Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 5233 234 235 236 237399 400 401 402 403
Kailis
27.04.2015 02:04:33

Olli: Tässä olisi jotain muuta kuin 50's rockia multa:

https://soundcloud.com/milla-mafia/milla-mafia-sumuinen-paa

Laulusta ei saa selvää. Rummut on jees.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
-Dr.DW-
27.04.2015 08:16:45
Kailis: Tämän viimeisen perusteella väittäisin että soitat kyseistä genreä mielenkiintoisemmin kuin 98% suomalaisista rumpaleista.

No huh... Tuohan oli ilahduttava juttu kuulla! :) ...mutta onko se sitten hyvä asia... :D
Vielä siitä parempi versio on tehtävä, missä kaikki on prikulleen nappiin!
Mutta tästä on sitten hyvä jatkaa etiäpäin!
Bombing for peace is like fucking for virginity. -By some pretty freaking smart guy
Kailis
27.04.2015 19:52:58

Uutta treenisdemoa. Tätä vois sanoa vaikka matemaattiseksi popiksi.
https://soundcloud.com/kailis
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Kailis
28.04.2015 15:52:53

Kefiiri: Hienoja melodioita. Loukkaantumisen uhallakin täytyy sanoa että kertsistä (tai mikä lieneekään) tulee mieleen glamrock-ajan parhaat renkutukset, Bowiet ja alicecooperit.

Täähän oli mahtavaa ja osin yllättävääkin. En tiedä puhutko kertsistä vai vain kerran tulevasta väliosasta ennen loppua? Tietoisesti ei "yritetä" kuulostaa keneltäkään mutta aika vapautuneesti pyritään sekoittamaan soppaa. Thanks mate!
statistiÖ
28.04.2015 19:19:00

¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
hollmi-5
28.04.2015 19:36:30
statistiÖ: Leisi @ http://maihinnousu.net/a/2812

Olipahan teoksella mittaa. Semmoinen fiilis tuli, että soitat niin kevyellä otteella, että symbaalit eivät ollenkaan syty ja rumpusoundista puuttuu botne ihan kokonaan.

Virvelin iskut läjähtelivät otsaan, kuin kiinalainen vesikidutus. Juuri sen verran horjuen, että välillä ehdin odottaa ja välillä säikähdin, joko otsa saa huilitauon ;)

Mutta oman linjan taidepläjäytykselle hattua nostan. Sinut tunnistaa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
-Dr.DW-
29.04.2015 10:02:49
Kailis: Uutta treenisdemoa. Tätä vois sanoa vaikka matemaattiseksi popiksi.
https://soundcloud.com/kailis

Siinähän on vähän The Crash meininkiä! Taidokasta ja tiukkaa soitantaa!
Levyä vaan pihalle, niin kyllähän tuolla varmasti soittoaikaa radiossakin saa!
Hieno meininki!
Bombing for peace is like fucking for virginity. -By some pretty freaking smart guy
Kailis
29.04.2015 12:13:12 (muokattu 29.04.2015 12:15:19)

-Dr.DW-: Siinähän on vähän The Crash meininkiä! Taidokasta ja tiukkaa soitantaa!
Levyä vaan pihalle, niin kyllähän tuolla varmasti soittoaikaa radiossakin saa!
Hieno meininki!

Ollaan saamattomia ja köyhiä eikä kukaan halua laittaa rahojaan bändiin joka ei keikkaile. Toisaalta, nykyään saa netin välityksellä musikkiaan levitykseen. Vetoan siis laiskuuteen. Kiitos kannustavasta kommentoinnista!
Velli
29.04.2015 14:21:20
statistiÖ: Leisi @ http://maihinnousu.net/a/2812

Jos nämä sun jutut/ääninäytteet ovat läppää, niin nostan hattua. Stand upissa parhaat jutut ovat niitä, jotka jatkuvat shown alusta loppuun ja lopussa pankki räjäytetään. Nyt tämä vitsi on kestänyt niin kauan, että alkaisi olla jo loppukliimaksin aika.

Jos nämä ovat ihan totisinta totta, niin sitten olen vain surullinen, ihan kaikkien puolesta.
Kimd
29.04.2015 15:12:43
Velli: Jos nämä sun jutut/ääninäytteet ovat läppää, niin nostan hattua. Stand upissa parhaat jutut ovat niitä, jotka jatkuvat shown alusta loppuun ja lopussa pankki räjäytetään. Nyt tämä vitsi on kestänyt niin kauan, että alkaisi olla jo loppukliimaksin aika.

Jos nämä ovat ihan totisinta totta, niin sitten olen vain surullinen, ihan kaikkien puolesta.

Onhan statistin soitto minusta kehittynyt. Itse en laita nauhoituksia tänne kun jätän Riihimäen koomikkouden Katajan ja Hirviniemen harteille ;)
Harrastelija harrastelija rumpali
ferodoz
29.04.2015 15:38:19

Kimd: Onhan statistin soitto minusta kehittynyt. Itse en laita nauhoituksia tänne kun jätän Riihimäen koomikkouden Katajan ja Hirviniemen harteille ;)

On on, mutta on se edelleen aika raskasta kuunneltavaa kun kiilaamista ja sleebaamista voi mitata sekunneissa. Velliä komppaan nyt täysillä.
Just a face in the crowd.
Kimd
29.04.2015 16:06:37
ferodoz: On on, mutta on se edelleen aika raskasta kuunneltavaa kun kiilaamista ja sleebaamista voi mitata sekunneissa. Velliä komppaan nyt täysillä.

Näinhän se on
Harrastelija harrastelija rumpali
hollmi-5
29.04.2015 18:27:38
ferodoz: On on, mutta on se edelleen aika raskasta kuunneltavaa kun kiilaamista ja sleebaamista voi mitata sekunneissa. Velliä komppaan nyt täysillä.

Olen myös miettinyt tätä asiaa. Minusta Statistiö on löytänyt oman soundin ja soittotyylin. Nyt pitäsi löytää toimintaympäristö. Vaikka viulisti ja tuubansoittaja. Ja joku todella persoonallinen solisti. Perinteisestä settisoitostahan tuo on niin kaukana. Kumpaanko suuntaan?
Kailis
29.04.2015 18:51:17

hollmi-5: Olen myös miettinyt tätä asiaa. Minusta Statistiö on löytänyt oman soundin ja soittotyylin. Nyt pitäsi löytää toimintaympäristö. Vaikka viulisti ja tuubansoittaja. Ja joku todella persoonallinen solisti. Perinteisestä settisoitostahan tuo on niin kaukana. Kumpaanko suuntaan?

Aika vaikeaa soittaa mukana jos tempo ja tahdin sisällä olevien iskujen paikat vaihtelevat. Tai siis kun tuota ei kahta kertaa soiteta samalla tavalla, epäilen ma. Voihan sitä markkinoida avantgardismina. Ehkä mä oon vaan kaavoihin kangistunut.
hollmi-5
29.04.2015 19:04:41
Kailis: Aika vaikeaa soittaa mukana jos tempo ja tahdin sisällä olevien iskujen paikat vaihtelevat. Tai siis kun tuota ei kahta kertaa soiteta samalla tavalla, epäilen ma. Voihan sitä markkinoida avantgardismina. Ehkä mä oon vaan kaavoihin kangistunut.

Meillä oli kylillä bändi, jonka nimi oli Standard. Siinä oli todella kammottavan surkeita soittajia ihan jokainen. Yhdessä he tekivät mielenkiintoista kamaa. Heti, kun soittotaito meni mediumiin, ei ketään kiinnostanut.
Kailis
29.04.2015 19:27:03 (muokattu 29.04.2015 19:27:43)

hollmi-5: Meillä oli kylillä bändi, jonka nimi oli Standard. Siinä oli todella kammottavan surkeita soittajia ihan jokainen. Yhdessä he tekivät mielenkiintoista kamaa. Heti, kun soittotaito meni mediumiin, ei ketään kiinnostanut.

Ihan yleispätevää. Yleensä menee toisin päin.
Kefiiri
30.04.2015 08:54:13
hollmi-5: Meillä oli kylillä bändi, jonka nimi oli Standard.

Jestas miten mahtava nimi bändille! Olisinpa itse keksinyt tuon! =D

Vellille: en osaa olla Statistin puolesta surullinen oli homma sitten eeppinen läppä tai totisinta totta. Avantgardistinen lopputulos on mielestäni pelkästään virkistävä, ja näin tuntuu Statisti itsekin homman kokevan :)

Laissa ei kielletä soittamasta rumpuja perinteisen aikakäsityksen rinnakkaismaailmassa.
En ole musiikin asiantuntija.
Juhani_t
30.04.2015 09:10:49
Kefiiri: Laissa ei kielletä soittamasta rumpuja perinteisen aikakäsityksen rinnakkaismaailmassa.

Löyhästi olisin kiinnostunut kuulemaan edes yhden näytteen tästä maailmasta.
Kefiiri
30.04.2015 09:12:16 (muokattu 30.04.2015 09:23:09)
Juhani_t: Löyhästi olisin kiinnostunut kuulemaan edes yhden näytteen tästä maailmasta.

Epämuusikkomaisesti kysyisin: miksi?

Eihän runoilijaakaan vaadita kirjoittamaan romaania runojen pätevyyden arvioimiseksi.
En ole musiikin asiantuntija.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)