Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5 6 7 8418 419 420 421 422
Muovinen
13.05.2015 11:01:41

Laulava Kylätohtori: En kanssa ymmärrä, mitä syitä tai perusteita kitarakaman hankintaan tarvitaan. Jos itse haluaa, niin eikö se riitä. Mä en vaan tajuu...

Johanssenin poika nyt vaan nauttii uusista hienoista peleistä ja jättää selitykset syytetyille, he niitä tarvitsevat, et sinä... :)

Ihan sama muiden perusteille mutta iteltä vaadin perheellisenä, velallisena ja pienituloisena pätkätyöläisenä vähän jämäkämpää otetta kamarunkkuun. Välillä pitää puristaa varresta niin kovaa ettei touhutippa pääse karkaamaan ;)
johanssen
13.05.2015 11:51:23

Laulava Kylätohtori: En kanssa ymmärrä, mitä syitä tai perusteita kitarakaman hankintaan tarvitaan. Jos itse haluaa, niin eikö se riitä. Mä en vaan tajuu...

Johanssenin poika nyt vaan nauttii uusista hienoista peleistä ja jättää selitykset syytetyille, he niitä tarvitsevat, et sinä... :)

Oloni on nyt kuitenkin vapahdettu. Tänks! Mutta oliskohan joskus aika keskittyä ite soittamiseen täällä roikkumisen sijasta? Kysyn tätä siis vaan itseltäni. Kamarunkkaus taas kuuluu harrastukseen, mutta luulenpa, että itse kukin joskus syyllistyy pieneen selittelyyn ainakin itselleen. Joka ei, niin heittäköön sen ensimmäisen jne.

Ai niin, ostin Little Lehle II:sen, ettei menis vaan offiksi.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Laulava Kylätohtori
13.05.2015 12:42:01
johanssen: Oloni on nyt kuitenkin vapahdettu. Tänks! Mutta oliskohan joskus aika keskittyä ite soittamiseen täällä roikkumisen sijasta? Kysyn tätä siis vaan itseltäni. Kamarunkkaus taas kuuluu harrastukseen, mutta luulenpa, että itse kukin joskus syyllistyy pieneen selittelyyn ainakin itselleen. Joka ei, niin heittäköön sen ensimmäisen jne.

Ai niin, ostin Little Lehle II:sen, ettei menis vaan offiksi.

Ainakin itsellä olisi ja olen jopa jo tehnyt niin. Menin hiljattain oikein kitaratunneille ja nyt uusien juttujen opetelu vie väkisinkin kamarunkkuajasta leijonan osan, koska soittoaikaa on muutenkin niin vähän. Ei huono suuntaus ollenkaan. :)

Ja itse olen myös perin kyllästynyt jatkuvaan testailuun. Hienoahan se on, mutta joskus sitä vaan siinäkin malja täyttyy. Toisaalta, mikä sitä olisi nuorena poikamiehenä renkutellessa ja testaillessa, kun elämässä ei olisi mitään velvotteita.

Ja ettei tosiaan mene ot:ksi, niin piti käydä ostamassa uusi talla stratoon...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
johanssen
13.05.2015 12:46:42

Laulava Kylätohtori: Menin hiljattain oikein kitaratunneille ja nyt uusien juttujen opetelu vie väkisinkin kamarunkkuajasta leijonan osan, koska soittoaikaa on muutenkin niin vähän. Ei huono suuntaus ollenkaan. :)

Plussaa tosta! Ja ostin myös treenikselle String Sterchan, sillä minusta se on kätevä, sanokoot muut mitä sanoo.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
PIM
13.05.2015 12:54:02
Electro-Harmonixin LPB-1 boosteri pedaali tuli eilen taloon ja pääsi heti näyttämään kyntensä ja saman firman Caliber 22 pedaalimallisesta 22 watin vahvistimesta sovittiin just kaupat. Vime aikoina oon kamarunkkauksessa ja soittohommissa oon päässy aika mukavaan tasapainoon ja koko musaharrastus antaa juuri tällä hetkellä parhaita kiksejä mitä ikinä koko tähänastisen 35 vuotisen soittouran aikana.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Shredator
13.05.2015 13:30:24

PIM: Electro-Harmonixin LPB-1 boosteri pedaali tuli eilen taloon ja pääsi heti näyttämään kyntensä ja saman firman Caliber 22 pedaalimallisesta 22 watin vahvistimesta sovittiin just kaupat. Vime aikoina oon kamarunkkauksessa ja soittohommissa oon päässy aika mukavaan tasapainoon ja koko musaharrastus antaa juuri tällä hetkellä parhaita kiksejä mitä ikinä koko tähänastisen 35 vuotisen soittouran aikana.

Itekkin sitä EHX:ää kahtelin, mutta totesin että liian halpa Axe Fx:n kaveriksi :)

Ai niin, tilaukseen lähti parit nuppien suojapussit ja Fenderin Ynkkä-overdrive.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
kekkuliheikki
13.05.2015 14:35:02
Mulla on tanaan Scott Hendersonin kanssa kitaratunti. Voittaa kamarunkkauksen.

Keskityn soittoon (toistaiseksi).
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
13.05.2015 14:36:02
kekkuliheikki: Mulla on tanaan Scott Hendersonin kanssa kitaratunti. Voittaa kamarunkkauksen.

Kumpi opettaa kumpaa?
juki
13.05.2015 14:52:50 (muokattu 13.05.2015 14:56:26)
PIM: Electro-Harmonixin LPB-1 boosteri pedaali tuli eilen taloon ja pääsi heti näyttämään kyntensä ja saman firman Caliber 22 pedaalimallisesta 22 watin vahvistimesta sovittiin just kaupat. Vime aikoina oon kamarunkkauksessa ja soittohommissa oon päässy aika mukavaan tasapainoon ja koko musaharrastus antaa juuri tällä hetkellä parhaita kiksejä mitä ikinä koko tähänastisen 35 vuotisen soittouran aikana.

LPB1 on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan hyvä piiri, siitähän ne monet putiikkimerkitkin ponnistaa. Mulle tuli ko piiri Musarin Silhouetteen nostopotikalla volaan ja on kyllä hyvä! Ensin suunnittelin mikin vaihtoa tuosta ulostuloltaan varsin maltillisesta, mutta hyväsoundisesta, PAF:sta johonkin hiukan tujumpaan, mutta sitten tulikin aatos boosteripiirin laittamisesta ja hyvä niin. Toimii hienosti Musarin aktiivisen hurinanpoistopiirin kanssa, mahtui konehuoneeseen sisälle modauksitta ja omaa varsin pienen virrantarpeen. ++

Edit. En siis itse tehnyt piiriä ja asennusta vaan eräs mnetissäkin vaikuttava alan taitaja. Voin laittaa yhteyksiä pikiksellä, jos jotain sattumoisin kiinnostaa tai on tarvetta aihealueelta..
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
kekkuliheikki
13.05.2015 14:58:17
Laulava Kylätohtori: Kumpi opettaa kumpaa?

Naytan sille pari juttua. ;)
En allekirjoita.
JuSu
13.05.2015 15:12:39
Musamaailmasta kotiutui Tokai TST-50. Mikkikuoret ja potikannupit vaihdoin samoin tein kellertäviin sekä asensin hihnalukot.

http://muusikoiden.net/dyn/articles/1806.jpg

JuSu
Tyhjännaurajasta tulee räkänokka.
Sammo
13.05.2015 15:24:04
kekkuliheikki: Mulla on tanaan Scott Hendersonin kanssa kitaratunti. Voittaa kamarunkkauksen.

Aioin muuten pidättää hengitystä kunnes tänne on kirjoitettu raportti tapahtumista. :)
"With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is." - Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84
freakingenius
13.05.2015 16:17:01
Sammo: Aioin muuten pidättää hengitystä kunnes tänne on kirjoitettu raportti tapahtumista. :)

Vieläkö ollaan hengissä?
kekkuliheikki
13.05.2015 23:42:42
Sammo: Aioin muuten pidättää hengitystä kunnes tänne on kirjoitettu raportti tapahtumista. :)

Voi hengittaa.

Tuli taas varmaan vuodeksi treenattavaa. On taa vaikeeta...
En allekirjoita.
Muovinen
14.05.2015 11:51:16

Minä en ees tiiä että kuka tuo on :P Varmaan joku 80-luvun tilusankari?
Laulava Kylätohtori
14.05.2015 13:39:56
Muovinen: Minä en ees tiiä että kuka tuo on :P Varmaan joku 80-luvun tilusankari?

Jazz-fuusio-tilumies...

http://en.wikipedia.org/wiki/Tribal_Tech
Sammo
15.05.2015 09:35:07
kekkuliheikki: Voi hengittaa.

Tuli taas varmaan vuodeksi treenattavaa. On taa vaikeeta...

Alkoikin tehdä tiukkaa pidättäminen ... uusi levy on ilmeisesti jo ilmestynyt? Itellä se Tribal Techin eka, eli Spears, on autionsaarenlevyt -listan kärkisijoilla.
"With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is." - Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84
markokor
15.05.2015 11:05:47
Yksi parhaimmista myynti-ilmoituksista pitkään aikaan!

http://www.ebay.com/itm/1972-Vintag … 9?&_trksid=p2056016.m2518.l4276
http://www.suhr.com/modern-carve-top-25358.html
Hynkel
15.05.2015 11:27:15

Mie tilasin jokin aika sitten Greg Kochilta vähän Skype-aikaa. Se oli parasta ikinä. Ei tullut niin hirveesti soittoa katottua, naurettua sitäkin enemmän. Motivaatio kohosi kyllä ihan sfääreihin, voin lämpimästi suositella.
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)