Gary the pine 31.03.2015 19:36:24 | |
---|
zedder: Eihän tuossa puhuttu ylä- tai alanauhoista, vaan siitä että 5. nauhan yläpuolella ei ole sitä tai tätä. Kun kerran saivarrellaan, niin se täytyy sitten tehdä oikein ja kunnolla... :) Rautalangalle olis näköjään tarvetta, mutta tavoistani poiketen jätän tämän nyt tähän. Tulin, näin, paskoin housuun. |
markkuilari 31.03.2015 23:47:23 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Veikkaisin, että perussoinnuilla siellä alhaalla sitä rahaa tehdään. Tiluttelijat taas edustavat pääasiassa sitä 'artisti maksaa' jengiä... Noinhan se varmaan on, mutta kyllä minä keksisin jonkun muun rahanteko keinon, kuin perussoinnuilla soittamisen. Puhelinmyyntikin voisi olla mielenkiintoisempaa. Onneksi Henkat ja Haalenit eivät niihin tyytyneet, olisi muuten tämäkin pallo paljon synkempi paikka aikaa viettää. |
zedder 01.04.2015 09:37:27 | |
---|
Gary the pine: Rautalangalle olis näköjään tarvetta, mutta tavoistani poiketen jätän tämän nyt tähän. Kumpi on ylempänä, talla vai satula? Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista. |
zedder: Kumpi on ylempänä, talla vai satula? Vastaus on yläsatula!! |
Laulava Kylätohtori 01.04.2015 11:12:05 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Vastaus on yläsatula!! Kyllä ylätalla on vieläkin ylempänä... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
zedder 01.04.2015 12:02:07 | |
---|
Tremolotallasta olen kuullut puhuttavan, mutta onko olemassa tremolosatulaa? Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista. |
heviäijä 01.04.2015 14:43:06 (muokattu 01.04.2015 14:43:36) | |
---|
zedder: Tremolotallasta olen kuullut puhuttavan, mutta onko olemassa tremolosatulaa? Itselläni on vibrakampi satulassa. EDIT: tämä oli aprillipäivän (huono) pila |