Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Innostus
1
something2991
21.04.2015 02:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens! Minulla on ollu pitemmän aikaa innostuksen lopahus.. musiikin suhteen siis!..
soitan kitaraa laulan soitan rumpuja ja jotenkii räppään.. kamat ei ole hyvät koska rahaa ei ole mutta koko ajan haluaa tehdä lisää ja suurempaa! olen kuullut kaikki ns haukkuma sanat A-Ö ja tulen varmasti kuulemaan ne toisenkiin kerran mutta musiikki vaan kiehtoo oon tykänny siitä niin kauan kun muistan! ja olen laulanut niin pitkään kun muistan mutta selvästi ei ole tarpeeksi pään sisällä! nykyäänkiin ainut paikka missä voi laulaa niin baari ja kotona kun ketää täälä ei oo.. baari väki ei yleensäkkää noteeraa!:D
 
onko teillä ollut samanlaisia fiiliksiä ettette riittäisi tai haluaisitte leventää toimintaa mutta ette uskalla!
 
Matti_77
26.04.2015 13:58:08 (muokattu 26.04.2015 14:00:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi basso on lojunu tuolla sängyn alla casessaan jo ainakin kolme vuotta. Kielet pitäis uudet ostaa mutta kun ei inspaa niin ei.
Sori, en lukenut viestiäsi ihan tarkkaan. Et vissiin tarkottanut inspiraation loppumista. No, sunnuntai ja kierot silmät. Prönts.:DDDD
 
Kailis
27.04.2015 00:54:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

something2991: Morjens! Minulla on ollu pitemmän aikaa innostuksen lopahus.. musiikin suhteen siis!..
soitan kitaraa laulan soitan rumpuja ja jotenkii räppään.. kamat ei ole hyvät koska rahaa ei ole mutta koko ajan haluaa tehdä lisää ja suurempaa! olen kuullut kaikki ns haukkuma sanat A-Ö ja tulen varmasti kuulemaan ne toisenkiin kerran mutta musiikki vaan kiehtoo oon tykänny siitä niin kauan kun muistan! ja olen laulanut niin pitkään kun muistan mutta selvästi ei ole tarpeeksi pään sisällä! nykyäänkiin ainut paikka missä voi laulaa niin baari ja kotona kun ketää täälä ei oo.. baari väki ei yleensäkkää noteeraa!:D
 
onko teillä ollut samanlaisia fiiliksiä ettette riittäisi tai haluaisitte leventää toimintaa mutta ette uskalla!

 
Jos haluat tarpeeksi tehdä musaa niin teet musaa. Varsinkin jos otetaan Suomen *kateus*. Mene venäjälle. Järjestä keikka stadionille.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
daredevil
02.05.2015 00:05:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

something2991: Morjens! Minulla on ollu pitemmän aikaa innostuksen lopahus.. musiikin suhteen siis!..
soitan kitaraa laulan soitan rumpuja ja jotenkii räppään.. kamat ei ole hyvät koska rahaa ei ole mutta koko ajan haluaa tehdä lisää ja suurempaa! olen kuullut kaikki ns haukkuma sanat A-Ö ja tulen varmasti kuulemaan ne toisenkiin kerran mutta musiikki vaan kiehtoo oon tykänny siitä niin kauan kun muistan! ja olen laulanut niin pitkään kun muistan mutta selvästi ei ole tarpeeksi pään sisällä! nykyäänkiin ainut paikka missä voi laulaa niin baari ja kotona kun ketää täälä ei oo.. baari väki ei yleensäkkää noteeraa!:D
 
onko teillä ollut samanlaisia fiiliksiä ettette riittäisi tai haluaisitte leventää toimintaa mutta ette uskalla!

 
Varmasti tällaisia fiiliksiä tulee kaikilla joskus. Niistä täytyy vaan päästä yli tavalla tai toisella.
 
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
fesp
05.05.2015 10:24:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halusta se koko homma lähtee. Eli jos sulla nyt on halua tehdä jotain niin lähdet työntään ittees pienil teoilla siihen suuntaan et jotain alkaa tapahtua. Katot M.netistä soittajia jotka vois kiinnostaa, pistät pikaviestiä, käyt paikallisissa kuppiloissa sosialisoimassa tai kysyt onko kavereilla kavereita jotka soittaa.
 
Itellä yks suurimpia motivaatioita treenata ja soittaa oli bändi ja sen jäsenet jotka haasto kehittymään. Sen hajottua on motivaatiokin sitten laskenu, mut otan sen vaan vaiheena elämässä ja pidän silmät auki seuraavalle jutulle.
 
reborn reborn reborn..
Berzerkowitz
13.05.2015 00:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän on ollut hiljaisempaa viime aikoina soiton treenaamisen kanssa kun on noiden 9e/pv - hommien jäljiltä sen verran väsynyt ettei oikein lähe. Ja työkkärin tätien kanssa vääntäminen pilaa fiilikset. Pitäis taas perkele tehdä asialle jotain kun olis tässä yks melkein valmis biisi mikä pitäis saaha valmiiksi asti. Nii ja tuohon chrome dome-biisin ykkösosaan vois duunata ne oikeat kielisoittimet. Ja kakkososaan lyricsit. Tietsikkajututkin temppuilee.
 
Josko tää nyt tästä joku päivä lähtis. Parempi olis ainakin.
 
Dirtyh
13.05.2015 08:47:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän pumppu on just saanut omakustannelevyn äänitettyä. Siinä tuli tuijotettu ruudulta Pro Toolssia ja kuunneltua biisejä kymmeniä, ellei satoja kertaa että nyt on aika hohhoijaa fiilikset. Ihan just heti ei paljon inspiroi kirjoittaa uusia biisejä ja voi olla että bänditreeneissäkin on aika mekaanista suorittamista. Kaipa se siinä sitten taas kun keikka pärähtää käyntiin.
 
tender.insanity
13.05.2015 20:59:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Meidän pumppu on just saanut omakustannelevyn äänitettyä. Siinä tuli tuijotettu ruudulta Pro Toolssia ja kuunneltua biisejä kymmeniä, ellei satoja kertaa että nyt on aika hohhoijaa fiilikset. Ihan just heti ei paljon inspiroi kirjoittaa uusia biisejä ja voi olla että bänditreeneissäkin on aika mekaanista suorittamista. Kaipa se siinä sitten taas kun keikka pärähtää käyntiin.
 
Bänditreenit on aliarvostettuja. Me julkaistaan kohta toinen täyspitkä levy ja kolmen viikon päästä keikka. Viimeksi nähtiin viime kesäkuussa kun oli edellinen keikka :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «