Aihe: Yngwie J. Malmsteen
1 2 3 4 518 19 20 21 2228 29 30 31 32
Regalis Apertura
10.09.2014 10:59:39
Joo mä jostain luin että Relentlessin aikaan Ripperillä oli tosiaan aikatauluongelmia ja Ynkkä päättikin jättää osan biiseistä instrumentaaleiksi (kun ei viitsinyt itse hoitaa vokaaleja niihin)...
Umpihullu
01.10.2014 20:27:27
Missä se uus livelevy ja DVD viipyy? Ei ole näkynyt missään kaupoissa myytävänä. Ei edes listoilla että olisi tulossa julkaisuun.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Regalis Apertura
07.10.2014 10:39:51
Mahtaisikohan olla vielä työn alla?
Umpihullu
08.10.2014 09:54:46
Regalis Apertura: Mahtaisikohan olla vielä työn alla?

No nyt se oli ainakin iTunesiin laitettu saataville. Mutta tuota DVD:tä enemmänkin tässä kytätään, kyllä se sieltä varmaan vielä joku päivä tulee.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Prophet
11.04.2015 20:53:55
TTV
11.04.2015 21:02:31
Prophet: Muistelmat!

http://like.fi/kirjat/voittamaton/

Luin kirjan, todella mielenkiintoinen ja mukavasti kerrottu. Suosittelen myös niille, jotka ei Ynkkää niin fanitakkaan :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
kärsä
11.04.2015 22:01:01

Mahtava uutinen! Tuo on otettava luettavaksi. Kirjan nimikin kertoo että siellä on varmasti asennetta mukana. Ai että, täytynee laittaa Marching Out soimaan ja perään vaikkapa Odyssey jotta pääsee oikeaan tunnelmaan. Im the Viking!!! Ou Jeah!
TTV
11.04.2015 22:08:05
kärsä: Mahtava uutinen! Tuo on otettava luettavaksi. Kirjan nimikin kertoo että siellä on varmasti asennetta mukana. Ai että, täytynee laittaa Marching Out soimaan ja perään vaikkapa Odyssey jotta pääsee oikeaan tunnelmaan. Im the Viking!!! Ou Jeah!

Ite lueskelin ton just kulloinkin kerronnassa ollutta levyä kuunnellen, toimii! Ynkältä ei oma erinomaisuus ole päässyt unohtumaan, mutta kyllä kirjassa selkeästi tulee esille myös miehen lahjakkuus ja pioneerityö. Oma arvostukseni Lars Yngveä kohtaan nousi entisestään.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
reaper666
12.04.2015 01:53:30
Onko kirjassa tarkkaan myös selitetty kuinka hän ruotsista lähti amerikkaan onnea etsimään? Tämä aihepiiri mua kiinnostaa nääs. Mulla ei kuitenkaan kaikkia levyjä ole ja täten ei tuotanto kokonaan ole mulle tuttua mutta kirja kiinnostaisi lukea.
TTV
12.04.2015 11:37:00
reaper666: Onko kirjassa tarkkaan myös selitetty kuinka hän ruotsista lähti amerikkaan onnea etsimään? Tämä aihepiiri mua kiinnostaa nääs. Mulla ei kuitenkaan kaikkia levyjä ole ja täten ei tuotanto kokonaan ole mulle tuttua mutta kirja kiinnostaisi lukea.

Käydään läpi kyllä, tarkkuuteen en ota kantaa. Kannattaa lukaista.
VIPMetal
14.04.2015 06:11:18

Suosittelen ruotsinkielen jotenkin taitaville tätä Ynkkäkirjaa:

http://www.adlibris.com/se/bok/yngw … elen-sa-ock-pa-jorden-9789175230153

Molemmat kirjat lukeneena sanoisin, että Anders Tengnerin kirja on huomattavasti kattavampi ja parempi. Epävirallinen elämäkerta, joten sitä ei ole kaunisteltu ja äänessä kunkin ajan bänditoverit ja Yngwien lehtileikkeet. Tuo Relentless on myös aika hauska, Ynkkä kyllä sepittää tyypilliseen tapaan ihan omiaan kirjassa. Paras oli kohta: "En koskaan käytä sweep pickingiä". =D on se vaan kova jätkä!!
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end"
TTV
14.04.2015 06:45:14
VIPMetal: . Paras oli kohta: "En koskaan käytä sweep pickingiä". =D on se vaan kova jätkä!!

Ynkkähän vetää kaiken downstrokella ja siksi se vaan kuulostaa niin hyvältä, sweepit ja alternatet on aloittelijoille ja perässähiihtäjille ;-)
VIPMetal
14.04.2015 11:56:50

TTV: Ynkkähän vetää kaiken downstrokella ja siksi se vaan kuulostaa niin hyvältä, sweepit ja alternatet on aloittelijoille ja perässähiihtäjille ;-)

Parasta on se, että mulla on sen opetusvideo missä neuvoo sitä sweep pickingiä. =DDD
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end"
TTV
14.04.2015 14:23:16
VIPMetal: Parasta on se, että mulla on sen opetusvideo missä neuvoo sitä sweep pickingiä. =DDD

Poliitikon ainesta siis :-)
Regalis Apertura
22.02.2016 10:10:48
Uusi levy World On Fire tulossa huhtikuussa. Infoa levystä:

http://www.blabbermouth.net/news/yn … lease-world-on-fire-album-in-april/
VIPMetal
23.02.2016 01:03:12 (muokattu 23.02.2016 01:06:55)

Regalis Apertura: Uusi levy World On Fire tulossa huhtikuussa. Infoa levystä:

http://www.blabbermouth.net/news/yn … lease-world-on-fire-album-in-april/

Slashin soololevy World on fire on kyllä todella kova!! Autossa tullu luukutettua melko tovi. Onkohan nimi enne ja Ynkänkin kopio olis taas taattua tavaraa?

E: Ei saakeli, Ynkkä laulaa ite levyn vocalssit.... Aivan sairasta! =DDD
"Heroes don't ask why, Soldiers in a straight line"
Regalis Apertura
23.02.2016 10:18:58
Mikäköhän siinä muuten on että Yngwie ei meinaa nykyisin hommata kunnon laulajaa levyilleen? Säästösyistäkö? Ego kasvanut siihen pisteeseen ettei hyväksy muita laulajia? Sääli jos muuten toimivia biisejä mutta se Ynkän ääni latistaakin kaiken:(...
Shredator
23.02.2016 10:59:55

Uhhuh, Ynkän ääni kuulostaa kyllä lähipubien karaoke-staroilta muutaman tuopin jälkeen...Uskaltaakohan tuota edes kuunnella.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o
varpio
23.02.2016 13:26:53
Regalis Apertura: Mikäköhän siinä muuten on että Yngwie ei meinaa nykyisin hommata kunnon laulajaa levyilleen? Säästösyistäkö? Ego kasvanut siihen pisteeseen ettei hyväksy muita laulajia? Sääli jos muuten toimivia biisejä mutta se Ynkän ääni latistaakin kaiken:(...

Ei kukaan uskalla lähteä siihen hommaan enää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)