Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha pacifica 311H
1
janpeko
30.03.2015 20:48:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia näistä p-90/ humppari kitaroista?
Ei taida olla kotimaan kivijalkakaupoissa myynnissä?
 
rosberg
30.03.2015 23:07:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no pacifican 312ms löytyy, myös 102 ja 120h. diggailen erityisesti kaulasta ja bodyn koosta. eiköhän ne ole aika hyvin tehtyjä seipäitä.
 
http://cheepthrillguitar.blogspot.fi/
Tappajabanaani
31.03.2015 10:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuosta se fiinimpi versio 611HFM ja se on ainakin hyvä keppi. Erona taitaa olla lähinnä kalliimpi hardware ja kaulan viimeistely. Mulle ei oikein yksinään toimi tuo P90-soundi kaulassa, mutta se on varmaan vaan ihan mieltymysjuttu.
 
Mulla on ollut kolme Pacificaa ja kaikki ne ovat olleet kelvollisia soittimia.
 
rosberg
01.04.2015 22:52:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tappajabanaani: Mulla on tuosta se fiinimpi versio 611HFM ja se on ainakin hyvä keppi. Erona taitaa olla lähinnä kalliimpi hardware ja kaulan viimeistely. Mulle ei oikein yksinään toimi tuo P90-soundi kaulassa, mutta se on varmaan vaan ihan mieltymysjuttu.
 
Mulla on ollut kolme Pacificaa ja kaikki ne ovat olleet kelvollisia soittimia.

 
Kyllä Pacificat on hyviä. Noissa tele-tyyppisissä se body on just sen verran pienempi, että se on tosi kiva soittaa.
 
http://cheepthrillguitar.blogspot.fi/
Vildascq
03.04.2015 00:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on Pacifica 611H ja silläpä nykyään tulee etupäässä soitettua. P-90 (tässä mallissa Seymour Duncanin valmistama SP-90) toimii mainiosti esim. ZZ Top-tyyppisessä matskussa ja on hyvin balanssissa tallahumbuckerin kansa.
 
s8na
04.04.2015 00:06:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita pikistä jos tollanen 611 maistuIs. Ois yks ylimääräinen. Hyvä peruskitara laadukkailla osilla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «