Aihe: Bon Jovi
1 2 3 4 517 18 19 20 2166 67 68 69 70
Flash
29.03.2015 13:46:42

HaloOfFlies: Richie muuten keikkailee kesällä Euroopassa. Skandinavia jää väliin ja lähin paikka josta miehen voi bongata on Saksa.

http://richiesambora.com/tour-dates/

Nuo on viimevuotisia keikkoja.
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
29.03.2015 15:00:05

Flash: Nuo on viimevuotisia keikkoja.

Niinpä onkin. Miksihän noita ei ole poistettu tuolta sivuilta.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
04.04.2015 13:15:10 (muokattu 04.04.2015 13:16:00)

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
vkl
04.04.2015 15:51:48
Eikös nikki Lundilla ole ollut monia muitakin "tarinoita" Rikusta viime kuukausien aikana. Ei vissiin tykänny kun Riku alko seurustella Orianthin kanssa. Ja USA:han on oikeusjuttujen luvattu maa....
ferodoz
08.04.2015 01:25:06 (muokattu 08.04.2015 01:25:14)

Tsekkailin tän Ratinan Stadionin keikkapätkän pitkästä aikaa läpi. Olin itsekkin paikalla, mutta en muistanutkaan että se kuulosti näin hyvältä. Joojoo oli parempi ennemmin mutta ei tässä videossa ainakaan mitään hätää ole. David & Hugh lauleskelee tosi hyvää kööriä, Jon on mun mielestä tässä parempi kun pitkään aikaan missään, Tico on aina ihan kunkku. Ainut mikä mua häiritsee niin jossain biiseissä vaan jää kaipaamaan Samboran soittoa ja varsinkin saundia.

https://www.youtube.com/watch?v=0f4xVD3celE
Just a face in the crowd.
sirdickyj
08.04.2015 12:04:22
Ite toivoisin että Phil X jatkais bändissä. Hieno sälli eikä mikään pelkän rivimiehen oloinen hahmo.
kupteri
08.04.2015 22:04:05

Eipä oo vuosiin Bon Jovilta tullu hääviä materiaalia. Joka levyllä on about yksi, maksimissaan kaksi biisiä joita voi edes kuunnella, loppu on melkoista kuraa. Veteläksi AOR-country-pop -renkutukseksi on menny. Kamalaa huomata että viimeisin hyvä biisi on tullut vuonna 2005 eikä sekään pärjää ekan 5 levyn materiaalille (vaikka parilla ekalla onkin vielä hakua). Noita livejä kun kattoo niin pitää skipata nuo nykybiisit, ei vaan pysty. Tässä tapauksessa artisti on vanhentunut ja itte kaipaa hittiaikoja. Ei sillä, vielä 2005 oli jotain hyvää Have A Nice Dayllä. Bouncelta löyty jokunen toimiva (kiva kun taas koitettiin vähän hardimpaakin rockia popittelun välissä) ja Crushilla tais olla pari. Viimeisin hyvä kokonaisuus oli Keep The Faith.

Teemalta tuli joku ilta sitten Bon Jovin Lontoon keikka. Mikähän tolla Jonilla oli kun lauloi niin vaikeasti? Tekarit? Flunssa? Richie sen sijaan veti komiasti (kerrankin sattu paikalle). Puoli keikkaa piti skipata mutta hittibiisit toimi poislukien Jonin vokaalit.
McLeach
08.04.2015 22:20:51 (muokattu 08.04.2015 22:28:41)
sirdickyj: Ite toivoisin että Phil X jatkais bändissä. Hieno sälli eikä mikään pelkän rivimiehen oloinen hahmo.

Ois kyllä mielenkiintosta kuulla jos phil x tulis levylle ihan kirjottamaan ja sovittamaan kitaraosuuksia. Voisi olla aika car crash kun Joni hakis jotain balladia ja Phil vetää kikkeliheviriffiä... Mutta mutta aika singer-songwriter meininkiä voipi olla tuleva levy. Toivoisi että jatkaisi meininkiä ihan Jon Bon Jovina kun richie on ulkona.
McLeach
08.04.2015 22:25:29
kupteri: Eipä oo vuosiin Bon Jovilta tullu hääviä materiaalia. Joka levyllä on about yksi, maksimissaan kaksi biisiä joita voi edes kuunnella, loppu on melkoista kuraa. Veteläksi AOR-country-pop -renkutukseksi on menny. Kamalaa huomata että viimeisin hyvä biisi on tullut vuonna 2005 eikä sekään pärjää ekan 5 levyn materiaalille (vaikka parilla ekalla onkin vielä hakua). Noita livejä kun kattoo niin pitää skipata nuo nykybiisit, ei vaan pysty. Tässä tapauksessa artisti on vanhentunut ja itte kaipaa hittiaikoja. Ei sillä, vielä 2005 oli jotain hyvää Have A Nice Dayllä. Bouncelta löyty jokunen toimiva (kiva kun taas koitettiin vähän hardimpaakin rockia popittelun välissä) ja Crushilla tais olla pari. Viimeisin hyvä kokonaisuus oli Keep The Faith.

Teemalta tuli joku ilta sitten Bon Jovin Lontoon keikka. Mikähän tolla Jonilla oli kun lauloi niin vaikeasti? Tekarit? Flunssa? Richie sen sijaan veti komiasti (kerrankin sattu paikalle). Puoli keikkaa piti skipata mutta hittibiisit toimi poislukien Jonin vokaalit.

Circlellähän oli ihan potentiaalista rokki-jovin comeback ainesta ja oli paljon toimivia biisejä, ykkössinkkua lukuunottamatta. Eihän tota tietenkään voi tai pidä verrata 80-luvun materiaaliin.
vkl
11.04.2015 09:24:37
McLeach: Circlellähän oli ihan potentiaalista rokki-jovin comeback ainesta ja oli paljon toimivia biisejä, ykkössinkkua lukuunottamatta. Eihän tota tietenkään voi tai pidä verrata 80-luvun materiaaliin.

Jotkut vaan elävät menneessä ja kaikki uusi on pahasta. Eivät kai huomaa että muuttuvat itsekkin vuosien saatossa...
kupteri
11.04.2015 20:16:34

vkl: Jotkut vaan elävät menneessä ja kaikki uusi on pahasta. Eivät kai huomaa että muuttuvat itsekkin vuosien saatossa...

Omalta osalta tässä on kyseessä se, että Bon Jovi toimii mulle parhaiten juurikin kasarin kulta-aikojen tyylisillä biiseillä edelleenkin. Bändin "kehittyminen" kohti AOR/countryä ei maistu.

Itse en ole kehittynyt AOR/country-suuntaan, mutta ei voi väittää etteikö muuten musiikkimaku olisi laventunut ja myöskin seurannut trendejä. Nykyajassakin on jotain mielekkäitä uusia tuulia, mutta toisaalta entistä enempi maistuu myös 70-luvun rockbändit. Uusi ei ole pahasta, mutta se että hyvästä hardrockbändistä tulee AOR/countryä (mitkä on itse asiassa genrenä vanhempia kuin hardrock) on pettymys. Toki aina on ne vanhat levyt mutta odottaisi että edes joskus tulisi jotain uutta kasarityylillä. Onneksi on muita bändejä jotka pitävät hyvän tyylinsä (eivät pissi pitkäaikaisten fanien muroihin liian isoilla loikilla eri tyyleihin) ja aina tulee uusiakin porukoita, jotka tekevät uusia biisejä genreihin jotka oli voimissaan ennen kuin nämä kaverit on edes syntyneet.
ferodoz
12.04.2015 04:50:24 (muokattu 12.04.2015 04:51:35)

Niin, no kyllä se bändi edelleen on tunnistettava musiikiltaan. Mä saatan olla yksin omien ajatusteni kanssa, mutta esim uusi I'm With You on oikeesti mun korvaan hyvänkuuloinen levy, joka sisältää paljon hyviä juttuja mistä huomaan tykkääväni jokaisen kuuntelukerran jälkeen enemmän ja enemmän.

E: Okei, fanilasit on silmillä ja blaablaa. Seison silti mielipiteeni takana.
vkl
12.04.2015 12:57:26
Tää on melko vanha juttu, mut laitan ny kuitenkin linkin... Bon Jovi : The Circle Tour Behind The Scenes

https://www.youtube.com/watch?v=Esw9Dd4F7yg
locoloco
13.04.2015 14:32:00
kupteri: Omalta osalta tässä on kyseessä se, että Bon Jovi toimii mulle parhaiten juurikin kasarin kulta-aikojen tyylisillä biiseillä edelleenkin. Bändin "kehittyminen" kohti AOR/countryä ei maistu.

Itse en ole kehittynyt AOR/country-suuntaan, mutta ei voi väittää etteikö muuten musiikkimaku olisi laventunut ja myöskin seurannut trendejä. Nykyajassakin on jotain mielekkäitä uusia tuulia, mutta toisaalta entistä enempi maistuu myös 70-luvun rockbändit. Uusi ei ole pahasta, mutta se että hyvästä hardrockbändistä tulee AOR/countryä (mitkä on itse asiassa genrenä vanhempia kuin hardrock) on pettymys. Toki aina on ne vanhat levyt mutta odottaisi että edes joskus tulisi jotain uutta kasarityylillä. Onneksi on muita bändejä jotka pitävät hyvän tyylinsä (eivät pissi pitkäaikaisten fanien muroihin liian isoilla loikilla eri tyyleihin) ja aina tulee uusiakin porukoita, jotka tekevät uusia biisejä genreihin jotka oli voimissaan ennen kuin nämä kaverit on edes syntyneet.

Tähän liittyen jenkkiläinen radio persoona Eddie trunk mun mielestä hyvin kiteyttää radio ohjelmassaan puhelun tehneellä fanille hyvin bon jovin nykyisen tilan!!.

https://www.youtube.com/watch?v=4Pxjc39Vix4
Flash
01.05.2015 13:46:21

Jon Bon Jovi palkannut pitkästä aikaa managerin, eikä sitten ihan ketä tahansa: http://www.billboard.com/articles/b … 67/bon-jovi-signs-with-irving-azoff

Aika pahasti haiskahtaisi siltä että kaikki keinot otetaan käyttöön, jotta Richie (ja ehkä jopa Alec?) saadaan sorvattua takaisin bändiin. Azoffhan sai aikoinaan Eaglesinkin kasaan, vaikka sen piti olla lähes mahdotonta.

Ensi vuonnahan olisi sopivasti Slipperyn juhlavuosi...
Live Music Is Better!
ferodoz
01.05.2015 21:54:41

Flash: Jon Bon Jovi palkannut pitkästä aikaa managerin, eikä sitten ihan ketä tahansa: http://www.billboard.com/articles/b … 67/bon-jovi-signs-with-irving-azoff

Aika pahasti haiskahtaisi siltä että kaikki keinot otetaan käyttöön, jotta Richie (ja ehkä jopa Alec?) saadaan sorvattua takaisin bändiin. Azoffhan sai aikoinaan Eaglesinkin kasaan, vaikka sen piti olla lähes mahdotonta.

Menisin vaikka maailman ääriin kattomaan keikkaa missä olis Richie ja Alec mukana. Mä rakastan niiden stemmatoimintaa ihan yli kaiken, ja onhan se nyt vaan tietenki toimivin kokoonpano Ticon, Jonin ja Davidin kanssa. Toivottavasti olet oikeassa.
Bonham
01.05.2015 21:57:19
Eilen tuli Teemalta uusintana se parin vuoden takainen Lontoon studiolive. Piiruntarkkaa hommaa, mutta jotenkin kovin ilotonta menoa. Mutta toimiihan toi.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
ferodoz
02.05.2015 03:44:30

Bonham: Eilen tuli Teemalta uusintana se parin vuoden takainen Lontoon studiolive. Piiruntarkkaa hommaa, mutta jotenkin kovin ilotonta menoa. Mutta toimiihan toi.

Emmä tiedä, mä en keksi moitittavaa..
vkl
02.05.2015 12:43:02
Flash: Jon Bon Jovi palkannut pitkästä aikaa managerin, eikä sitten ihan ketä tahansa: http://www.billboard.com/articles/b … 67/bon-jovi-signs-with-irving-azoff

Tuskin sentään Alec... Richienkin kanssa voi olla tekemistä. Riku luultavasti haluaa Orianthin mukaan lavalle ja se taas ei Jonille käy...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)