Aihe: Keikalla kuultua
1 2 3 4 5
bastardo
26.05.2004 19:18:44
Oltiin Tampereella Kotiteollisuutta katsomassa joskus Kuolleen Kukan Nimen ilmestymisen jälkeen, ja niillä oli sitten Haarakiila lämppärinä. Tytöt sitten esittivät siinä muutaman biisin verran 'Vittuvoimaa', ja poistuivat estradilta. Hetken roudailujen jälkeen KT nousi lauteille, ja Hynynen tokaisi ekana mikkiin, että "ja meidän mielestä kaikki ämmät pitäis tappaa"
I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands...
Janne F
27.05.2004 16:21:03
Olikos se Kotiteollisuuden Hynynen huutanut Venäjän keikalla: "Ruki veer ruski soldat!" (kirjoitusasusta en ole varma)

Joo. Onneksi vasta setin lopussa. Meinasi vähän pelottaa. Ja hävettää.

Harmi, ettei erään toisen samalla keikalla soittaneen orkesterin laulaja oppinut sanomaan venäjäksi "nyt kaikki ovuloivat naiset eturiviin", vaikka sitä kovasti bussissa harjoiteltiin.
Mubbe
27.05.2004 16:31:12
Vaikuttaa vahvasti itseironialta, Apulannan myyntiluvut tuntien.

Yhdyn tuohon.

Onpa Sodankylässä nähty sellaistakin, että kaveri (vielä ihan tuttu sellainen) houkuttelee nuorison päiväkonsertissa yleisöä lähemmäs about kymmenen minuutin ajan. Suorastaan anoen ja lopulta uhkaillen ettei soiteta ennen kuin porukka on lavan edessä. No siirtyihän ne vajaat 50 ihmistä sieltä takaseinältä jokusen metrin eteenpäin. Itse olin prinssirohkea ja olimme kaverini kanssa kahdestaan eturivissä. Loput yleisöstä istui lattialla takanamme. Hyvä meininki Sodiksessa, as always..
Chrissie
27.05.2004 17:17:06
Järvenpäässä oli joskus 90-luvun puolivälin tienoolla eräs nuorten rokkitapahtuma (seurakunnan järjestämä) jossa paikallisen bändin laulaja tuli yläkroppa paljaana lavalle ja katsoi maltaansumentavin silmin yleisöön ja tokaisi käheällä, limaisella äänellä mikkiin "Täällä haisee Vittu !"

...silloin hymyilytti....

Tämäköhän selittää sen, että seurakuntien järjestämillä nuorten tapahtumilla on aina ihan helvetisti porukkaa.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Bonham
27.05.2004 17:39:58
Oltiin Tampereella Kotiteollisuutta katsomassa joskus Kuolleen Kukan Nimen ilmestymisen jälkeen, ja niillä oli sitten Haarakiila lämppärinä. Tytöt sitten esittivät siinä muutaman biisin verran 'Vittuvoimaa', ja poistuivat estradilta. Hetken roudailujen jälkeen KT nousi lauteille, ja Hynynen tokaisi ekana mikkiin, että "ja meidän mielestä kaikki ämmät pitäis tappaa"

Tämä on aika surullista - kun ihminen on julkisuudessa, hänen odotetaan automaattisesti olevan fiksun. Kaikki mahdolliset mediat kyselevät mistä milloinkin... ja vastaukset ovat kyseisellä herralla lähes poikkeuksetta tuota luokkaa... laulais vaan.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Janne F
27.05.2004 19:35:09

Menee samalle osastolle kuin Thee Ultra Bimboosin Suffelin tokaisu eräässä naisrocktapahtumassa: "Tässä teille feministeille vähän MUNAA!"
Tellervo
28.05.2004 11:35:26 (muokattu 28.05.2004 11:37:08)
Tämä on aika surullista - kun ihminen on julkisuudessa, hänen odotetaan automaattisesti olevan fiksun. Kaikki mahdolliset mediat kyselevät mistä milloinkin... ja vastaukset ovat kyseisellä herralla lähes poikkeuksetta tuota luokkaa... laulais vaan.

Liekö tyyppi tosissaan...? Onhan hänellä itselläänkin ikioma "ämmä". Minuun tuontyyppinen musta huumori vetoaa tiettyyn rajaan asti. Otan sen myös itseironisena, äärimmäistä metallimiestä parodioivana huumorina. Yliarvioinko Hynysen?

Ja Suffelin letkautuskin on rautaa.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
aikavaikea
28.05.2004 12:32:47
Otan sen myös itseironisena, äärimmäistä metallimiestä parodioivana huumorina. Yliarvioinko Hynysen?

Enpä usko. Kyllähän Hynysen jutut ampuu tahallaan niin paljon yli, että vastuu siirtyy kuulijalle samantien. Perusvittumainen pohjois-Karjalainen äijänrötväke. On hällä ihan oikeastikin sana hallussa. Voi todeta mm. kolumneista Ilosaarirokin sivuilta täältä: http://www.ilosaarirock.fi/2004/kohti_rokkia.html
Uusin kolumni jossa pohdittiin oman suosion huolestuttavaa laajenemista oli vallan viihdyttävä.
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
karkki
28.05.2004 12:43:52

Kyllähän Hynysen jutut ampuu tahallaan niin paljon yli, että vastuu siirtyy kuulijalle samantien. Perusvittumainen pohjois-Karjalainen äijänrötväke.

Kuis niin pohjoiskarjalainen? Minun mielestä Lappeenranta on kyllä ihan Etelä-Karjalan ydintä.

Minulla Hynysen ja Kotiteollisuutensa diggailu loppui siihen Soundin haastatteluun, jossa äijä piti tyhminä faneja, jotka ottavat heidän tekstinsä vakavasti. Vittuillessan niitä väännetään, ei niissä mitään järkeä ole, nauretaan ihmisille jotka ottaa niitä tosissaan, kokeillaan välillä kuinka synkkää ahistusta voi kirjoittaa ja taas nauretaan päälle. Tuohon suuntaan herra lateli.
Joo, naurakaa vaan kaikessa rauhassa, en tule häiritsemään.
aikavaikea
28.05.2004 12:45:30 (muokattu 28.05.2004 12:47:16)
Kuis niin pohjoiskarjalainen? Minun mielestä Lappeenranta on kyllä ihan Etelä-Karjalan ydintä.

Sori. Mie oon ite niin kaukana ettei ossaa hahamottaa.

EDIT: Nyt kun kaivoin kartan esiin, niin ihan selvä juttuhan tuo on. Kotimaa tutuksi. Kiitos sivistyksestä. End of off-topic tältä erää.
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Janne F
28.05.2004 14:28:45
Kyllähän se Pate Mustajärven "Pitäkää tytöt pilluistanne kiinni" -heitto lienee niitä huonoimpia. En onneksi ollut itse kuulemassa, täältä taisin tuosta joskus lukea.

Saman miehen suusta: "Tää on jalka. On siellä kullikin, mutta se on toisessa puntissa."

Tai Ankkarockissa spontaani tokaisu: "Nyt ku pääsis paneen!"
Janne F
28.05.2004 14:29:48
Minulla Hynysen ja Kotiteollisuutensa diggailu loppui siihen Soundin haastatteluun, jossa äijä piti tyhminä faneja, jotka ottavat heidän tekstinsä vakavasti. Vittuillessan niitä väännetään, ei niissä mitään järkeä ole, nauretaan ihmisille jotka ottaa niitä tosissaan, kokeillaan välillä kuinka synkkää ahistusta voi kirjoittaa ja taas nauretaan päälle. Tuohon suuntaan herra lateli.
Joo, naurakaa vaan kaikessa rauhassa, en tule häiritsemään.

Sarkasmi ei taida olla vahva lajisi?
Tellervo
28.05.2004 14:48:21 (muokattu 28.05.2004 14:49:08)
Saman miehen suusta: "Tää on jalka. On siellä kullikin, mutta se on toisessa puntissa."

Tai Ankkarockissa spontaani tokaisu: "Nyt ku pääsis paneen!"

Mussa on ihan selvästi joku kieroutuma, kun just tollaset räkäpäät rääväsuut vetoaa muhun, ja mitä vittumaisempi huumorintaju, sitä parempi. Ja onhan Hynynen ulkomuodoltaankin urosten aatelia :)
Zammy
28.05.2004 15:04:24
Minulla Hynysen ja Kotiteollisuutensa diggailu loppui siihen Soundin haastatteluun, jossa äijä piti tyhminä faneja, jotka ottavat heidän tekstinsä vakavasti.

Höh, enpäs olis uskonu kenenkään olevan niin huumorintajuton, että tuollaisista vetelee herneitä nenuliin. Miten ilmeistä pitää olla, että ymmärretään olevan pilkkaa itsestä? Eihän se olisi silloin edes hauskaa, nytkin Kotiteollisuuden pullistelu alkaa mennä liian selvästi hauskuutuksen puolelle. Minusta on hauskaa, kun joku pistää itsensä kunnolla likoon, välittämättä siitä, että jotkut ahdasmieliset eivät voi pitää ketään fiksuna, joka letkauttelee tuollaista tulemaan. Minä ainakin arvostan Hynystä, mitä haastatteluja olen lukenut. Musiikkia en oikein voi edes sietää, mutta äijät on viihdyttäviä.

Minä oon muuten sitä mieltä, että huumori on hauskaa!
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Janne F
28.05.2004 16:01:28
Mussa on ihan selvästi joku kieroutuma, kun just tollaset räkäpäät rääväsuut vetoaa muhun, ja mitä vittumaisempi huumorintaju, sitä parempi. Ja onhan Hynynen ulkomuodoltaankin urosten aatelia :)

Siis nuo olivat kyllä Pauli Antero Mustajärven suusta, mutta Kotiteollisuuttahan onkin tituleerattu 2000-luvun Popedaksi.
Tellervo
28.05.2004 16:27:33
Siis nuo olivat kyllä Pauli Antero Mustajärven suusta, mutta Kotiteollisuuttahan onkin tituleerattu 2000-luvun Popedaksi.

Pauli Anteroa en kyllä puolestaan kutsuisi ulkomuodoltaan urosten aateliksi... Sori vaan, Pauli :)
Mako
28.05.2004 17:11:21

Pauli Anteroa en kyllä puolestaan kutsuisi ulkomuodoltaan urosten aateliksi... Sori vaan, Pauli :)

Naiset eivät osaa arvostaa mitään.

Tiedätkö kauanko keskimäärin kestää kasvattaa täyteläinen kaljamaha, no, tiedätkö?
"I had a guitar hanging just about waist high, and I'm gonna play this thing until the day I die"
Tellervo
28.05.2004 17:25:10
Naiset eivät osaa arvostaa mitään.

Kyllä osaavat. Urosten aatelistoa. Ja takalistoa, jos onni on potkaissut miestä persuuksiin.
Chrissie
28.05.2004 17:47:41 (muokattu 28.05.2004 17:49:37)
Kyllä osaavat. Urosten aatelistoa. Ja takalistoa, jos onni on potkaissut miestä persuuksiin.

No ohhoh, pystytkö nyt puhumaan kaikkien sukupuolesi edustajien suulla? Jos näin on niin meikäläisen kuvitelmat ainakin romahtivat....

EDIT: Ai niin, tästä Hynysestä. Ikävä kyllä mies ulkomuodostaan ja käytöksestään huolimatta osaa kyllä kirjoittaa varsin mallikkaasti. Hän pitää ns. vakkari-palstaa mm. Keskisuomalaisessa ja sitä on ollut ihan mielenkiintoista lukea. Aiheet nyt ovat mitä ovat, mutta tällä miehellä olisi varmasti kykyä olla ihan asiallinenkin kirjoittaja jos musiikkibisnes ei enää yllättäen löisikään leiville.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)