B.I.A.S 05.05.2004 07:36:10 | |
---|
Omistaako kukaan kyseistä kitaraa? Kokemuksia? |
Neverest 21.05.2004 15:13:31 | |
---|
Kävin tänään kokeilemassa kyseistä skittaa (mustaa, EMG-81 mikeillä) ja jäi kyllä hyvä fiilis!! Aluks soittotuntuma tuntui mulle hiukan erikoiselta paksummasta kaulasta johtuen, ku tossa mun vanhassa jacksonissa on aika ohut... mut siis vähän paksumpaa kaulaa oon kyl hakemassakin! Testasin yhessä visualsoundin jekyll & hyde - säröpedaalin kanssa ja särösaundeissa oli kyl valinnan varaa ja paljon hyviä soundeja löysinkin!!! MH-1000 on lisäks ainaki mun makuu iha sika tyylikäs, mustana, jota kiertää valkoinen nauha reunoilla!! Löytyy siis sekä hevinäköö että soundia!! Olen luultavasti myyty jo tässä vaiheessa ku on toi uus kitara ollu aika kauan hakusessa. Erittäin positiivinen tunne siis jäi... Kysele lisää, jos on jotai mielessä, ni yritän vastailla jos osaan!! =) |
B.I.A.S 24.05.2004 13:02:43 | |
---|
Kiitoksia vastauksista! Mulla itsellänikin on tällä hetkellä Jacksonin keppi, mutta olisi aika vaihtaa vähän uudempaan.. Myöskään nuo kelluvat tallat ei oikein iske enää! MH-1000:ta en ole päässyt testaamaan vielä, mutta toivottavasti piakkoin kun olen Musamaailman lähettyvillä liikkeellä (toivottavasti kys. kitara on paikalla!). Mustana varmasti on kyllä hienon näköinen peli, uskoisin että aika varma valinta, ei pääse ainakaan kyllästymään!! Millä vahvistimilla testasitte kitaraa, itselläni ei ole noista EMG:n 81:stä kokemusta, mutta toivottavasti toimii Peaveyn 5150:sen kanssa! |
Ben_D 24.05.2004 13:08:10 (muokattu 24.05.2004 13:08:23) | |
---|
Millä vahvistimilla testasitte kitaraa, itselläni ei ole noista EMG:n 81:stä kokemusta, mutta toivottavasti toimii Peaveyn 5150:sen kanssa! Toimii. Mulla on ESP LTD V-350 ja 5150 II vahvistin. |
Jos joku nyt innostuu tästä kitarasta niin paljon että ihan hankkii sen itselleen niin kertoisitteko mistä hankitte ja paljon jouduitte pulittamaa tästä torakosta?! |