mhelin 04.09.2013 11:45:21 (muokattu 04.09.2013 11:46:30) | |
---|
|
Mitenkäs näin parin vuoden jälkeen on tilanne? Tartteisin pari 1u tai 2u koteloa rojekteihin. Adamhallia saa thomannilta mutta on kuulema melko huono. Toisaalta teen studiolaitteita joten turnauskestävyyttä ei sinänsä tarvitse, mutta ihan rimpuloita ei viittis ostaa. Onko noi adamit ihan kuraa? Onko uralin kotelot samaa kuraa? Mikä ei ole kuraa? Jos pk-seudulla on muita koteloista kiinnostuneita niin vois vaikka kimppatilata. "Hieno mekanismi sinäänsä, jos ei olisi näin saatanan tyhmä." -Lihis96 |
jonep 27.04.2015 19:19:07 | |
---|
oksatboys: Mitenkäs näin parin vuoden jälkeen on tilanne? Tartteisin pari 1u tai 2u koteloa rojekteihin. Adamhallia saa thomannilta mutta on kuulema melko huono. Toisaalta teen studiolaitteita joten turnauskestävyyttä ei sinänsä tarvitse, mutta ihan rimpuloita ei viittis ostaa. Onko noi adamit ihan kuraa? Onko uralin kotelot samaa kuraa? Mikä ei ole kuraa? Jos pk-seudulla on muita koteloista kiinnostuneita niin vois vaikka kimppatilata. Muutamaan projektiin olen ajatellut käytettyjä tietokoneverkon reitittimiä tai jakajia. Alumiinista uusi etupaneli, takana on yleensä valmiina virtaliitin ja -kytkin. Noita olen katsellut käytettyjä tietokonelaitteita myyvistä liikkeistä. |
oksatboys 27.04.2015 19:52:38 | |
---|
jonep: Muutamaan projektiin olen ajatellut käytettyjä tietokoneverkon reitittimiä tai jakajia. Alumiinista uusi etupaneli, takana on yleensä valmiina virtaliitin ja -kytkin. Noita olen katsellut käytettyjä tietokonelaitteita myyvistä liikkeistä. Ei muuten huono idea! Pari etulevyäkin ois jo. "Hieno mekanismi sinäänsä, jos ei olisi näin saatanan tyhmä." -Lihis96 |
alark 05.05.2015 11:08:27 | |
---|
oksatboys: Toisaalta teen studiolaitteita joten turnauskestävyyttä ei sinänsä tarvitse, mutta ihan rimpuloita ei viittis ostaa. Onko noi adamit ihan kuraa? Onko uralin kotelot samaa kuraa? Mikä ei ole kuraa? Uraltonen kotelot on samaa adam hallia. Yhden jousikaiun tein tuollaiseen 1U koteloon ja sisälle tuli tavaraa sen verran vähän, että kotelo ei tuntunut liian rimpulalta vaikkakin se piti ruuvailla palasista kasaan. Jos sisään aikoo latoa esim. isompia muuntajia ja varsinkin jos laite ei ole kiinteästi studiossa, miettisin ehkä tukevampia ratkaisuja. |
kojones 08.05.2015 12:57:20 | |
---|
|