIELÄ tylsempiä.
 
Mutta siinä olet oikeassa, että musiikin teko ja mukuttelu on ns. vitu hyvä ja kiva harrastus. Ei siitä oikeen eroon pääse vaikka välillä haluaiskin kun oikein tökkii.
 
logic
19.05.2015 00:41:53 (muokattu 21.05.2015 06:42:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näinhän se on, mun mielestä kaikkea on liikaa, eritoten paskaa. kaikkihan näitä vääntää kun ITB on niin helppoo ja rojut ei enää maksa mitn. Pikkustudiot kuolee ja edelleenkään ketään ei kiinnosta kun joka puolelta tulee shaibaa. Radiot soittaa samat rallit 24/7 ja kai sekin menee jenkkimeininkiin että leikataan jo kitarasoolotkin biiseitä pois kun niitä ei kukaan jaksa kuunnella.
 
PS. tuotantotila/studio myynnissä Tampereella :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «