Aihe: Wintersun
1 2 3 4 554 55 56 57 58281 282 283 284 285
Winterstar
15.04.2015 12:16:33
Megadethh2: Jep, melko naurettavaa pelleilyä kyllä tuo Jarin homma, kyllähän se yhden valmiiksi sävelletyn levyn äänittäminen on vaikeaa, kun siitä tekee väkisin vaikeaa. Ja eihän ihmisen tarvitse esimerkiksi osata valmistaa ruokaa voidakseen sanoa että ruoka on pahaa, montako levyä pitää olla myytynä että voi ilmaista mielipiteensä jostakin artistista tai tämän toiminnasta? Jos lukema pitää olla vaikkapa nelinumeroinen tai yli, niin varmaan olisi tämäkin foorumi melko tyhjä... ; ).

Missä vaiheessa puhuin tarkalleen ottaen pelkästä levynmyynnistä? Porukka takertuu jostain syystä näihin levymyynteihin aivan ihmeellisesti. Itse ainakin sisällytän tuohon ''saanut aikaan'' muutakin kuin pelkät levymyynnit. Ei ne Mäenpään laulu, soitto ja sävellystaidot varmaan ihan itestään oo jostain ilmestyny vai mitä?
Fantasmic
15.04.2015 12:18:43
Burn: Musta se on aina ollut ihan totaalisen paska argumentti, kun vedotaan siihen että joku on saavuttanut enemmän kuin ko. artistia kritisoinut henkilö. Okei, topicin keskustelu junnaa paikoillaan, mutta mielestäni ihan aiheesta. Mäenpäähän kohdistuva arvostelu, tai oikeastaan nykyään puhdas läpän heitto, on itseaiheutettua ja monesti ansaittua, etenkin kun nokkamiehen tyyli huokuu melkosta ylimielisyyttä ja todellisuudentajuttomuutta. Mutta tavallisen pulliaisen mielipide on helposti jyrättävissä heittämällä esim. "Kuinka monta levyä sun bändi on myynyt?"-kortin pöytään.

Tässäpä se kiteytetty aikas hyvin. En usko että kukaan varsinaisesti vihaa Mäenpäätä ihmisenä saati kadehtii sen enempää ja meistä herraa kritisoivistakin suurin osa pitää kaveria varmasti ihan
lahjakkaana miehenä (ei siis minään kosmisena nerona) jonka soisi keskittävän voimavaransa sen musiikin tekemiseen ja julkaisuun.
Vittuilua ja naureskelua varmasti saa osakseen jos onnistuu tekemään reilun kymmenen vuoden aikana vain yhden levyn ja yhden puolikkaan minkä levy-yhtiön ahneet sedät pakottavat julkaisuun.

Loppuaika meneekin sitten visioidessa ihan kaikkea muuta kuin sitä itse musiikkia mutta mikäpä siinä on ollessa jos elantonsa saa muualta ja facebookissa riittää faneja hehkuttamaan saunasuunnittelijan neroutta jokaisessa päivityksessä.

Ihan rehellisesti voin sanoa että Mr.Mäenpäälle en ole mistään kateellinen mutta noita viimeaikaisia kommentteja lukiessa varmistunut yhä enemmän ja enemmän siitä että itse musiikin tekemistä enemmän Jaria kiinnostaa vaan olla rokkistara ja saada ihailua osakseen.

Edelleen mä elän siinä alkukantaisessa ajatuksessa että suurin osa meistä amatööreistä kuin ammattilaisistakin haluaa oikeasti tehdä vaan musiikkia ja on enemmän kuin iloinen jos sitä joku haluaa julkaista niin ettei siitä tarvitse itse maksaa. Sitten jos päästään siihen pisteeseen että saadaan ihailua, rahaa, endorsement-soittimia yms. se on aina vaan plussaa.
Wintersunilla olisi julkaisuun innokas levy-yhtiö, tähtiluokan muusikoita, faneja ja varmaan kymmenen levyllistä kamaa Jarin päässä mutta kun mikään ei riitä. Siis se sama millä muut bändit julkaisee levyjä tasaisesti ulos ja keikkailee paljon isommassa mittakaavassa kuin Wintersun.
Winterstar
15.04.2015 12:22:35
-HP-: Mihinkä täältä porukka palautus? Jos joku kaipais palautusta maan pinnalle niin katsoisin edelleen Mäenpään suuntaan. Vai meinaatko että studiokompleksi saunalla on varmasti tarpeellinen "lähes valmiin" miksauksen loppuunsaattamiseksi? Okei, itekkin diggasin ekasta levystä, toinen oli hitosti liian täynnä kaikkea ja (huom, omaa mutuilua vailla totuuspohjaa) siitä ilmeisesti pelästyneenä päätti että Time II pitää olla täydellinen ja ei ehkä enää koskaan uskalla päästää siitä irti.

Aina löytyy joku pikkukohta, kappaleet lähtee elämään kun pitää korjata koko ajan jotain pientä ja pikkuhiljaa pitää ottaa asioita uusiksi ja nyt tuo ei toimikaan kokonaisuuden kanssa soitampa kitarat uusiks oho pitää muuttaa biisin rakenne kun tohon sopii niiiin hyvin yks juttu mitä ilman biisi ei voi olla. Mulla on fiilis että tähän on menty. Time II ois takuuvarmasti täällä jos se olisi äänimaisemaltaan pistetty samaan muottiin kuin ensimmäinenkin puolikas. Joku päätti toisin, tai sitten mitään biisejä ei oltu tehtykään vielä.

Kyllä täällä joidenkin puheet kuulostaa vähän siltä, että sitä Jaria katellaan ylhäältä alas eikä tasamaalta :). Tottapuhuen en kyllä ymmärrä itsekään miksi Mäenpää tarvii sen studion Time II varten. Time II jälkeisen matskun tekemiseen taas noi studiojutut on täysin ymmärrettäviä. Järkevintä olis jos Mäenpää vaan julkaisis sen kakkosen nyt vaan ''jonkunlaisena'' ja alkais sitten fundaamaan sitä studiota.
ekikoo
15.04.2015 13:14:17
Puhelin kouraam, pip williamsin ja abbey roadin numbat, pankkilaina ja menox.
I would if I could...! Bitch!
radilapsi
15.04.2015 13:16:48 (muokattu 15.04.2015 13:17:31)
tiukkapipo: Ei nyt liity mitenkään Wintersuniin, mutta täytyy kai nyt tuohon alla olevaan kysymykseen vastata.

En ole kovin paljon lukenut Stevie Wonderin kritisointia netistä. Ehkä joku on moittinut jossain sävellysten heikkenemisestä. Sellaisen kritiikin lukeminen ei ota koville, koska olen osittain samaa mieltä, mutta toisaalta olen ymmärtäväinen Stevie Wonderia kohtaan. Kovin harva pystyy vuosikymmeniä suoltamaan silkkaa neroutta. Toinen esimerkki on Gary Brooker - aika huttua sävelkynästä myöhemmin syntynyt, mutta sen antaa anteeksi kun alkuaikojen tuotanto on niin nerokasta. Brooker ja Wonder eivät muutenkaan, neroudestaan ja tunnettuudestaan huolimatta, herätä niin suuria intohimoja että heitä kauhean voimakkaasti netissä kritisoitaisiin. Mutta annas olla kun joku soittaa kitaralla nopeasti, silloin puberteettiset makuuhuonekitaristit (kylläkin kovasti keikkaa tehneet (15 kpl) ja kaveritkin ovat kehuneet demoja) tuntevat olevansa uhattuja - onneksi netissä voi ivata tätä nopeasti soittavaa uhkaajaa. (Ja hei - been there, done that, mutta onneksi silloin ei ollut vielä nettiä olemassa. Mutta kyllä tuollaisen pitäisi mielestäni mennä ohi parikymppisenä - viimeistään 25-vuotiaana.)

Kirjoitetaan nyt sitten pakolliset kuviot Wintersunista. Yllä olevien esimerkkien valossa minusta on parempi ettei Mäenpääkään ala määrällä korvata laatua. Soitonkin taso on sitä luokkaa ettei siihen tuossa genressä kovin moni Suomessa pysty, joten en näe mitään tarvetta mollaamiselle. Eikä omat taitoni millään elämän osa-alueella kehity vaikka kuinka näppärästi kävisin netissä lohkaisemassa juttuja ja herjaamassa jotain taiteilijaa, joka on saanut elämässään enemmän aikaiseksi kuin minä.

Wonderista vielä: Paljon on tullut nähtyä ihan legendaarisia vetoja eri genreissä, mutta Stevie Wonderin keikka Helsingin jäähallissa 1984 on edelleenkin keikkakokemusteni Top-5:ssa - satuitko itse olemaan samalla keikalla? (Toista keikkakokemusten ääripäätä minulle edustaa Jesus and Mary Chain Provinssissa - huh huh...)

Nojuum!

Pääsääntöisesti kritiikki on tässä tapauksessa mennyt ihan Mäenpään käsittämättömän ylimieliseen, naiiviin ja harhaiseen ulosantiin. Ihan sama vaikka kuinka menisi sweeppaukset ja muut tilulilut ns. vitun hyvin, mutta jos kuvittelee, että fanien ja levy-yhtiön pitäisi olla jollain tavalla velvollinen kustantamaan just hälle oman saunastudion, jotta vois siellä miksailla maailman tappiin musaa, niin huh huh. Tottakai, jos Jarilla ois nyt rahaa heittää tollaiseen studioon niin mikäs siinä. Tekis vaikka napajäätikölle sen tietokonefarmin niin ei olisi ainakaan jäähdytyksen kanssa ongelmia.

Pointtina nyt oli se, että ellei ole hirveästi näyttöjä niin turha vaatia kuuta taivaalta.

Ja hei, tosi originellia heittää ikäkorttia ja namedroppailla jotain siistejä artisteja. Tunnet varmaan nyt olevasi ainakin vähän parempi ihminen. :)
tiukkapipo
15.04.2015 14:10:34
radilapsi: Nojuum!

Pääsääntöisesti kritiikki on tässä tapauksessa mennyt ihan Mäenpään käsittämättömän ylimieliseen, naiiviin ja harhaiseen ulosantiin. Ihan sama vaikka kuinka menisi sweeppaukset ja muut tilulilut ns. vitun hyvin, mutta jos kuvittelee, että fanien ja levy-yhtiön pitäisi olla jollain tavalla velvollinen kustantamaan just hälle oman saunastudion, jotta vois siellä miksailla maailman tappiin musaa, niin huh huh. Tottakai, jos Jarilla ois nyt rahaa heittää tollaiseen studioon niin mikäs siinä. Tekis vaikka napajäätikölle sen tietokonefarmin niin ei olisi ainakaan jäähdytyksen kanssa ongelmia.

Pointtina nyt oli se, että ellei ole hirveästi näyttöjä niin turha vaatia kuuta taivaalta.

Ja hei, tosi originellia heittää ikäkorttia ja namedroppailla jotain siistejä artisteja. Tunnet varmaan nyt olevasi ainakin vähän parempi ihminen. :)

Perusteltuja mielipiteitä - hienoa! Se vähä mitä olen Mäenpään ulosantia seurannut, niin ylimielisyyttä en ole siitä havainnut. Joissakin aiemmissa tämän ketjun kirjoituksissa ilkeämielisen ja kateellisen läpän lisäksi on ollut havaittavissa nuppi tutisten tosissaan ilmaistua tuohtumusta. Ymmärtäisin sen jos kirjoittaja olisi maksanut tulevasta levystä esim. 100€ ennakkomaksua. Saahan sitä artisti puhua löysiä - siitä on esimerkkejä maailman sivu. Prince höpöttää haastatteluissa käsittämättömiä juttuja chemtraileista yms. mutta on hän silti rautainen muusikko.

Jossakin sitten sanotaan että kun Mäenpää vain puhuu ja sitten vain räkii kotonaan kattoon. Kävin katsomassa bändin nettisivulta keikkakalenteria, ja kyllä 2010-luvulla on tullut näemmä tehtyä ihan kiitettävästi keikkaa. Ja luuleeko joku että kitara soi tuolla tavalla ihan pelkällä lahjakkuudella?

Eikö olekin! Virkistävä näkökulma tuo ikäkortti noin päin - nykyään kun ikää tunnutaan pitävän lähinnä sairautena - kaikki jotka eivät kuole nuorena ovat pahenevan sairauden kynsissä. Kunpa te tajuaisitte mikä valtava voimavara meidän senioreiden kokemuspohjassa onkaan, me kun olemme tehneet aikanaan samat virheet, joita joudumme nyt seuraamaan nuorten tekeminä. Vähänks noloo välillä - myötähäpeän puna nousee poskille samanaikaisesti nolojen muistojen kanssa - jotka eivät onneksi jääneet ikuisiksi ajoiksi luettavaksi netin syövereistä.

Siisteistä artisteista puheen ollen - olihan se siistiä nähdä Purple MKII vielä viimeisen kerran kun Blackmorellakin sattui olemaan hyvä meininki. No - siitä ei ole niin kauan aikaa, mutta olisittepas nähneet Maukka Perusjätkän tai Sleepparit suomalaisessa tanssilavaympäristössä - silloin ei olisi osannut kuvitellakaan että Wintersun-tasoisia muusikoita löytyy joskus Suomesta. Silloin ei tosin myöskään ollut yleisenä tapana että rokkikeikoilla puolet musiikista tuli kovalevyltä - touhussa oli ihan eri tavalla vaaran tunnetta ja spontaanisuutta...
radilapsi
15.04.2015 15:35:08 (muokattu 15.04.2015 15:38:59)
tiukkapipo: Perusteltuja mielipiteitä - hienoa! Se vähä mitä olen Mäenpään ulosantia seurannut, niin ylimielisyyttä en ole siitä havainnut. Joissakin aiemmissa tämän ketjun kirjoituksissa ilkeämielisen ja kateellisen läpän lisäksi on ollut havaittavissa nuppi tutisten tosissaan ilmaistua tuohtumusta. Ymmärtäisin sen jos kirjoittaja olisi maksanut tulevasta levystä esim. 100€ ennakkomaksua. Saahan sitä artisti puhua löysiä - siitä on esimerkkejä maailman sivu. Prince höpöttää haastatteluissa käsittämättömiä juttuja chemtraileista yms. mutta on hän silti rautainen muusikko.

Eikö vain! Harhaisuudesta ja naiiviudesta saa hyvin esimerkkejä, kunhan lukaisee Mäenpään postauksia Wintersunin Facebook-sivuille. Musta jokseenkin ylimielistä ekaksi tuhlata levy-yhtiön antamat rahat, venyttää aikatauluja luvattoman pitkään ja sitten itkeä, kun rahat lainannut levy-yhtiö haluaa rahojensa vastineeksi jotain konkreettista. Saa toki korjata mua, jos tietää tarkalleen miten tämä case on oikeasti mennyt. Jokseenkin vaan hämärältä on tämä Wintersunin touhu vaikuttanut monen vuoden ajan.

Ja tuohon Princeen. Katsoin wikipediasta hänen tuotantoansa. Tasaiseen tahtiin julkaissut levyjä joka vuosi melkein 40:n vuoden ajan (juu, laatu korvaa määrän joku jo huutelee). Kun taas Mäenpää Wintersunin nimissä julkaissut kaksi levyä kymmenen vuoden aikana. En ole sen pahemmin Princeen artistina tutustunut, mutta tuntuu, että hän on ihan reippaasti tehnyt duunia vuosien aikana ja kerännyt siitä sitten rahat. Ja rikkaathan nyt puhuu muutenkin mitä sylki suuhun tuo.

Mäenpää nyt sattuu tällä hetkellä olemaan vaan se nobody Konalasta, joka huutelee saunakoppinsa perään. Saahan sitä huudella, mutta turha odottaa, että kaikki nyt vaan on okei sen kanssa. Ei tuohon nyt vain voi olla tarttumatta. En muistaakseni kuullut Tuomas Holopaisenkaan valittavan resurssien vähyyttä Nightwishin alkuaikoina. Nythän se tekee musiikkia ihan oikean sinfoniaorkesterin kanssa ynnä muuta siistiä.

Jossakin sitten sanotaan että kun Mäenpää vain puhuu ja sitten vain räkii kotonaan kattoon. Kävin katsomassa bändin nettisivulta keikkakalenteria, ja kyllä 2010-luvulla on tullut näemmä tehtyä ihan kiitettävästi keikkaa. Ja luuleeko joku että kitara soi tuolla tavalla ihan pelkällä lahjakkuudella?

Eiköhän kaikille ole tullut selväksi, että Jari on taitava soittelemaan ja säveltämään biisejä. Siistiä tosiaan, että tällainen kaveri tulee ihan täältä Suomestakin. Taitoa ja näkemystä löytyy. Mut julkaisis nyt sitä maailman parasta musiikkia (tm) mistä on vaahdonnut ja mitä löytyy kuulemma useampien levyjen verran. Ainiin, se ikioma studio vaan puuttuu. Nyt vain tuntuu siltä, että Mäenpää pitää itseään ehkä isompana taiteilijana kuin oikeastaan onkaan.

Ja EDITtiä vielä. En edes ole koskaan Wintersunia pahemmin kuullut. Muutaman biisin sieltä täältä ja livenä nähnyt sivusilmällä. Ja ei minua silleen kiinnosta kuinka monta vuotta vaaditaan harjoittelua, että osaa vetäistä noita sooloja mitä Mäenpää livenä ja levyillä. Mua vaan kiinnostaa (ja hämmentää) tässä bändissä tämä ko. herran ulkomusiikilliset touhut.
Winterstar
15.04.2015 16:35:57 (muokattu 15.04.2015 16:40:52)
radilapsi: Eikö vain! Harhaisuudesta ja naiiviudesta saa hyvin esimerkkejä, kunhan lukaisee Mäenpään postauksia Wintersunin Facebook-sivuille. Musta jokseenkin ylimielistä ekaksi tuhlata levy-yhtiön antamat rahat, venyttää aikatauluja luvattoman pitkään ja sitten itkeä, kun rahat lainannut levy-yhtiö haluaa rahojensa vastineeksi jotain konkreettista. Saa toki korjata mua, jos tietää tarkalleen miten tämä case on oikeasti mennyt. Jokseenkin vaan hämärältä on tämä Wintersunin touhu vaikuttanut monen vuoden ajan.

Mäenpää on aika useasti painottanut, että kaikki on maksettu levy-yhtiölle jo takaisin, eikä ole velkaa kenellekkään. Kannattaa tosiaan vähän tarkemmin lukea niitä postauksia ennenkuin alkaa niitä mielipiteitä muodostaa. Tuntuu vähän, että suurin osa ei oo edes vaivautunu noita Mäenpään kirjotuksia kunnolla lukemaan, vaan tyyliin ekan kappaleen jälkeen ei enää jaksa ja sit muodostaa mielipiteensä noitten trollien huutelujen perusteella.
Fantasmic
15.04.2015 18:49:26
tiukkapipo: Jossakin sitten sanotaan että kun Mäenpää vain puhuu ja sitten vain räkii kotonaan kattoon. Kävin katsomassa bändin nettisivulta keikkakalenteria, ja kyllä 2010-luvulla on tullut näemmä tehtyä ihan kiitettävästi keikkaa. Ja luuleeko joku että kitara soi tuolla tavalla ihan pelkällä lahjakkuudella?

Pikkukännissä laskemalla 100 keikkaa noin 1825 päivään.
Aika kiitettävä määrä tosiaan...
Stoalainen
15.04.2015 22:54:40 (muokattu 15.04.2015 22:55:23)
Joo, yleensä kuitenkin diiliä tehdessä on myös tietty levyoptio, ellei se täyty niin silloin bändi rikkoo sopimusta, ei levy-yhtiö. En sitten tiedä onko tuosta mahollista ostaa itseään ulos vai mistä veloista nyt puhutaan... pakko sanoa, en ole niin tarkkaan musabisnekseen tutustunut, mutta eikö se ole levy-yhtiö joka rahottaa ja ottaa riskin kiinnittäessään bändejä? Jos musiikki ei myykään ottaa tästä takkiin levy-yhtiö, eikä varsinaisesti itse bändi. Tietenkin olen myös kuullut järjestelyistä joissa bändi maksaa esim. studion ja levy-yhtiö hoitaa jakelun, tai että bändi itse ostaa x-määrään omaa levyään. Edelleenkään en kuitenkaan puhuisi veloista levy-yhtiön ja bändin kesken, näissäkään tapauksissa. Eri hommia ovat ne.

Mutta olen tietämätön.
Too weird to live, too rare to die
Burn
16.04.2015 09:09:42

kazaa: Joo, yleensä kuitenkin diiliä tehdessä on myös tietty levyoptio, ellei se täyty niin silloin bändi rikkoo sopimusta, ei levy-yhtiö. En sitten tiedä onko tuosta mahollista ostaa itseään ulos vai mistä veloista nyt puhutaan... pakko sanoa, en ole niin tarkkaan musabisnekseen tutustunut, mutta eikö se ole levy-yhtiö joka rahottaa ja ottaa riskin kiinnittäessään bändejä? Jos musiikki ei myykään ottaa tästä takkiin levy-yhtiö, eikä varsinaisesti itse bändi. Tietenkin olen myös kuullut järjestelyistä joissa bändi maksaa esim. studion ja levy-yhtiö hoitaa jakelun, tai että bändi itse ostaa x-määrään omaa levyään. Edelleenkään en kuitenkaan puhuisi veloista levy-yhtiön ja bändin kesken, näissäkään tapauksissa. Eri hommia ovat ne.

Näinhän se menee ja veikkaan, että tämän kokoluokan bändiin lyötiin se täysihoito studiokuluineen päivineen. Hommahan meni Time I:n kanssa muistaakseni niin, ettö sitä rahaa paloi, mutta levyä ei ilmestynyt. Hahto jossain haastattelussa sanoi, että jossain kesäfestareilla bändi istutti Nuken tyypit lonkeroiden kanssa alas ja selitti, että rahaa ja aikaa on pakko saada lisää. Tarkkaa vuotta en muista, mutta varsinaisesta julkaisupäivämäärästä oltiin kaukana.

No Time I julkaistiin, minkä jälkeen se todellinen itku ja valitus alkoi. Soundit paskat, kaivuri kaivaa ikkunan alla, mana vähissä...Sitten tuli puheet tästä crowdfunding-hommasta, mikä varsin jepa ja nykyaikainen tapa rahoittaa projekteja, mutta asiat oli Nuken kanssa vielä kesken. Nukella oli rahaa sisällä Wintersunissa ja Mäenpää keskittyi lähinnä ulvomaan, miten Konalan nobodya poljetaan maanrakoon kun ei saada tehdä mitä haluaa. Sitten alkoi tämä täysin typerä kartoitus facebook-tykkäysten perusteella jne.
Zed: Ketsuppia käyttävät vain lapset ja vammaiset. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Dirtyh
16.04.2015 10:42:34

Fantasmic: Niin: Siis mikä kaikki? Mun ymmärtääkseni NB:llä oli Wintersunille kolmen levyn optio joista on nyt tehty 1 & 1/2..

Eikö Time 1 ja 2 kuitenkin lasketa ihan eri levyiksi noin sopimusteknisesti?
Fantasmic
16.04.2015 12:11:33 (muokattu 16.04.2015 12:12:22)
Dirtyh: Eikö Time 1 ja 2 kuitenkin lasketa ihan eri levyiksi noin sopimusteknisesti?

Tuon kai tietävät vain levy-yhtiö ja artisti itse miten ne on sovittu.
Time piti kai tulla alun pitäin yhtenä pökäleenä ja sellaisena se ymmärtääkseni on artistille rahoitettukin.
Sitten päätettiin kuitenkin jakaa se kahteen osaan ja lykätä ensimmäinen pihalle että saadaan edes jotain julkaistua.

Sen jälkeenhän sitten alkoi nämä "-jos en saa tahtoani läpi tässä, tässä ja tässä, vien musiikkini mukanani hautaani"-jutut.
Korjatkoon joku jos muistini tekee tepposet. Tässä saagassa alkaa olla jo ihan liikaa sekoiluja yhden miehen muistettavaksi.

edittiä: Mutta siis on toki hyvin todennäköistä että ne nyt lasketaan erillisiksi albumeiksi.
Torniojaws
16.04.2015 15:45:46

Fantasmic: edittiä: Mutta siis on toki hyvin todennäköistä että ne nyt lasketaan erillisiksi albumeiksi.

Ja sen jälkeen on varmaan turha odottaa jatkosopimusta :)
Vortech Industrial Death Metal
Fantasmic
16.04.2015 22:46:09
Kuka tarvitsee levy-yhtiöitä kun on Facebook?!

" We like the idea of releasing two albums within one year, so the band will stay more visible longer, which is important in these modern times. No more years of silence for us!"

Viimeinen lupaus on kyllä pidetty...
Decadetroll
17.04.2015 08:11:29
Fantasmic: Kuka tarvitsee levy-yhtiöitä kun on Facebook?!

" We like the idea of releasing two albums within one year, so the band will stay more visible longer, which is important in these modern times. No more years of silence for us!"

Oho. Katotaanpa miten tämän lupauksen kanssa käy... :) Oishan se hienoa jos saisivat pidettyä lupauksensa, mutta hieman skeptinen olen kyllä.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
janezki_
17.04.2015 14:02:57
Decadetroll: Oho. Katotaanpa miten tämän lupauksen kanssa käy... :) Oishan se hienoa jos saisivat pidettyä lupauksensa, mutta hieman skeptinen olen kyllä.

Siis tuo "lupaus" annettiin samalla, kun päättivät julkaista Timen kahdessa osassa. Eli melkein vuoden sisäänhän nuo levyt tuli, hehheh ;)
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Decadetroll
17.04.2015 14:07:57
janezki_: Siis tuo "lupaus" annettiin samalla, kun päättivät julkaista Timen kahdessa osassa. Eli melkein vuoden sisäänhän nuo levyt tuli, hehheh ;)

Aa, katos vaan... No eipä ole aika ykkösen jälkeen juuri hiljaiseloa ollut ei. :)
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Modnar
23.04.2015 21:26:43

Fantasmic: Kuka tarvitsee levy-yhtiöitä kun on Facebook?!

Kyllä sitä kelpaisikin jo odotella time nelosta.

Mutta oli se time i pirun hieno levy. olisivat vaan voineet olla lupailematta toista osaa vuoden sisään. Eihän odottamisessa muuten mitään vikaa ole.
http://murska-arviot.blogspot.com www.somnam.tk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)