Aihe: Whitesnake - Forevermore
1 2 3 4 513 14 15 16 1722 23 24 25 26
J.Hollström
04.04.2015 21:16:10
sirdickyj: Niin ku on enemmän ku 5 nuottia.

Pitäs olla pentatoninen puhelin.

Ja tarpeeks groovee siinä puhelimessa.
sirdickyj
04.04.2015 21:28:45
J.Hollström: Ja tarpeeks groovee siinä puhelimessa.

Mutta ei muunlaista groovee ku Ian Paicen happopäissään vetämää.
ukko idänmies
04.04.2015 22:08:04
sirdickyj: Mutta ei muunlaista groovee ku Ian Paicen happopäissään vetämää.

Olis kyllä hieno juttu, jos löytäisit jotain dataa noiden happohöpinöiden tueksi. Muuten ne voisi lopettaa turhana paskanjauhantana.
Ei elämästä enää edes juovu.
sirdickyj
07.04.2015 22:05:48
https://m.youtube.com/results?spfre … query=whitesnake+lay+down+stay+down

Tilupetterit taas soittanu yli 5 nuottia minuutissa, ei pysth käsittään.
HaloOfFlies
07.04.2015 23:02:49 (muokattu 07.04.2015 23:04:01)

sirdickyj: https://m.youtube.com/results?spfre … query=whitesnake+lay+down+stay+down

Oli tämä nyt kuitenkin hieman parempi kuin tuo umpisurkea Burn. Ei silti tarkoita että olisin tästäkään versiosta pitänyt.

Nuo kitarasoolot on kyllä jotain järkyttävää.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
15.04.2015 13:50:54

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Musta Arkipyhä
15.04.2015 14:01:01 (muokattu 15.04.2015 14:01:40)
sirdickyj: https://m.youtube.com/results?spfre … query=whitesnake+lay+down+stay+down

Jos tossa soitossa olis pätkääkään musikaalisuutta eikä pelkkää tekniikkaa niin se vois toimia.

Toisilla on makua ja tyyliä ,mutta Whitesnaken nyky-tiluttajat ei siihen joukkoon kuulu. Eipä kuulunut asteikko-kaahari-Aldrichkaan.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
J.Hollström
15.04.2015 14:07:35
PsychedelicWarlord: Jos tossa soitossa olis pätkääkään musikaalisuutta eikä pelkkää tekniikkaa niin se vois toimia.

Toisilla on makua ja tyyliä ,mutta Whitesnaken nyky-tiluttajat ei siihen joukkoon kuulu. Eipä kuulunut asteikko-kaahari-Aldrichkaan.

Hohhoijaa. Onkohan tämä nyt tullut vielä selväksi? Kannattaa toistaa tätä samaa mantraa joka lauseeseen niin pysyy mielenkiinto postauksiasi kohtaan korkealla.
Musta Arkipyhä
15.04.2015 15:48:18
J.Hollström: Hohhoijaa. Onkohan tämä nyt tullut vielä selväksi? Kannattaa toistaa tätä samaa mantraa joka lauseeseen niin pysyy mielenkiinto postauksiasi kohtaan korkealla.

Kuinkas kauan tuota "pubirokkarit" mantraa onkaan saanu kuulla? Pari vuotta?
sirdickyj
15.04.2015 16:18:11
PsychedelicWarlord: Jos tossa soitossa olis pätkääkään musikaalisuutta eikä pelkkää tekniikkaa niin se vois toimia.

Mitkä nuotit olisi mielestäsi hyvä vaihtaa toisiin tai minkä nuottien aika-arvoja olisi syytä muuttaa musikaalisempaan suuntaan.
Tracer
15.04.2015 16:29:04
Liikaa tilua tai ei, keikka joka tapauksessa Helsingin jäähallissa 11. marraskuuta.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
Regalis Apertura
15.04.2015 17:37:30
Ja teemana tietysti Purple-uudelleenlämmittelyt + best of-biisit?
HaloOfFlies
15.04.2015 17:41:11

Regalis Apertura: Ja teemana tietysti Purple-uudelleenlämmittelyt + best of-biisit?

Purple Album Tour on kyseessä joten kyllähän tuon "uuden" levyn biisejä kuullaan setissä.
ukko idänmies
15.04.2015 19:09:28 (muokattu 15.04.2015 21:53:43)

Aikoinaan juteltiin erään kaverin kanssa, taisi olla Starkers In Tokion aikoihin, että Coverdalen kannattaisi edetä nimenomaan bluesimpaan suuntaan ja itse silloin motkotin, että kun se Vanderberg on semmoinen hevitiluttaja ettei siitä mitään tule. Tietäväisempi ystäväni osasi kertoa, että itse asiassa juuri Vandenberg on se, joka niitä blues-juttuja sinne sekään yrittää tarjota, mutta herra Whitesnake haluaa kaahata hevimpään suuntaan. Jos tämä pitää paikkansa, niinkuin uskon yhtyeen viime aikaista tuotantoa seuranneena pitävän, niin se on melko sama, kuka siellä kepin varressa kulloinkin on. Aldrichesta en tykännyt WS:ssa yhtään, mutta Journey-rumpali Deen Castronovon ympärille kasatussa Revolution Saints-projektissa kuuntelen miestä mielelläni: https://www.youtube.com/watch?v=FrF1WMe-ysk
Ei elämästä enää edes juovu.
StJerky
16.04.2015 12:34:13
PsychedelicWarlord: Pidempiä melodisia kaaria ja sooloihin melodialtaan johdonmukainen rakenne. Ja kuten aiemmin mainitsin harmoniakitarointi olis elementti jonka toivoisi nyky-Snakessa olevan suuremmassa roolissa. Marsden ja Moody hallitsivat em. musikaaliset elementit -tyylitajun ja harmoniarakentelun- näitä nykyisiä paljon paremmin. Ja toki myös biisinteon.

Joo. Se vanha Snake oli hieno bändi, vaikka soittivatkin vain 5 nuottia minuutissa. Uusi versio (since 1984) ei ole minun juttu, mutta eipä se minulle kuulu mitä David haluaa tehdä.
Musta Arkipyhä
16.04.2015 14:52:25
StJerky: Joo. Se vanha Snake oli hieno bändi, vaikka soittivatkin vain 5 nuottia minuutissa. Uusi versio (since 1984) ei ole minun juttu, mutta eipä se minulle kuulu mitä David haluaa tehdä.

Tokihan David tekee mitä haluaa. Ja tokihan minä vastaan jos multa jotain kysytään?
Lonesome
17.04.2015 09:52:54
PsychedelicWarlord: Pidempiä melodisia kaaria ja sooloihin melodialtaan johdonmukainen rakenne. Ja kuten aiemmin mainitsin harmoniakitarointi olis elementti jonka toivoisi nyky-Snakessa olevan suuremmassa roolissa. Marsden ja Moody hallitsivat em. musikaaliset elementit -tyylitajun ja harmoniarakentelun- näitä nykyisiä paljon paremmin. Ja toki myös biisinteon.

Saadaan me tykätä ylipainoisista ja huonosti pukeutuvista pubi-kitaristeista. ;)

Bernie Marsden on soittajana ja myös laulajana edelleen kuosissa, minun mielestäni. Ja myös hyvissä väleissä Coverdalen kanssa. Marsden hoitamassa omalla tyylillään Hughesin osuudet erilaisessa Purple-projektissa innostaisi meikäläistä. Mutta ei varmaankaan "suurta yleisöä", sama toi.

Might Just Take Your Life "Live... In The Heart..."-levyllä toimii.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
HaloOfFlies
17.04.2015 14:09:56

Michele Luppi on Whitesnaken uusi kosketinsoittaja.

http://whitesnake.com/WS2013/features/purplealbum/keyboards.php
Tracer
17.04.2015 16:16:54
"...and singer". Hyvä.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)