Aihe: Aura Audio A2 ja XD30
1
_Pasi_
20.04.2015 13:50:47
Se viela, etta toi XD30 on varsin vakuuttava laitos ja muuttaa pelia aika merkittavasti. Yhdella subbasella (okei, 4 x 18" tukemassa -6dB tasolla) sai katettua arviolta 100 x 100m alueen ihan kelvollisesti. 4 riittaisi jo melkein mihin vaan silla kentalla. 100kg painolla ja 600L tilavuudella ei mikaan muu markkinoilla oleva tuote paase lahellekkaan tata suorituskykya. Kuljetuskaluston koko pienenee merkittavasti nailla subuttimilla ja rahaa saastyy. Win win.
Rokka-
20.04.2015 16:22:40
Onko toi A2 nyt minkälainen kaiutin rakenteeltaan? Perustuuko samaan rakenteeseen kun A1? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta koska A1 kuitenkin jo vei kyseisen firman tuotteet aivan seuraavalle tasolle.
_Pasi_
20.04.2015 16:39:22
Ymmarsin nain etta kyseessa on isoveli A1selle, sama 6.5" middle yms. Eli samaa laatua mutta enemman :)
miffe
20.04.2015 23:32:20
Rokka-: Onko toi A2 nyt minkälainen kaiutin rakenteeltaan? Perustuuko samaan rakenteeseen kun A1? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta koska A1 kuitenkin jo vei kyseisen firman tuotteet aivan seuraavalle tasolle.

Sama middle, lisää diskantteja ja alamiddlessä pari kymppituumaista. Mitat samat kuin d&b V-sarjassa, sikälimikäli kuin mulle on kerrottu.
entinen turkulainen
Rokka-
21.04.2015 00:13:06
miffe: Sama middle, lisää diskantteja ja alamiddlessä pari kymppituumaista. Mitat samat kuin d&b V-sarjassa, sikälimikäli kuin mulle on kerrottu.

Pitääkin kysellä jos näen mikaa tässä joku päivä. Tekis mieli päästä kuulemaan :D
piiskuri
21.04.2015 12:31:39

Tähän ketjuun onkin mukavampi vastailla. : )
Messut meni todella hyvin ja hyvää palautetta tuli valtavasti. Vetonaula oli tietysti tuo uusi XD30 basso, jolle ei edes kilpailijaa löydy. Mutta erittäin paljon tuli kehuja uuden A2 pinkan soundista ja säröttömyydestä. Vastaaviin säröihin eivät muut valmistajat tällä hetkellä pysty. Ja tuo wawe guide on patentoitu, eli joku kokonaan uusi keksintö tarvitaankin, että päästään edes lähelle.
Tilanne on se, että näiden uusien patenttien takia Aura Audiolla on tällä hetkellä teknistä etumatkaa kilpailijoihinsa nähden. Mielenkiintoinen tilanne. : )
NeliX4
22.04.2015 10:35:12 (muokattu 22.04.2015 10:35:21)
Wähä viel businesskoiraa alle, niin rahantuloa ei voi estää?
miffe
20.05.2015 01:18:47
Rokka-: Pitääkin kysellä jos näen mikaa tässä joku päivä. Tekis mieli päästä kuulemaan :D

Demosetti on tällä hetkellä Raumalla ja sinne menee ensimmäiset myydyt purkit myös. 16 pömpeliä löytyy nyt (tieto 19.5.2015) ja 8 pitäisi olla lisää viimeistään 30.5. kunhan vain ehtivät tekemään.

XD30 subei pitäisi olla silloin 5 kpl.

Toi bassokomootti on hirviö. Ei sen eteen voi mennä kunnolla kengittäessä, koska jo kolmella hoitaa keskiverron jäähallin. Mulla oli järjestelmässä yksi (1) XD30 ja kahdeksan (8) XD18 subeina Rauman jäähallissa viime perjantaina ja reserviä oli vähintäänkin riittävästi (JVG, Siltsu, Apulanta). Tietty oli myös 7 kpl A2 roikkumassa puolellaan (4 kpl A1 etufilleinä, 18 kpl A7 muina täytteinä).

Jos noita haluaa keikoille joku tulla fiilistelemään niin minulta saa lisätietoa päivistä, jolloin ovat käytössä.
entinen turkulainen
håpsan
14.07.2015 19:08:12
Meillä oli colorseilla 12x a2 ja 4x XD30 käytössä. Hönkää niistä lähtee vallan mainiosti. Mikallekin jo tokasin, että sille liikkumisasialle tarttee varmaan tehdä jotain kun toi endfire-viritys kärsii aika nopeasti kun matkustelevat tota tahtia mitä nyt matkustelevat.

Mä en noita viritellyt tai ekutellut, mutta lopputulos oli kyllä aika jytky. Suosittelen.
ferodoz
05.08.2015 02:28:03

Juuri koko viime viikon kuunnelleena, oli tosi hyvänkuulosia purkkeja nämä. Varsinkin osaavissa käsissä, erityismaininnat Salosen Mikolle, Temille ja itse Mikalle. En keksiny mitään mikä vituttais..
Just a face in the crowd.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)