Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Midiä ja audiota yhtäaikaa.
1
Lapari
14.05.2015 20:57:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Zoom R16 ja läppärissä Reaper. Äänitän Zoomin kautta suoraan läppärille. Audio nauhoitus onnistuu hienosti. Nyt kuitenkin on tarve saada miditietoa Reaperiin. Zoomissahan ei ole midi liitäntöjä. Onko mahdollista saada midiä samaan aikaan audion kanssa Reaperiin? Mikä midi/usb härpäke voisi toimia, vai onko mahdotonta? Sekin on plussaa, kun saa midiä vaikka erikseen. Suositelkaa hyvää midi usb härpäkettä.
 
mun kompressori on pajalla.
ras ta far i
14.05.2015 21:04:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M-audion midisport on toimiva ja edullinen midi-IO. Eli tässä linkki:http://www.thomann.de/fi/maudio_midisport_uno.htm
 
Lapari
14.05.2015 22:16:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/maudio_midisport_2x2.htm
tällä ilmeisesti saisi kaksi midilaitetta yhtäaikaa?
 
mun kompressori on pajalla.
Kalmo
15.05.2015 18:22:42 (muokattu 15.05.2015 18:23:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö MIDI-tallennus onnistu USB:n kautta Zoomin ollessa käytössä?
Meinaan siis kiipparilla, jossa on USB-liitäntä.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
mattim
19.05.2015 20:37:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapari: Mulla on Zoom R16 ja läppärissä Reaper. Äänitän Zoomin kautta suoraan läppärille. Audio nauhoitus onnistuu hienosti. Nyt kuitenkin on tarve saada miditietoa Reaperiin. Zoomissahan ei ole midi liitäntöjä. Onko mahdollista saada midiä samaan aikaan audion kanssa Reaperiin? Mikä midi/usb härpäke voisi toimia, vai onko mahdotonta? Sekin on plussaa, kun saa midiä vaikka erikseen. Suositelkaa hyvää midi usb härpäkettä.
 
Mistä kamppeesta haluat midiä tallentaa ?
 
.
Lapari
24.05.2015 10:01:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esim. Sähkörummut olisi kiva äänittää koko bändin kanssa reaaliajassa, sekä kiipparit.
 
mun kompressori on pajalla.
Kaakatus
28.07.2015 09:28:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kiipparista ja rummuista löytyy USB-midi, niin sillähän onnistuu ilman lisälaitteita. Jos USB-liittimet puuttuvat, niin sitten nuo M-Audion vermeet tulevat tarpeeseen.
 
Soitetaan nopeammin kuin osataan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «