Aihe: Kaksi pedaalia kesän keikoille
1
Confidentum
19.04.2015 22:49:54 (muokattu 19.04.2015 23:17:33)
Ajattelin koota kevyen kattauksen loppuvuoden satunnaista vakituisemmille bilekeikoille. Semmonen näppärästi roudattava kattaus, joilla hoitaa biisit Memphisistä Mombasaan. Pikkuputkicombo, joka mikitetään, strato ja lespa. Mitkäs olisivat kaksi olennaisinta pedaalia, joilla pärjää ( viritintä lukuunottamatta). Halpojakin niiden pitäisi olla. Miten olisi Bad Monkey ja Bossin Chorus, entäpä Proco Rat ja DidiDelay, entäpä Eq ja halpa kaiku taikkas kerrassaan Boss ME-50. Ei tarttis hifistellä, eikä mitään massiivista pedalboardia roudailla vaan combon kotelossa kolisisi kaikki olennainen. Innovaattorina tälle oli taannoinen chappersandertonin pedalboardin kasauskisa. Olisko ehdotuksia porukoilla.
Kevyellä kattauksella kohti kesää
benny
19.04.2015 23:50:03

ME-50 on kiva, jos käytät sitä manuaali -tilassa. Jos päätät käyttää presettejä, niin latenssia on kyllä mielestäni vähän liikaa. Ei surkeampi laite ja kuitenkin manuaalina käytössä se kliini/särö, modulaatio ja dilsa. ~90€ hintaan halvempi kuin napsia erikseen ko. BOSSin pedaalit.
shitfuck inc.
Tsugu Way
20.04.2015 06:25:26
benny: ME-50 on kiva, jos käytät sitä manuaali -tilassa. Jos päätät käyttää presettejä, niin latenssia on kyllä mielestäni vähän liikaa. Ei surkeampi laite ja kuitenkin manuaalina käytössä se kliini/särö, modulaatio ja dilsa. ~90€ hintaan halvempi kuin napsia erikseen ko. BOSSin pedaalit.

Minulla on juurikin tuo BOSS ME-50 treeniksellä ja keikoilla. Mainio laite. Ja käytän sitä manuaalisessa tilassa. Bossin lisäksi minulla on laudassa ainoastaan boosteri-pedaali (yleensä eq). Näillä pärjää :-)
The Blues is Allright!
Rämppy
20.04.2015 08:44:31
Jos maksimi on kaksi pedaalia, niin mä laittaisin overdriven ja delayn. Jos edullisen hintaista pitää olla, niin tuo Bad Monkey on kyllä toimiva. Delay-puolella Bossilta löytyy asiallista perusvehjettä. Tietysti torilta saat parasta hinta-laatusuhdetta ;-)
Saahan sitä sanoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)