Numb 26.03.2015 16:57:54 | |
---|
Whitesnake -versiot kertovat ainakin sen miten hyvistä biiseistä on kyse, oli itse versioista sitten mitä mieltä tahansa. Minulle nämä Whitesnake -vedot kyllä kelpaavat, ovat riittävän erilaisia. Mitä kitaristeihin tulee, niin kuuntelen itse mieluummin Moody/Marsden -kaksikkoa kuin Hoekstra/Beach -kaksikkoa, mutta tämä on tietenkin osastoa mielibidee. Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu |
ukko idänmies 26.03.2015 21:16:20 (muokattu 26.03.2015 21:17:39) | |
---|
Artturi: Toi alkuperäinen idea Jonin ja Ritchien kanssa olis ollu toteutuessaan mielenkiintoista kuultavaa. Mitenkähän yksyhteen vanhojen versioden kans olisivat soittaneet? Mitään pointtia tuskin olis siinä ollut vaan luulenpa et sovitukset olis laitettu uusiks siinäkin tapauksessa? Minä taas luulen, että tää koko tarina Jonin ja Ritcien mukanaolosta on pelkkää DC:n paskanjauhantaa. Siinä mies on aina ollut hyvä. Osaa esittää asiansa vakuuttavasti ja vilpittömästi. Aikaisemmin se oli jotenkin hauskaa, kun mies oli niin itsevarma ja rock, nyt se pelkästään vituttaa ja vaikuttaa todellisuudentajunsa menettäneen vanhan miehen pullistelulta. Musta Ritari-kirjassahan muuten muistaakseni kerrotaan, että DC opetteli tuon hienon ja yläluokkaisen aksenttinsakin, originaalimurre kun oli enemmän osastoa Näkemiin vaan, muru. Ei elämästä enää edes juovu. |
xjas73 26.03.2015 21:33:58 | |
---|
Meikäläinen on sen verran pervo, että snaken ykköskitaristit ovat John Sykes ja Doug Aldrich ja Slip of the tongue on huippulevy! Ei kyllä lähtenyt munkaan mielestä Aldridgelta tuo Burn. Vaivaannuttavan kuuloista. |
Velli 26.03.2015 21:46:30 | |
---|
xjas73: Meikäläinen on sen verran pervo, että snaken ykköskitaristit ovat John Sykes ja Doug Aldrich Sykes on oma suosikkini. Toisena Marsden/Moody-combo. |
HaloOfFlies 26.03.2015 22:18:34 (muokattu 26.03.2015 22:30:02) | |
---|
ukko idänmies: Minä taas luulen, että tää koko tarina Jonin ja Ritcien mukanaolosta on pelkkää DC:n paskanjauhantaa. Siinä mies on aina ollut hyvä. Osaa esittää asiansa vakuuttavasti ja vilpittömästi. Aikaisemmin se oli jotenkin hauskaa, kun mies oli niin itsevarma ja rock, nyt se pelkästään vituttaa ja vaikuttaa todellisuudentajunsa menettäneen vanhan miehen pullistelulta. Musta Ritari-kirjassahan muuten muistaakseni kerrotaan, että DC opetteli tuon hienon ja yläluokkaisen aksenttinsakin, originaalimurre kun oli enemmän osastoa Näkemiin vaan, muru. Olisi kyllä kiva kuulla Ritchien suusta, että oliko tällaista yhteistyötä DC:n kanssa oikeasti missään vaiheessa viritteillä. Coverdalen mukaan eriävät näkemykset siitä, miltä projektin tulisi kuulostaa vesittivät idean. Minun on erittäin vaikea uskoa että Blackmore olisi edes harkinnut tämmöiseen uudelleenlämmittelyyn lähtemistä. Varsinkin kun kuuntelee tuota täysin karmeaa lopputulosta, jonka Coverdale on yksinään saanut aikaiseksi muun bändin avustuksella. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
ukko idänmies 26.03.2015 22:34:00 | |
---|
HaloOfFlies: Olisi kyllä kiva kuulla Ritchien suusta, että oliko tällaista yhteistyötä DC:n kanssa oikeasti missään vaiheessa viritteillä. Coverdalen mukaan eriävät näkemykset siitä, miltä projektin tulisi kuulostaa vesittivät idean. Minun on erittäin vaikea uskoa että Blackmore olisi edes harkinnut tämmöiseen uudelleenlämmittelyyn lähtemistä. Itse veikkaan, että huterana totuuspohjana on nämä joitakin vuosia sitten (2007) käydyt keskustelut MK III:n paluusta. Tässä esim. Glennin kommenttia asiasta: http://www.thehighwaystar.com/news/ … et-the-legacy-of-mk3-remain-intact/ Ei elämästä enää edes juovu. |
Master Of The Universe 27.03.2015 20:41:10 | |
---|
Hauskaa luettavaa. Mut edelleenkin Coverdale nauraa paskaisen naurun kun paremmin tietäjät- ja soittajat menee bussilla treeneihin vetään paremmin. All guitars are gold tops, the rest are just mistakes. |
jassi 27.03.2015 21:08:02 (muokattu 27.03.2015 21:08:53) | |
---|
Onko ne nyt jotenkin arvostelun yläpuolella nämä, jotka ovat joskus breikanneet musamaailmassa? Coverdale on tehnyt helvetin hyviä juttuja varsinkin nuoruudessaan, mutta äänensä puolesta olis syytä jo vetäytyä nauttimaan ansaittuja eläkepäiviä. Ja tuolla on treeniksillä helvetisti parempia rumpaleita kuin vaikka Aldridge. Mutta Tommy on ollu aikoinaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, taidot on ollu riittävän hyvät ja varmaan mukava mieskin. Silleen on mahdollista saada menestyksekäs ura musiikin parissa. Jotenkin näin näkisin. |
Master Of The Universe 27.03.2015 21:23:22 | |
---|
Miten se paremmuus mitataan? Täällä, mnetissä, moni tietää hyvin, ellei jopa parhaiten, kaikki parempia soittajiakin. Eli toki täällä paremmat soittajat on, en sitä kiistä. Suur-Suomi mistä tuu kun kuraa ja paskaa. All guitars are gold tops, the rest are just mistakes. |
Gritsen 27.03.2015 21:36:53 | |
---|
Itse livenä nähneenä voin todeta että Aldridgen soittotyyli on lähempänä tuplabasariversiota Bonhamista, kuin kompressoitua triggerinaksunykyrumpalia, jolla tavalla Purple Album on nauhoitettu/miksattu/masteroitu. Siinä vika. Nuotit ovat kohdillaan esim. Stormbringerissä, ja Burnin uutta rumpusovitustakin kohtaan mulla on heikko kohta, mutta ihan kauhea tuotto vie kaiken munan rummutukselta. Paf paf pahvilaatikko. |
Epämuusikko 27.03.2015 21:42:29 | |
---|
Whitesnakesta en ole koskaan saanut kiksejä mutta Joel Hoekstra???? Pitääpä vittuillakseen käydä kuikkimassa. Seuraavaksi TJ Helmerich tai Brett Garsed löytää itselleen bändin tai muita oikeita töitä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jassi 28.03.2015 06:32:05 | |
---|
Pitää tietty myös muistaa, että Aldridgekin on jo vähän helkkarin iäkäs veikko. Ei enää raajat ja motoriikka vetreimmillään. Toisaalta mukava kun vanhat herrat vielä jaksaa rokata. Jaksaispa itekin kuusvitosena. |
Epämuusikko 28.03.2015 11:04:41 (muokattu 28.03.2015 11:04:54) | |
---|
Heaven & Hellin keikalla useampi vuosi takaperin oli Vinnie Appicen soitto mitä takaperoisinta jarruttelua. Jos Aldridge on lähelläkään sitä "tatsia" niin lol apua. No, en ole muutenkaan takakenon ystävä :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
J.Hollström 28.03.2015 13:27:24 | |
---|
Epämuusikko: Heaven & Hellin keikalla useampi vuosi takaperin oli Vinnie Appicen soitto mitä takaperoisinta jarruttelua. Jos Aldridge on lähelläkään sitä "tatsia" niin lol apua. No, en ole muutenkaan takakenon ystävä :D Vinnien soittohan on ihan rautaa. Ei ole kovinkaan montaa rumpalia joka saa noin kulmikkaan rumpaloinnin toimimaan. Loistava rumpali. |
Oon varmaan ainoo jonka mielestä toi Paicen orggis Burn on ihan liian täyteen soitettu. En ois ikinä antanut rumpalin kolata laulusäkeistöjä täyteen fillejä. Ei mitään järkee tommosessa. |
Dinorocker 28.03.2015 16:08:41 (muokattu 28.03.2015 16:09:04) | |
---|
jassi: Pitää tietty myös muistaa, että Aldridgekin on jo vähän helkkarin iäkäs veikko. Ei enää raajat ja motoriikka vetreimmillään. Toisaalta mukava kun vanhat herrat vielä jaksaa rokata. Jaksaispa itekin kuusvitosena. Aldridgen kohdalla ei kyllä mielestäni kuule lainkaan että ukko taitaa olla 65v pian, toisin kun muutamilla muilla saman ikäisillä. Hyvin "hakkaa" edelleen omalla tyylillään. Turbo!!! |
sirdickyj 28.03.2015 17:43:41 | |
---|
J.Hollström: Oon varmaan ainoo jonka mielestä toi Paicen orggis Burn on ihan liian täyteen soitettu. En ois ikinä antanut rumpalin kolata laulusäkeistöjä täyteen fillejä. Ei mitään järkee tommosessa. Ei se sit livenä vedellytkään niin. Hyvä se originaalikin on. |
Master Of The Universe 28.03.2015 21:05:20 | |
---|
Anteeksi. Oli tujut rommit eilen. Rauhaa ja rakkautta kaikille tasapuolisesti. :) All guitars are gold tops, the rest are just mistakes. |
Janus 28.03.2015 22:05:46 | |
---|
|
Epämuusikko 29.03.2015 12:39:08 | |
---|
J.Hollström: Vinnien soittohan on ihan rautaa. Ei ole kovinkaan montaa rumpalia joka saa noin kulmikkaan rumpaloinnin toimimaan. Loistava rumpali. On kai se jos tykkää. Itse en tykännyt livenä ollenkaan ja ihmiseloni on liian lyhyt levyversioiden tsekkailuun. Veljensä soitossa ei ole mitään vikaa koska Rod Stewart. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |