Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muistaako kukaan Pertti Lepokorpi ja yhtye
1 2
Eksynyt
02.04.2015 21:23:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Orkesteri vaikutti tampereen seudullajoskus 60-70 luvulla. Bändin historia ja soittajat kiiinnostaisi kovasti tietää.
 
KoskPaavo
02.04.2015 21:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuo jotain sukua Erkki Lepokorvelle joka teki kirjan "Keikat"?
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Eksynyt
02.04.2015 22:35:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä.. Tutkimus jatkuu isäni kitaristi Eero Määttäsen jäljillä. Muita soittajia oli tietojeni mukaan Rumpali "Veka"? Basso "Timo"? Perttihän soitti haitaria. Lisätietoa kaikessa hyvässä ja pahassa kaivataan :)
 
sampsa007
05.04.2015 11:10:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pepe oli mun serkku...pari vuotta sit haudattiin.90-luvun alussa sai aivoinfarktin, puhekyky meni ja oli eläkkeellä siitä lähtien.Oli myymäs Anttilan sähkötasos,hommas mulle ekan kitarani sieltä.Ibanezin flying-v,sano et se oli ollu Irwinil,mullon se vieläkin.
Pepehän soitti Irwinin bändis jonain aikoina ja soittaa sillä tv-tallenteella mis se muija strippaa.Sillonku Caron tuli suomeen ni sen bändis Pepe soitti.
 
Eksynyt
08.04.2015 22:54:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos Sampsa! Laitoin Privaa.
 
Yön siivet
09.04.2015 21:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos en väärin muista, niin Tampereen seudulta oli myös sellainen porukka kuin Juhani Kotajärvi ja Katupojat. Toivottavasti muisti ei tee nimenkin kohdalla tepposia.
 
Muistaako tai tunteeko kukaan? Aika monta kertaa kävin heidän tahtiinsa tanssaamassa naapurikaupungin tanssiravintolassa kauan aikaa sitten. Lempparibiisini tältä porukalta oli; " Hiljaa, hiljaa onneen tietä teen, tahdo meitä maailmaan en kiireiseen ... ".
 
Näin jälkiviisaana täytyy sanoa, että valitettavasti mulle tuli sitten helwetinmoinen kiire ...
 
WanhaWetäjä
09.04.2015 23:10:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Jos en väärin muista, niin Tampereen seudulta oli myös sellainen porukka kuin Juhani Kotajärvi ja Katupojat. Toivottavasti muisti ei tee nimenkin kohdalla tepposia.
 
Muistaako tai tunteeko kukaan? Aika monta kertaa kävin heidän tahtiinsa tanssaamassa naapurikaupungin tanssiravintolassa kauan aikaa sitten. Lempparibiisini tältä porukalta oli; " Hiljaa, hiljaa onneen tietä teen, tahdo meitä maailmaan en kiireiseen ... ".
 
Näin jälkiviisaana täytyy sanoa, että valitettavasti mulle tuli sitten helwetinmoinen kiire ...

 
No tota joo...soitin ko bandissa about 81-82 tai jotain...mainitsemasi kappale ei todellakaan ole ollut ko bandin ohjelmistoa mun aikana vaan Veeran pojan eli Teleniuksen Antin joka on sen myös levyttänyt. Kävit varmaankin Hämeen Hitaitten keikoilla jos tuon biisin muistat? Antti oli sen bandin keulahahmo pitkään.
 
Lepokorven Pepen muistan Seurahuoneen ajoilta 90-luvun taitteesta, kävi usein tanssimassa kun oltiin tuolla soittamassa. Myöhemmistä ja ikävistä vaiheista taas tiedän vaimoni kautta joka on Taysissa hoiturina, se niistä.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
KoskPaavo
10.04.2015 02:31:27 (muokattu 10.04.2015 02:34:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämeen Hitaissa oli juu Teleniuksen Antti, Vasaman Jukka ja rumpali Leppäniemi, etunimeä en muista. Joku toinen trio oli Treelta jossa oli Karhulan Esa , Siukolan Pekka ja rumpalina joku. Ääh, Antti olikin rumpali, muisti on mennyt, Siirakki oli jossain noissa ryhmissä.
 
Huimia ryhmiä, Kuismasviihteen "aatelia".
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Yön siivet
12.04.2015 21:44:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noina vuosina (81-82) olen ollut jo varattu, joten hillumiset oli hilluttu pitkäksi aikaa kun perhe oli jo kasvanut yhrellä lapsellakin. Vapaat juoksut päättyivät 70-luvun loppupuolella, sitä ennen kävin monta kertaa tansseissa joissa Juhani Kotajärvi ja Katupojat soittivat Hiljaa onneen tietä teen. Yhtyeessä soi myös saksofoni.
 
Jos tuon nimistä päntiä ei ole ollut olemassa, niin mua on narrattu - kuten aina.
 
WanhaWetäjä
13.04.2015 01:17:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Noina vuosina (81-82) olen ollut jo varattu, joten hillumiset oli hilluttu pitkäksi aikaa kun perhe oli jo kasvanut yhrellä lapsellakin.
No mites nyt? Vieläkö on perhe kasassa?
 
Vapaat juoksut päättyivät 70-luvun loppupuolella, sitä ennen kävin monta kertaa tansseissa joissa Juhani Kotajärvi ja Katupojat soittivat Hiljaa onneen tietä teen. Yhtyeessä soi myös saksofoni.
Varmaan ...kyseessä oli aiempi kokoonpano kuin missä minä olin ja tiedän fonistin joka tuolloin oli bandissa. Itse olen soittanut ko kappaletta VAIN Antti Teleniuksen kanssa jollain tuurauskeikalla.
 
Jos tuon nimistä päntiä ei ole ollut olemassa, niin mua on narrattu - kuten aina.
Kusetus on tällä alalla loputonta mutta ko bandi on todellakin ollut olemassa.
Teimme mm "Humppaa&huumoria" kiertueen joskus 82-3?, mukana oli mm "Tohtori Hajamieli" ja jo edesmennyt naisimitaattori jonka 1. hahmo oli "Kassi-Alma". No joo, kiertue on ehkä vähän yläkanttiin, muutamia keikkoja lähinnä.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
EP
13.04.2015 09:43:37 (muokattu 13.04.2015 09:44:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Noina vuosina (81-82) olen ollut jo varattu, joten hillumiset oli hilluttu pitkäksi aikaa kun perhe oli jo kasvanut yhrellä lapsellakin. Vapaat juoksut päättyivät 70-luvun loppupuolella, sitä ennen kävin monta kertaa tansseissa joissa Juhani Kotajärvi ja Katupojat soittivat Hiljaa onneen tietä teen. Yhtyeessä soi myös saksofoni..
 
Jep, Teleniuksen Antin laulamana oon ton tottunu kuulemaan, vanhemman polven hyviä iskelmälaulajia!
Parempiakin biisejä tosin on, en tosta kauheesti oo tykänny
 
Esim. Markku Laamasen " Niin teen" ..jos ny lähretään ton ajan herkälle linjalle.. :)
 
E: Niin TOSIAAN!! Mut ekkös sää oo nykyäänkin varattu, niin käsitin ..harmi! :D
 
Yön siivet
14.04.2015 23:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhe on enää kaksi, kun lapset ovat jo muoalimalla. Virallinen suhteeni on edelleen avio, onneksi sain erotettua meidät kahdeksi eri persoonaksi. Muuten laalaa luikuttamisen yrityksetkin olisivat jääneet koettamatta. Miksi siis harmitella?
 
Kassi-Alman muistan, hulvaton homsulan hempsu.
 
EP
15.04.2015 06:09:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Perhe on enää kaksi, kun lapset ovat jo muoalimalla. Virallinen suhteeni on edelleen avio, onneksi sain erotettua meidät kahdeksi eri persoonaksi. Muuten laalaa luikuttamisen yrityksetkin olisivat jääneet koettamatta. Miksi siis harmitella?..
 
Noh, kieli poskessa..
Oot onnellisessa asemassa, saat pitää persoonasi ja luottamus säilyy ..hienoa!
 
Yön siivet
15.04.2015 21:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua häiritsee toi "harmi". Tarkoittaako se, että et ottanut solistiksi silloin, kun olin / olen varattu?
 
"Niin monta tyhjää sanaa kuulee, ne häipyy pois kun hiukan tuulee ..." sopii tähän meikäläisen yritelmään paremmin kuin nappi silmään. Miten tämä kipale on paree? Samanlaisia hömppäbliisuja molemmat.
 
EP
16.04.2015 07:56:49 (muokattu 16.04.2015 08:12:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Mua häiritsee toi "harmi". Tarkoittaako se, että et ottanut solistiksi silloin, kun olin / olen varattu?
 
EI! Hö, ei tietenkään.
Laulajia on ollut naispuolisia ennenkin, mutta yksityisasiat on pidetty erillään.
Eikä homma edes toimisi.
Se on eriasia jos on jo pari ja tekee yhdessä musiikkia. Ihan hieno juttu kyllä!
 
Laulajan/ soittajan valinnassa on tärkeintä laulutaito, joskus myös ulkoinen olemus ja hyvä tyyppi, voi korvata aika paljon osaamista.
 
"Niin monta tyhjää sanaa kuulee, ne häipyy pois kun hiukan tuulee ..." sopii tähän meikäläisen yritelmään paremmin kuin nappi silmään. Miten tämä kipale on paree? Samanlaisia hömppäbliisuja molemmat.
 
Tuota noin, ei ole! ..ei ainakaan pitäisi olla. Kyllähän sä laulajana tiedät, että tekstissä pitää olla läsnä.
Kovassa keikkatahdissa saattaa unohtua ja se on ymmärrettävää, mutta ei saisi.
Hyvä tekstihän tossa on ja ohje tiettyyn elämäntilanteeseen, eikö?
 
Yön siivet
16.04.2015 23:53:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaatko että mun laulutaito ja ulkoinen olemus eivät riittäneet? Miksi et sanonut sitä suoraan ja rehellisesti? 'Sävelsit' ihan muunlaisia juttuja.
 
Laulajat valitettavasti joutuvat hoilaamaan kaikenmoista hemmetin hömppää, jolla ei ole oikean realistisen elämän kanssa mitään tekemistä.
 
"Hyvä tyyppi" ei auta asiaa yhtään, jos ei osaa sitä hommaa, mitä pitäisi.
 
ferodoz
17.04.2015 01:38:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko täälä jotku mielensäpahoittamisen MM kisat käynnissä?
 
Just a face in the crowd.
Yön siivet
17.04.2015 21:43:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinkin voisi vaikka sanoa kun mieli tekee näköjään jotain sanoa. Eeerittäin raukkamainen tsoukki oli kyseessä eikä takapirun sanansaattaja ole uskaltanut tulla vastaamaan. Niillä on varmasti molemmilla monta nimimerkkiä. Onx teillä kaikilla? - Tai sitten on kyseessä yksi ja sama hemmo, jolla ei ollutkaan kaikki muumit kotona laaksossa.
 
EP
18.04.2015 09:19:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet: Meinaatko että mun laulutaito ja ulkoinen olemus eivät riittäneet? Miksi et sanonut sitä suoraan ja rehellisesti? 'Sävelsit' ihan muunlaisia juttuja.
 
Kerroin niin rehellisesti kun voi.
 
(En ala enempää julkisesti tästä asiasta keskustelemaan)
 
Laulajat valitettavasti joutuvat hoilaamaan kaikenmoista hemmetin hömppää, jolla ei ole oikean realistisen elämän kanssa mitään tekemistä.
 
Aika usein pystyy myös itse valitsemaan. Mikä sopii itselle, kaikkeen ei tarvitse suostua.
 
E: Musiikki on eri maailma, sen ei pidäkään olla Aina realistinen, päinvastoin se on ihan jotain muuta.
 
"Hyvä tyyppi" ei auta asiaa yhtään..
 
Nimenomaan "Hyvä tyyppi" auttaa, se on koettu niin monta kertaa!
 
ferodoz
19.04.2015 20:39:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Nimenomaan "Hyvä tyyppi" auttaa, se on koettu niin monta kertaa!
 
Väittäisimpä että tää on vähintään yhtä tärkeä asia kuin soittotaito.
 
Just a face in the crowd.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «