-Dr.DW- 23.03.2015 19:50:20 | |
---|
Kailis: Mulla on soinut vuosikausia ja tuntuu pahenevan. Pääsointi inhottava 10-11 000 Hz ja kerrannaiset päälle. Taso niin kova että kuulen sen keskustan ruuhkassa ja jopa lentokoneessa. Väsyneenä ja stressaantuneena ilmiö korostuu. Lääkitystäkin kokeiltu, ei toiminut mulla. Mutta ei tää mikään maailmanloppu ole, kaikkeen tottuu. Aikalailla samoja lukemia huutaa täälläkin suunnalla... Korvatulehduksesta alkoi varsinaisesti. Nyt alkaa olemaan kuuri purrut ja lukossa ei enää niin pahasti ole. Inisee vaan niin penteleesti. On se siitä pahimmasta vähentynyt hieman tai sitten siihen on tottunut... Minkäslaisella lääkkeellä sitä sitten lähdetään vaimentamaan jos semmoiseen tulokseen lääkäri tulee? Eli onko se ihan "täsmälääkitys" vai eikö siitä enää välitä? Olen tässä harkinnut että radiota pitäisin hiljaisella päällä nukkumaan käydessä, mutta Netflix on ajanu asian tähän mennessä... Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Kailis 23.03.2015 21:20:42 (muokattu 24.03.2015 11:27:34) | |
---|
En mä sen lääkkeen nimeä muista mutta muistaakseni sen piti vaikuttaa sisäkorvan verenkiertoon. Varmaan; http://fi.wikipedia.org/wiki/BetahistiiniMulla kun vamma on tullut pitkäaikaisen altistumisen seurauksena niin ei tehoa. Käsittääkseni tulehduksien yhteydessä esiintyvän tinnituksen hoitoennuste on hyvä. Nyt tutkittuani asiaa aloitan B-12 ja magnesiumkuurin ja yritän nukkua enemmän. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
-Dr.DW- 23.03.2015 22:29:35 | |
---|
Paljon ja pitkään on nämäkin korvat melulle altistunut... Tämä tulehdus taisi vaan nyt olla se viimeinen niitti:/ Vaikka akustisena soittaessa tulpat onkin aina päässä, niin se kuulon suojaus ajatus ei jotenkin yllä/ole aikaisemmin yltänyt autoon asti... Se kun on ainoa paikka missä musiikkia on voinut kuunnella niin että se jopa kuuluu... Heh, ennenkuin joku ruoja pölli soittimet... Nooh, ehkä se on korvan kannalta ihan hyvä vaan... No toivottavasti tämä vielä tästä huojentuisi, vituttaa kuunnella tätä kailotusta lopun ikää... Bombing for peace is like fucking for virginity. |
jtpennane 24.03.2015 11:32:21 | |
---|
Itselläni myös tinnitus ollut seurana 16-kesäisestä. Kyllä siihen ajan kanssa tottuu. Niska-hartiaseudun jäykkyys ja liian vähäiset unet pahentavat oireita täälläkin. |
-Dr.DW- 27.03.2015 00:39:14 | |
---|
Bombing for peace is like fucking for virginity. |
-Dr.DW- 01.04.2015 11:40:54 | |
---|
Bombing for peace is like fucking for virginity. |
ferodoz 10.04.2015 01:54:44 | |
---|
Hitto, en muista koska olisin viimeksi nauttinut näin paljon rumpujen soitosta! Tälle keväälle jo muutamia todella kivoja keikkoja takana, ja muutama tiedossa vielä ennen kesää. Mahtavia soittokavereita ja bändejä missä on saanut kunnian olla mukana, mahtavia biisejä soitettavana. Olkoonkin coverhuoraamista, mutta mä en nauti mistään muusta niin lujaa kun saa vetää Bon Jovia isolle väkimäärälle ja olla edes sen 90 min oman elämänsä rokkistara. :D Tekniikkapuolella duunia piisaa ihan törkeesti, näyttäis menevän 140 keikkaa tälle vuodelle rikki. Nyt oon puolisen vuotta ollut kokopäiväisena musaduunarina, ja täytyy sanoa että elämäni parhaita päätöksiä. En kadu mitään. Että tällänen positiivipläjäys tänään, jatkakaa te muut vaan tappelua siitä kellä on paras soittovideo. :) Just a face in the crowd. |
eino mutku 10.04.2015 08:16:01 | |
---|
ferodoz: Hitto, en muista koska olisin viimeksi nauttinut näin paljon rumpujen soitosta! Tälle keväälle jo muutamia todella kivoja keikkoja takana, ja muutama tiedossa vielä ennen kesää. Mahtavia soittokavereita ja bändejä missä on saanut kunnian olla mukana, mahtavia biisejä soitettavana. Olkoonkin coverhuoraamista, mutta mä en nauti mistään muusta niin lujaa kun saa vetää Bon Jovia isolle väkimäärälle ja olla edes sen 90 min oman elämänsä rokkistara. :D Tekniikkapuolella duunia piisaa ihan törkeesti, näyttäis menevän 140 keikkaa tälle vuodelle rikki. Nyt oon puolisen vuotta ollut kokopäiväisena musaduunarina, ja täytyy sanoa että elämäni parhaita päätöksiä. En kadu mitään. Että tällänen positiivipläjäys tänään, jatkakaa te muut vaan tappelua siitä kellä on paras soittovideo. :) Loistavaa! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
ferodoz: Hitto, en muista koska olisin viimeksi nauttinut näin paljon rumpujen soitosta! Tälle keväälle jo muutamia todella kivoja keikkoja takana, ja muutama tiedossa vielä ennen kesää. Mahtavia soittokavereita ja bändejä missä on saanut kunnian olla mukana, mahtavia biisejä soitettavana. Olkoonkin coverhuoraamista, mutta mä en nauti mistään muusta niin lujaa kun saa vetää Bon Jovia isolle väkimäärälle ja olla edes sen 90 min oman elämänsä rokkistara. :D Tekniikkapuolella duunia piisaa ihan törkeesti, näyttäis menevän 140 keikkaa tälle vuodelle rikki. Nyt oon puolisen vuotta ollut kokopäiväisena musaduunarina, ja täytyy sanoa että elämäni parhaita päätöksiä. En kadu mitään. Että tällänen positiivipläjäys tänään, jatkakaa te muut vaan tappelua siitä kellä on paras soittovideo. :) Shillä lailla! :-) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ostany 10.04.2015 10:40:52 | |
---|
ferodoz: Hitto, en muista koska olisin viimeksi nauttinut näin paljon rumpujen soitosta! Tälle keväälle jo muutamia todella kivoja keikkoja takana, ja muutama tiedossa vielä ennen kesää. Mahtavia soittokavereita ja bändejä missä on saanut kunnian olla mukana, mahtavia biisejä soitettavana. Olkoonkin coverhuoraamista, mutta mä en nauti mistään muusta niin lujaa kun saa vetää Bon Jovia isolle väkimäärälle ja olla edes sen 90 min oman elämänsä rokkistara. :D Mahtavata! Samaan suuntaan mennään täälläkin, tänään pääsee taas vetämään cover-keikkalla hienoja biisejä ja tuleville keikoille pitää opetella liuta uutta musaa! |
-Dr.DW- 10.04.2015 12:24:06 | |
---|
ferodoz: Hitto, en muista koska olisin viimeksi nauttinut näin paljon rumpujen soitosta! Tälle keväälle jo muutamia todella kivoja keikkoja takana, ja muutama tiedossa vielä ennen kesää. Mahtavia soittokavereita ja bändejä missä on saanut kunnian olla mukana, mahtavia biisejä soitettavana. Olkoonkin coverhuoraamista, mutta mä en nauti mistään muusta niin lujaa kun saa vetää Bon Jovia isolle väkimäärälle ja olla edes sen 90 min oman elämänsä rokkistara. :D Tekniikkapuolella duunia piisaa ihan törkeesti, näyttäis menevän 140 keikkaa tälle vuodelle rikki. Nyt oon puolisen vuotta ollut kokopäiväisena musaduunarina, ja täytyy sanoa että elämäni parhaita päätöksiä. En kadu mitään. Että tällänen positiivipläjäys tänään, jatkakaa te muut vaan tappelua siitä kellä on paras soittovideo. :) Kerrankin sellainen postaus, mistä saa itsekin hyvät fiilikset! Meininki, hjuva! Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Duro 16.04.2015 04:16:28 | |
---|
Vedin elämäni ekan bilemusakeikan tänään. Meni yllättävän kivuttomasti ja vähällä röydöllä alkujännityksestä huolimati. Oli erinomainen PA ja porukkaa kuin pipoa. Hymyillä piti hyi. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
ferodoz 16.04.2015 05:40:00 | |
---|
Duro: Vedin elämäni ekan bilemusakeikan tänään. Meni yllättävän kivuttomasti ja vähällä röydöllä alkujännityksestä huolimati. Oli erinomainen PA ja porukkaa kuin pipoa. Hymyillä piti hyi. Pikkusormi, koko käsi, jne. :) Just a face in the crowd. |
Speedy 16.04.2015 08:59:06 | |
---|
Duro: Vedin elämäni ekan bilemusakeikan tänään. Meni yllättävän kivuttomasti ja vähällä röydöllä alkujännityksestä huolimati. Oli erinomainen PA ja porukkaa kuin pipoa. Hymyillä piti hyi. No nyt kun on ensipuraisu tehty tälle pimeälle puolelle, niin miten vertailisit tuoreeltaan tunnelmia cover (tai ainakin oletan että oli cover biisejä) bile keikkaa muuhun, omaa tuotantoa soittavan bändisi keikkoihin? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Duro 16.04.2015 09:12:21 | |
---|
Speedy: No nyt kun on ensipuraisu tehty tälle pimeälle puolelle, niin miten vertailisit tuoreeltaan tunnelmia cover (tai ainakin oletan että oli cover biisejä) bile keikkaa muuhun, omaa tuotantoa soittavan bändisi keikkoihin? Molemmissa puolensa, molemmissa kivaa. Coverikeikoilla porukka luonnollisesti helpompi saada mukaan. Omilla keikoilla viihdyn ehkä kuitenki paremmin, vaikkei väkeä olekaan samalla tavalla. Tietystihän tuota pitäis tehdä vähän enemmän tuota huorausta että vois kunnolla antaa kunnollista mielipidettä. On noilla molemmilla joka tapaukses paikkansa ja puolensa. Oli puhetta että voitais tehdä noita jatkossakin tilaisuuden tullen, mut ei o tarkotus alkaa itseään tyrkyttään mihinkään sen kummemmin tällä erää. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
Kailis 21.04.2015 11:02:39 (muokattu 21.04.2015 11:03:30) | |
---|
Löytyi viime treeneissä Ayotte Two B-kepit ja nehän tuntui hyvältä paksuudestaan huolimatta. Tasapainoinen on sana joka tulee mieleen. EDIT Kamapuolellehan tämä... TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Epämuusikko 02.05.2015 13:47:03 | |
---|
Mike Johnston tuntuu olevan melko, tai suurelta osin, perseestä, mutta hyvän kuuloinen ride tässä pätkässä. https://www.youtube.com/watch?v=C2dJfUBBFNE ps. Mihin on kadonnut nimimerkki Linnunlaulupuu? Onko se kuollu? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Laakstr 02.05.2015 14:12:12 | |
---|
Epämuusikko: Mike Johnston tuntuu olevan melko, tai suurelta osin, perseestä, .... Mikäs Mikessä mättää? Mä tykkään! Toisaalta se on hiukan ristiriitainen "nettirumpali" siinä mielessä et onko soittoa enemmän kuin chopseja? Pidän kovasti kuitenkin kaverin lähestymisestä rumpujen soittamiseen ja yltiöpositiivisestä asenteesta. Soitosta en juurikaan löydä moitittavaa, tämän vuoksi kysymys. Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
Epämuusikko 02.05.2015 17:30:27 (muokattu 02.05.2015 20:52:57) | |
---|
Laakstr: Mikäs Mikessä mättää? Mä tykkään! Toisaalta se on hiukan ristiriitainen "nettirumpali" siinä mielessä et onko soittoa enemmän kuin chopseja? Pidän kovasti kuitenkin kaverin lähestymisestä rumpujen soittamiseen ja yltiöpositiivisestä asenteesta. Soitosta en juurikaan löydä moitittavaa, tämän vuoksi kysymys. Kolmen videon perusteella en pidä yhtään minään. Siellä täällä ok:ita lickejä, mutta moni jamppa on tehnyt ne paremmin. e: yritin taas katsoa pari sekuntia tuota videoa. Ei pystyny :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 02.05.2015 18:25:44 | |
---|
Epämuusikko: Kolmen videon perusteella en pidä yhtään minään. Siellä täällä ok:ita lickejä, mutta moni jamppa on tehnyt ne paremmin. No... Moni jamppa on tehnyt ne huonomminkin.Tai vaikkapa niin, että suurin osa harrastelijoista ei koskaan pääse tuolle tasolle. Soundit, piuhat ja kajarit. |