Aihe: Bändin logo basariin
1 2
-Dr.DW-
01.04.2015 17:49:47 (muokattu 01.04.2015 17:50:36)
Eikö siihen kannattaisi laittaa sellainen, mikä toimii omasta mielestä? Jos siellä yleisössä on joku rumpali, niin osaahan se lavan reunalta katsoa että joo(heittomerkki)o... Sonorithan ne.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Duro
01.04.2015 18:41:32
-Dr.DW-: Eikö siihen kannattaisi laittaa sellainen, mikä toimii omasta mielestä?

Ja mistäs päättelit etten niin tee? :) Ei mulla o mitään erityistä preferenssiä, oon vaan tykkäillyt valkosesta etukalvosta kun sellasta jo pitempään oon käyttäny. Tästä huolimatta mustan etukalvon voisin ottaa tuosta syystä mistä aiemmin puhuin.
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
-Dr.DW-
01.04.2015 19:02:23
Duro: Ja mistäs päättelit etten niin tee? :) Ei mulla o mitään erityistä preferenssiä, oon vaan tykkäillyt valkosesta etukalvosta kun sellasta jo pitempään oon käyttäny. Tästä huolimatta mustan etukalvon voisin ottaa tuosta syystä mistä aiemmin puhuin.

No ootko miettinyt koko kalvon kattavaa "liukuväritystarraa"? Maalaus on ehkä parempi tuohon, jos ei ole sitä Kumun side holea... Mutta ohennettu kiveniskumassa on sellainen, minkä saa ajaa vaikka auton puskurissa puuhun ja ei hajoa/lohkeile. Ryppyruubeni on muutenkin aika elastinen kompoundi ja ohennettuna, kuivatettuna ja päällemaalattuna kestää varmasti. Kevyt karhennus (1000-2500) ja ei irroita kun toho.
Joku tatska artisti varmasti kynäruiskulla tekee kuvan edukkaasti ja nopeasti. Halvin ruisku Biltemalla tais olla n. 40 egeä.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
Duro
01.04.2015 20:00:20 (muokattu 01.04.2015 20:01:08)
-Dr.DW-: No ootko miettinyt koko kalvon kattavaa "liukuväritystarraa"?

En tiedä mikä tuo on, mut en mä sellasta myöskään halua. Ihan perus logotarra vain. Samanlainen minkä laitoin Yamahan basariin kun ne aikoinaan ostin. Mulla on tilaustyönä tehty etukalvo pääsetissä ja se saa riittää, en samantyyppistä ratkaisua hae Phonicceihin.
Miskendal
01.04.2015 20:06:51
Korkeutta logolla on 5,2cm
Speedy
01.04.2015 20:10:22

Ruskeassa setissä näyttäs kyllä aika hyvälle valkonen kalvo..;) Tai ehkä jopa semmonen rusahtavan värinen, tyyliin Aquarianin modern vintage.. Jossain Remon "perus" kalvossakin oli semmonen sävy, en muista missä..
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Duro
02.04.2015 12:33:51
Speedy: Ruskeassa setissä näyttäs kyllä aika hyvälle valkonen kalvo..;) Tai ehkä jopa semmonen rusahtavan värinen, tyyliin Aquarianin modern vintage.. Jossain Remon "perus" kalvossakin oli semmonen sävy, en muista missä..

Nii. Mul on tosiaan Jackshopeista tuo Fiberskyni mitä kans pyörittelin ehdokkaana noihin Sonoreihin. Vois se toisaalta olla aika makee.
hollmi-5
02.04.2015 17:17:38
Duro: Ja mistäs päättelit etten niin tee? :) Ei mulla o mitään erityistä preferenssiä, oon vaan tykkäillyt valkosesta etukalvosta kun sellasta jo pitempään oon käyttäny. Tästä huolimatta mustan etukalvon voisin ottaa tuosta syystä mistä aiemmin puhuin.

Sonorin logoja on 80-luvulla ollut kahta kokoa. Tuosta linkki ST-drumsin sivuille. Sonor osaa on uutta ja käytettyä. Ja mitä ei ole, niin etsivät kyllä.
http://www.stdrums.de/shop/index.ph … ogos.html&cPath=9_76&page=2
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)