Aihe: Hyvät ja huonot uutiset - Nelonen ke klo 22.00
1 2 3 4 5 6 7 8
janezki_
08.04.2015 21:34:09
Nonih, uudet jaksot alkavat kohta! Vituttaa jo valmiiksi, kun Nousiainen on poissa joukoista. Positiivista sentään se, että poissa on myös Vilkkumaa.
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Hetfield
08.04.2015 22:10:49

janezki_: Nonih, uudet jaksot alkavat kohta! Vituttaa jo valmiiksi, kun Nousiainen on poissa joukoista. Positiivista sentään se, että poissa on myös Vilkkumaa.

Edellisen kauden jaksoista jäi puolet varmaan näkemättä, mutta hyvä että Vilkkumaata ei enää nähdä. Paras olisi tietysti alkuperäinen joukko, mutta Nousiainen harmi kyllä puuttuu, Tuomas Kyrön ohella paneelin parhaita tyyppejä.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
reverend
09.04.2015 08:34:26
Kyllähän nuo kirjailijat oli ohjelman kantava kaksikko. Ikävää, että Nousiainen lähti pois. Ehkä uusi kirja tekeillä?
varpio
12.04.2015 02:32:46
Jos tunti viikossa pitäisi olla televisiossa niin kyllähän siinä nyt vittu ehtii kirjaa ja vaikka mitä muutakin tehdä ohella, kuten Kyrö. Nousiainen on laiska paska ja petturi.
Bongowing
12.04.2015 08:32:15
varpio: Jos tunti viikossa pitäisi olla televisiossa niin kyllähän siinä nyt vittu ehtii kirjaa ja vaikka mitä muutakin tehdä ohella, kuten Kyrö. Nousiainen on laiska paska ja petturi.

Pitäähän siinä etukäteen funtsailla ja kirjoitella niitä letkautuksia. Tuntiin pitäis mahtuu aika monta.
But where the heck is magenta?
janezki_
17.06.2015 23:24:14
Nousiaisen paluu oli aika öheissss :D

Ja Hyppöselle tämä oli viimeinen jakso.
Joees
20.06.2015 19:53:25
janezki_: Nousiaisen paluu oli aika öheissss :D

Tuleeko tästä vielä uutta kautta? Vaikea kuvitella ketään Hyppösen penkille.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
janezki_
20.06.2015 20:49:57
Joees: Tuleeko tästä vielä uutta kautta?

Ei tuosta taida olla vielä tietoa. Vai onko hajua kenelläkään? Hyppönen kuitenkin sanoi, että omalta osaltaan viimeinen jakso. Tiedä sitten.
Joees
20.06.2015 21:43:00
janezki_: Ei tuosta taida olla vielä tietoa. Vai onko hajua kenelläkään? Hyppönen kuitenkin sanoi, että omalta osaltaan viimeinen jakso. Tiedä sitten.

Ei haittais vaikka ei tulisikaan. Viimeisin jakso olis ihan hyvä lopetus. Viimeinen kausikin oli edeltäjäänsä parempi.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Hetfield
20.06.2015 21:53:02

janezki_: Nousiaisen paluu oli aika öheissss :D

Nousiainen oli kyllä taas parasta, Kyrö myös.
Alright, alright, alright!
Bonham
21.06.2015 00:03:35
Aika paha ilman Hyppöstä... kuka paikkaa?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
RockFanatic
26.06.2015 12:29:27
Villi veikkaus: Heikki Paasonen. Tai sitten Mikko Leppilampi.

Pientä offtopicia, mutta onkohan näyttelijä Juha Hyppönen (Metsolat-sarjan Kari Kaukovaara ja mm. Liikenneturvan mainosspiikkeri) jollakin tapaa sukua Henkalle? Yhdennäköisyyttä ei ole liiemmin havaittavissa, mutta molemmilla on ainakin möreä ääni.
Jäärä
04.07.2015 09:27:53
Bonham: Aika paha ilman Hyppöstä... kuka paikkaa?

Veikkaan Hyppösen vaimoa Jenni Pääskysaarta. Eilen vilkaistessani tuota Pop'n roll-ohjelmaa tuli tällainen mahdollisuus mieleen. Olin havaitsevinani samanlaisia maneereita.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
varpio
04.07.2015 10:39:01
Jäärä: Veikkaan Hyppösen vaimoa Jenni Pääskysaarta.

Mitä onko se Hyppösen muija? Ei saatana. Luulin että Hyppösellä joku maku ja arvostelukyky olisi edes sentään. Ei saatana.
Stradlin
04.07.2015 18:31:49
Satun tietämään, että Hyppösen tilalle tulee Jimmy Fallon.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
DM
04.07.2015 20:01:24
Stradlin: Satun tietämään, että Hyppösen tilalle tulee Jimmy Fallon.

Kertoiko Jimmy tämän sinulle Omeglessa?
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
HaloOfFlies
05.07.2015 10:34:40 (muokattu 05.07.2015 10:47:07)

DM: Kertoiko Jimmy tämän sinulle Omeglessa?

Sitä Omegle-juttua ei olisi koskaan saanut tapahtua. Pitää varmaan poistaa tunnukset että pääsen siitä lopullisesti eroon. Muutaman kerran olen jo tunnusten poistamista yrittänyt mutta tullut aina toisiin ajatuksiin. Ehkä vielä joku päivä poistan tunnukset ihan kokonaan, kertomatta siitä etukäteen yhtikäs mitään.

Sellainen punainen vaate nuo Fallon- ja Omegle-jutut nykyään mulle ovat. Mun huumorintajuni noiden suhteen loppui jo ajat sitten.

Nimimerkin vaihto ei näköjään auttanut mitään.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Alfons Åberg
05.07.2015 12:06:28
Mitäs se nimimerkin vaihto auttaa jos Oilersin logo komeilee siinä vieressä?
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
janezki_
05.07.2015 13:03:28 (muokattu 05.07.2015 13:04:48)
ÖHEEIISSSSS :-D EISSSSSSS :-----DDD

Tämä Jimmy+Omegle oli ihan uutta juttua, mutta onneksi guugle on ystävä.

KARJ. ÖHEIIIIIIISSSSSSSSS

Kaikenlaista sitä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)