http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=986434 Tämä kaasuttaisi kovasti, ainakin ton videon perusteella. Tosin järjestään kaikki täällä käyneet säröpurkit (ja niitä todella on ollut) ovat tuottaneet suunnattoman pettymyksen "ohuella ja purkkimaisella" soundillaan, videot luvanneet hyvää mutta kun iskee kiinni ja soittaa niin... Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Sarko 28.03.2015 17:44:38 (muokattu 28.03.2015 17:45:32) | |
---|
Morri: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=986434 Tämä kaasuttaisi kovasti, ainakin ton videon perusteella. Tosin järjestään kaikki täällä käyneet säröpurkit (ja niitä todella on ollut) ovat tuottaneet suunnattoman pettymyksen "ohuella ja purkkimaisella" soundillaan, videot luvanneet hyvää mutta kun iskee kiinni ja soittaa niin... Mulla vois olla sulle ratkaisu: Xotic AC Booster AC-Comp. Sattumoisin olisi mulla myynnissä :) Ei tosiaan ole ohut eikä purkkimainen vaan soundiltaan avoin ja rikas OD. Pakottaa vahvistimen antamaan parastaan ja kompression määrää säätävä kytkin on todella kätevä eri soundeja ja tatsia haettaessa. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 28.03.2015 18:25:56 | |
---|
Sarko: Mulla vois olla sulle ratkaisu: Xotic AC Booster AC-Comp. Sattumoisin olisi mulla myynnissä :) Ei tosiaan ole ohut eikä purkkimainen vaan soundiltaan avoin ja rikas OD. Pakottaa vahvistimen antamaan parastaan ja kompression määrää säätävä kytkin on todella kätevä eri soundeja ja tatsia haettaessa. Tuo on vähän hikoiluttanut, harmi että tilin saldokin hikoiluttaa :/ |
Sarko 28.03.2015 18:27:42 | |
---|
Gabe: Tuo on vähän hikoiluttanut, harmi että tilin saldokin hikoiluttaa :/ Nämähän ovat vain järjestelykysymyksiä :) Laita ihmeessä pikaviestiä jos kiinnosta... "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 28.03.2015 18:32:32 | |
---|
Sarko: Nämähän ovat vain järjestelykysymyksiä :) Laita ihmeessä pikaviestiä jos kiinnosta... Räknäilen vielä asiaa pari päivää ja katson miltä kuun alussa näyttää. :) Taas niin hirveästi hankittavaa, mutta tuo vaikuttaa hyvältä ja on ollut pitkään ostoslistallakin. |
Sarko 28.03.2015 18:33:51 (muokattu 28.03.2015 19:48:51) | |
---|
Gabe: Räknäilen vielä asiaa pari päivää ja katson miltä kuun alussa näyttää. :) Taas niin hirveästi hankittavaa, mutta tuo vaikuttaa hyvältä ja on ollut pitkään ostoslistallakin. Näköjään Thomannilla hinta pompsahtanut 249 euroon, ohhoh. Mut hinta pitää, 150e. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Morri 28.03.2015 19:23:00 | |
---|
Sarko: Mulla vois olla sulle ratkaisu: Xotic AC Booster AC-Comp. Sattumoisin olisi mulla myynnissä :) Ei tosiaan ole ohut eikä purkkimainen vaan soundiltaan avoin ja rikas OD. Pakottaa vahvistimen antamaan parastaan ja kompression määrää säätävä kytkin on todella kätevä eri soundeja ja tatsia haettaessa. Tämä on kyllä mielenkiintoinen... Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
JaaGeRMaisTeR 28.03.2015 20:11:27 (muokattu 28.03.2015 20:17:42) | |
---|
Säästötalkoot.. Gas listaan pääsi bluetone nuppi. Swiddu. E: lähti huonosti.. Vaimo katselee keittiöitä ja laminaatteja. |
Gabe 28.03.2015 21:32:47 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Säästötalkoot.. Gas listaan pääsi bluetone nuppi. Swiddu. No niin, miehen puhetta. Tottahan hyvä kitara tarvitsee kaveriksi hyvän vahvistimen. Mitä mallia mietit, vai ihan customia? |
JaaGeRMaisTeR 28.03.2015 22:02:58 | |
---|
Gabe: No niin, miehen puhetta. Tottahan hyvä kitara tarvitsee kaveriksi hyvän vahvistimen. Mitä mallia mietit, vai ihan customia? Harry ehdotti Ironman:iä. Ei löytynyt sivuilta. Kyselin Soldano SLO tyyppistä ratkaisua, mutten tarvi tehoa niin paljoa. Nyt tarvisi koittaa repiä isokasa valuuttaa kokoon :) |
Laulava Kylätohtori 29.03.2015 10:18:25 | |
---|
Sarko: Mulla vois olla sulle ratkaisu: Xotic AC Booster AC-Comp. Sattumoisin olisi mulla myynnissä :) Ei tosiaan ole ohut eikä purkkimainen vaan soundiltaan avoin ja rikas OD. Pakottaa vahvistimen antamaan parastaan ja kompression määrää säätävä kytkin on todella kätevä eri soundeja ja tatsia haettaessa. Itsellä oli joskus tuo, samoin BB Preamp, jossa oli tuo sama kompressio-vipu. Ja se on kyllä todella käyttökelpoinen ja hyvä ominaisuus. Tavallaan outoa, ettei vastaavia ole enempää. Suurin ero taitaa olla juurikin tatsissa ja reagoinnissa, ei niinkään soundissa... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 29.03.2015 11:08:21 | |
---|
Morri: Tämä on kyllä mielenkiintoinen... Nyt ostat sen pois minua kiusaamasta ja lyöt sitten muutaman kuukauden päästä torille kun olen taas rahoissani. :) JaaGeRMaisTeR: Harry ehdotti Ironman:iä. Ei löytynyt sivuilta. Kyselin Soldano SLO tyyppistä ratkaisua, mutten tarvi tehoa niin paljoa. Nyt tarvisi koittaa repiä isokasa valuuttaa kokoon :) Ironman vois olla kyllä sinun kone, mitä se kustantais? Eikös noista voi kanaviakin pudottaa pois, mietin että jos et sillä puhtaalla kanavalla tee mitään niin siitä tinkimällä vois hintakin vähän tippua. |
madu 29.03.2015 11:23:39 | |
---|
Morri: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=986434 Tämä kaasuttaisi kovasti, ainakin ton videon perusteella. Tosin järjestään kaikki täällä käyneet säröpurkit (ja niitä todella on ollut) ovat tuottaneet suunnattoman pettymyksen "ohuella ja purkkimaisella" soundillaan, videot luvanneet hyvää mutta kun iskee kiinni ja soittaa niin... Hommasin tuon Triple Wreckin Bluetone Dusty Roadin kaveriksi ja olen pitänyt siitä todella paljon. Toimii hyvin ton Bluetonen clean kanavan päälle ja sieltä saa ruuvattua mukavat modernit amerikkalaistyyliset säröt laajentamaan vahvistimen muuten hyvin toimivaa crunch maailmaa enemmän high gain suuntaan. Sille boost napille en hirveästi aluksi löytänyt käyttöä kunnes hiffasin, että Boost Countouria vääntämällä reilusti, sillä saa lähes fuzzimaisen paksun tuuttauksen. Voicing valinta on jäänyt tuohon Brutal asentoon koska sieltä tulee enemmän yläpäätä eikä ole ihan niin skuupattu kuin tuo Hard voicing. |
JaaGeRMaisTeR 29.03.2015 11:38:37 | |
---|
Gabe: Ironman vois olla kyllä sinun kone, mitä se kustantais? Eikös noista voi kanaviakin pudottaa pois, mietin että jos et sillä puhtaalla kanavalla tee mitään niin siitä tinkimällä vois hintakin vähän tippua. Vähän vajaa 1800 maksaisi. Voisihan tuo olla hyvä kone. Nyt vain tarvisi se puhdas olla matkassa. Nykyisessä välillä vähän harmittaa, ettei siinä ole kunnon puhdasta, mutta aivan hunajainen särö. |
Morri 29.03.2015 17:28:20 | |
---|
madu: Hommasin tuon Triple Wreckin Bluetone Dusty Roadin kaveriksi ja olen pitänyt siitä todella paljon. Toimii hyvin ton Bluetonen clean kanavan päälle ja sieltä saa ruuvattua mukavat modernit amerikkalaistyyliset säröt laajentamaan vahvistimen muuten hyvin toimivaa crunch maailmaa enemmän high gain suuntaan. Sille boost napille en hirveästi aluksi löytänyt käyttöä kunnes hiffasin, että Boost Countouria vääntämällä reilusti, sillä saa lähes fuzzimaisen paksun tuuttauksen. Voicing valinta on jäänyt tuohon Brutal asentoon koska sieltä tulee enemmän yläpäätä eikä ole ihan niin skuupattu kuin tuo Hard voicing. Tämähän kuulostaa vieläkin lupaavammalta. Toisaalta kyllä omiin korviin modauksen aikana lainassa käynyt Bugaboo edelleen polttelee, siinä sitä soundia oli. Hieman aina "oudoksuttaa" pelata noiden pedaalien kanssa, varsinkaan kun ei vielä täysosumaa (lähelläkään) ole löytynyt. Myös tuo toinen ehdotettu voisi toimia. Itseni tuntien siinä olisi vähän ajan päästä jollekulle halvalla hyvä pedaali ;) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Entropia666 31.03.2015 11:02:26 | |
---|
|
kihtaristi 31.03.2015 14:42:54 | |
---|
Mad Professorin LGW tai timmy houkuttais. Vaihtakaa, joku meikäläisen Sweet Honey-purkkiin!! |
sustain65 31.03.2015 20:31:10 | |
---|
Entropia666: Jackson Archtop Soloist Pro tai Charvel 750xl Trans amberina. AAAAAAAAAAAAAA. Myykää. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=989097 Hitto kun on hyvännäköinen! Taidan laittaa kilpailevan ilmoituksen ja pölliä tuosta kuvan siihen ;-) |
kekkuliheikki 31.03.2015 20:32:53 | |
---|
sustain65: Hitto kun on hyvännäköinen! Taidan laittaa kilpailevan ilmoituksen ja pölliä tuosta kuvan siihen ;-) Ai vvvvittu on muuten hieno. En allekirjoita. |
antnis 01.04.2015 18:25:48 | |
---|
Oliskohan mulla orastava SG-kuume. |