oksatboys 24.04.2015 18:07:34 | |
---|
Hobare: Aikamoista. Miten helvetissä porukkaa ei kiinnosta hakea kamojaan takas? Noita isompia kaappeja näkee sähköurkujen lisäksi hyljättyinä. Oiskohan jätetty "säilöön" kun ei ole autoa roudata ja/tai tilaa säilyttää. Sit jos nupit ei ole mitään erityisen arvokkaita malleja tai esim. pikkuvikaisia niin sama kait noitakin on "kaverin reeniksellä" säilöä. Yks syy on varmana myös se että muusikoissa(kin) löytyy sellaista jengiä aika paljon joita ei vaan kiinnosta ns. järjellinen elämä :D "Hieno mekanismi sinäänsä, jos ei olisi näin saatanan tyhmä." -Lihis96 |
leukaöljy 24.04.2015 18:12:16 | |
---|
oksatboys: Noita isompia kaappeja näkee sähköurkujen lisäksi hyljättyinä. Oiskohan jätetty "säilöön" kun ei ole autoa roudata ja/tai tilaa säilyttää. Sit jos nupit ei ole mitään erityisen arvokkaita malleja tai esim. pikkuvikaisia niin sama kait noitakin on "kaverin reeniksellä" säilöä. Yks syy on varmana myös se että muusikoissa(kin) löytyy sellaista jengiä aika paljon joita ei vaan kiinnosta ns. järjellinen elämä :D Juurikin nämä kaikki syyt. |
Vessajono 24.04.2015 18:17:25 | |
---|
oksatboys: Noita isompia kaappeja näkee sähköurkujen lisäksi hyljättyinä. Oiskohan jätetty "säilöön" kun ei ole autoa roudata ja/tai tilaa säilyttää. Sit jos nupit ei ole mitään erityisen arvokkaita malleja tai esim. pikkuvikaisia niin sama kait noitakin on "kaverin reeniksellä" säilöä. Yks syy on varmana myös se että muusikoissa(kin) löytyy sellaista jengiä aika paljon joita ei vaan kiinnosta ns. järjellinen elämä :D Juu. Mä alotin opiskelut konsalla 2011 ja yksi silloin ilmeisesti neljättä vuotta opiskellut jannu lähti samana syksynä kesken menemään, tai sai kenkää, en ole ihan varma. Siltä jäi jälkeensä säilöön melkoisen arvokkaatkin nuppi ja kaappi. Mä valmistuin viime keväänä ja viimeisimmän tiedon mukaan ne kamat on edelleenkin siellä. Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura. |
Kailis 24.04.2015 20:41:24 | |
---|
Mun piti yhteen purettavaan treenikämppään jättää EV Eliminators- ja isot Genelecin PA-skobet. Ei vaan ollut paikkaa. Harmittaa vieläkin. 12-metrisen Scaletrix-autoradan pelastin. Se on vintillä. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
JohnJ 25.04.2015 10:14:17 | |
---|
Kailis: 12-metrisen Scaletrix-autoradan pelastin. Se on vintillä. Jos meillä ois 12-metrinen autorata treeniksellä, niin eihän siitä soittamisesta varmaan mitään tulis. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
JohnJ: Jos meillä ois 12-metrinen autorata treeniksellä, niin eihän siitä soittamisesta varmaan mitään tulis. Siksi se onkin vintillä. Sillä että nykyään on 23m2 treenis täynnä kamaa ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tosiasiassa se purettu treenis oli omakotitalon yläkerta Pakilassa. Aivan unelma; iso soittotila jossa jumalainen akustiikka, sen yhteydessä baarikeittiö, WC/suihku, yksi TV/autoratahuone sohvaryhmineen ja yksi huone varastointiin. Tieltä luiska ovelle. Nyyh. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Hanok 02.08.2015 21:36:50 | |
---|
Meillä on nykyään tapana maksaa vuokraa pari euroa ylimääräistä. Näin vuokratilillä on hiukan rahaa jemmassa esim näiden myöhästymisten varalta. Välillä voi ostaa niillä rahoilla vaikka piuhoja tai muuta tarpeellista. |