jarkkkk 24.05.2004 11:08:36 | |
---|
En. Pyrin aina pitämään karmean rämpytykseni piilossa muilta ihmisiltä... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
konnamatti 24.05.2004 15:33:01 | |
---|
Joskus. Tosin olen huomannut jälkeenpäin pariin otteeseen että ei ne naiset tainneet tajuta kitaransoitosta mitään. Kerrankin olin nähkääs aivan hirveässä kännissä ja ryhdyin soittamaan hampaillani ja siitäkös ne riemastuivat. Ennen humalatilaa ja tätä aktia soittelin muuten vaan enkä pahemmin herättänyt huomiota. En ole soittanut hampaillani kuin hirveässä kännissä, joten se ei ollut varmaan (todellakaan) kaunista kuunneltavaa, eli show-temppu tehosi paremmin kuin itse soitto! Jonkun asteisia "ehdottelujakin" oli kuulemma jälkeenpäin tullut. Itse en muista tapahtumien kulusta mitään, joten oletan että pojat vain piikittelivät. |
lapio 24.05.2004 16:15:01 | |
---|
Eräs naisihminen selitti minulle joku aika sitten näkemyksiään musiikista ja tuumasi, että hänestä huononkin biisin saattaa pelastaa hyvä kitara soolo, eli tuo sooloilu puolikin voipi tehdä vaikutuksen joissain tapauksissa. |
Rokkariarvid 24.05.2004 17:25:33 | |
---|
Ehottomasti :D Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
skebajaba 24.05.2004 22:53:10 | |
---|
Ja minähän en mitään Don't Cryta/Patiencea rupea soittamaan. Pitäköön tytöt pimppansa, jos se siitä on kiinni. Miksiköhän edes vaivautuisin, kun tyttöystävä löytyy jo :P puhut vähän mutta asiaa...itsekkään en rupeisi tommosta soittelemaan, ja niin löytyy se muija jo=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
skinkarde 25.05.2004 01:14:03 | |
---|
puhut vähän mutta asiaa...itsekkään en rupeisi tommosta soittelemaan, ja niin löytyy se muija jo=) oikein pitää netissä vouhottaa, että on se mullaki muija. voi hyvänen aika. mihin tämä maailma on oikein menossa?? "Siitä puhe mistä puhutaan" |
leather rebel 25.05.2004 08:42:44 | |
---|
oikein pitää netissä vouhottaa, että on se mullaki muija. voi hyvänen aika. mihin tämä maailma on oikein menossa?? Kateusko siellä nostaa päätään :P Huomaa hymiö... "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
agentti 25.05.2004 09:08:56 | |
---|
mulla ei oo "Tällä naamalla voi vain kusta muuntajaan" -Metallityöläinen
| MEKKALA #7
Kyllä Esa osaa. |
Feggy 25.05.2004 12:20:27 (muokattu 30.05.2004 07:02:50) | |
---|
Esillä oleminen vaikuttaa vähän muussakin kuin rokkimusiikissa. Niinpä naiset tykkää niin hevi- pop- proge- klassis-muusikoista yhtä lailla kuin taiteilijoista, urheiljoista, runoilijoista, kirjailijoista, professoreista jne. Kyse on jostain muusta, älystä, ulkonäöstä, voimasta, vallasta ja kaikkien näiden yhdistelmästä. Plus persoonallisuudesta. |
Generic L 25.05.2004 13:20:26 | |
---|
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Oletko tehnyt naisiin vaikutuksen soitollasi? Kyllä!! |
Defrayer 25.05.2004 14:47:48 | |
---|
Uskon, että olen. Aloitin kitaran soittamisen samaan aikaan yläasteen kanssa, enkä pahemmin leveillyt/levitellyt harrastuksestani, joten vain muutama hyvä kaveri tiesi koko jutusta. No, musiikkitunneilla kaikki olivat ensimmäisen vuoden ihmeissään että miten osasin soittaa niin hyvin kitaraa (lue: soittaa tavallisia sointuja ja pari helppoa biisiä :). Ja nyt parin vuoden sisällä on tullut aika paljonkin positiivista palautetta molemmilta sukupuolilta. Voi johtua aika pitkälti siitä että valitsen ohimennen soittamani biisit yleisön mukaan. Tyttöjen keskuudessa kun pistää vähän kauniimpaa tilua ja poikien kanssa jotain hevimpää settiä tai kovan riffin/pienimuotoisen soolonpätkän, niin tulee mukavaa palautetta ;) Olenkin luonteeltani jonkinsortin kaikkienkaveri. :P PS: Ja eräs todella hyvä ystäväni sukupuolen tuolta puolen (heh mikä lause ;) sanoikin, että ainakin häneen tekee vaikutuksen jos poika osaa soittaa kitaraa, ja kuulemma pätee joihinkin muihinkin tyttöihin (vinkvink) ;) |
ICE 25.05.2004 17:11:43 | |
---|
...häneen (tyttöön) tekee vaikutuksen jos poika osaa soittaa kitaraa, ja kuulemma pätee joihinkin muihinkin tyttöihin (vinkvink) ;) Entäs jos ei osaa soittaa? :) Ei vaineskaan. Feg kertoi jo kaiken oleellisen. Plussaa hänelle Jaa mää vai? |
toxic 25.05.2004 18:09:22 | |
---|
Ei ole mahdollisuuksia soittaa tytöille ku yks toinen tyyppi ottaa kitaran aina itelleen koulussa, eikä anna muiden soittaa :( Mutta ei hänellä ole mahdollisuuksia keneenkään, muahahaa... Ei oo mullakaan... |
hoja 25.05.2004 20:22:08 | |
---|
Tein laulun ensimmäisten treffien jälkeen ja lähetin sen äänikirjeenä nykyiselle vaimolleni. Paras koskaan tekemäni biisi muuten... |
Milkop 27.05.2004 12:29:59 | |
---|
Onhan se tunnettu tosiasia, että jos soittaa jotain instrumenttia, niin vastakkaisen sukupuolen kiinnostus herää. Monet jopa rupeavat soittamaan saadakseen naisia. En minä tietenkään ;-) "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Quu 28.05.2004 10:32:46 | |
---|
Enpä ole, kun ei ole ollut naikkoset kuuntelemassa :) Täytyy kyllä siinä vaiheessa kun on, niin vetää jotain über hempeetä ;) http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Skinwalker 28.05.2004 10:51:51 | |
---|
Tein laulun ensimmäisten treffien jälkeen ja lähetin sen äänikirjeenä nykyiselle vaimolleni. Paras koskaan tekemäni biisi muuten... Jahas. Ei hätää pojat, mä soitin jo sinä&minän toimitukseen ja ilmoitin, että karannut novellisti on löytynyt. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Leksi 28.05.2004 14:06:56 | |
---|
Mä teen aina kun mä otan skeban käteen koska mä oon niin chooli!!! Whiskyous moonrise GO! |
toxic 28.05.2004 14:27:11 | |
---|
Mä teen aina kun mä otan skeban käteen koska mä oon niin chooli!!! Teet mitä :D |
Jahas. Ei hätää pojat, mä soitin jo sinä&minän toimitukseen ja ilmoitin, että karannut novellisti on löytynyt. ;-) ai niin, unohdin mainita, että itse olen orpo ja myin aikaisemmin tulitikkuja kadulla, mutta paljastuin kuninkaallista syntyperää olevaksi, sairastuin vakavasti mutta paranin rakkauden voimasta sekä pelastin koiranpennun palavasta talosta... Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |