Aihe: Sine : Puhu Mulle
1
Demostudio
20.05.2004 01:34:02
Bändin nimi: Sine
Kappaleen nimi: Puhu Mulle

URL: http://koti.mbnet.fi/stein/sine-puhu_mulle.mp3 (Mp3)

Öh... sanokaa te
Mättöpiiska
20.05.2004 04:03:13
Laulajalta ei paras mahdollinen otto. Varsinkin alku menee vähän huonosti. Kohdassa "lumi näyttää" menee pahasti ylävireeseen ja tulee liian lyhyt äänne loppuun. Ei haittaisi biisin keskellä mutta alussa latistaa pahasti. Alun jälkeen ei mitään pahempia mokia taida tulla.

Ootte varmaan kuulleet tän aikaisemminkin, mutta jos mulle sanottais, että tää on Yön biisi, menis ihan täydestä. ;)

Muuten ihan OK. Ei mitään pahasti korvaanpistävää muttei myöskään kaipaamiani koukkuja. Jotain omalaatuista olisin valmis kuuntelemaan.
makoskela
26.05.2004 10:46:15
Lisää kommentteja, olkaa hyvät!
Jos et tiedä niin ole hiljaa.
booster
02.06.2004 08:53:33
Tämä on minusta demon paras biisi. Kertosäe jää soimaan päähän niinkuin jo sanottiinkin, ja pre-chorus (?) on myös tarttuva. Soundit on hyvät, tosin särökitarat ovat ehkä pikkaisen ponnettomia (ei tosin sooloissa, vai oliko niitä edes tässä biisissä..). Kun vokaalit alkaa, niin tuli ekalla kerralla vähän sellainen "Mitä v*ttua?!" -fiilis, mutta tilanne korjaantuu parin sekunnin aikana ja muuten laulut kuulostaa minun korvaani hyvältä.

Musiikkityyli ei ole ehkä ihan minun omani, mutta olihan tämä pakko arvostella kun pari tuttua naamaa bändissä on.. :P
2+2=5, for extremely large values of 2
Stein
29.07.2004 02:55:37

Nostetaanpa takaisin ylös, josko joku antaisi arvstelevan äänensä...
Vain olennainen on tärkeää!!! Puhu Mulle Rakkaudesta vihaan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt