Jäi eilisestä Radio Suomen progeillasta vaivaamaan tuo Fantasia. Tietääkö kukaan mitään yhtyeestä? Googlen hakukone tietää vain sen, että se on suomalainen yhtye. Mistä saisin levyn? "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
herb 28.05.2004 18:12:03 | |
---|
Varmaan aika mahdoton tehtävä löytää tuollaisen levy jostain, onnea vaan yritykselle. YLE:n äänilevyarkiston mukaan tuo levy on julkaistu '75 ja Hi Hat Hicas on levymerkki. Muistaakseni sanoivat lähetyksessä bändin voittaneen rockin sm-kilpailut, olikohan se nyt sitten '75 tai '76. Ihan mukavan kuuloista suomiprogea kyllä, Haikaran ensimmäisen levyn biisit tuli mieleen. |
Numbie 28.05.2004 18:28:30 | |
---|
Muuten oli jees, mutta kaatui siihen, mihin suomiproge yleensäkin, lauluun. |
Aerodactev 28.05.2004 18:29:26 (muokattu 28.05.2004 18:30:06) | |
---|
Muuten oli jees, mutta kaatui siihen, mihin suomiproge yleensäkin, lauluun. Minusta sellaiset vokaalit tekevät (vanhasta) suomiprogesta oikeaa suomiprogea. EDIT: Tai siis ovat vanhan suomiprogen sielu. Kai tajusitte, d'oh....
Long = progressive = good
|
velioj 28.05.2004 22:50:40 | |
---|
Kyllä oli aivan kiinnostavan oloista menoa. Mulla tuli Tabula Rasa mieleen biisistä, ehkäpä soundimaailmasta enempi kuin itse biistä muuten (lähinnä syntikat). |