Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Treenikämppä tiheellä asutusalueella
1
Jonipet
19.02.2015 01:32:39 (muokattu 19.02.2015 01:34:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos täällä kenelläkään kokemusta naapurien suhtautumisesta bänditreenaamiseen? Asun vuonna 2012 valmistuneessa hyvin rakennetussa puuparitalossa, jossa toki huoneistojen väliseinä on äänieristetty huolella(tuplaseinät ja seinien välissä tyhjää tilaa 3cm), myös lattiavalu on katkaistu huoneistojen välistä ja palokatkoseinä menee ihan katolle asti. Mulla on omassa huoneistossani yksi iso huone mihin olen treenikämppää ruvennu rakentamaan. Olen villottanut huoneen ikkunat ja ruuvannu päälle painavat isot matot. Tästä huolimatta ulos saattaa hieman meteliä kuulua, ja naapuritaloja on aivan joka puolella ja suht lähellä. Tiedän kuitenkin sen realistisen asian, että treenaamme ainoastaan kerran viikossa 2-3-tuntia päiväsaikaan, joten mitään oikeeta häiriötä ei pitäisi syntyä - paitsi ihmisten päässä. Meinaan soittaa naapurisovusta huolimatta, mutta olis kiva kuulla jos muilla on kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Faktahan on se, että meillä yhden naapurin koira räksyttää aamusta iltaan ja se kuuluu ainakin minun kämppään sisälle. Samoin kun kesäsin kaikki ajaa nurmikkoa, niin varmasti pihalla kovempi meteli kuin sillon ku me soitamme. Muksut kiljuu aamusta iltaan pihalla - meteliä syntyy. Vieressä kulkee vilkkaasti liikennöity tie missä paahtaa rekkoja - meteliä syntyy. Tiedän vaan sen, että kun jollain on harrastus ja siitä lähtee vähääkään ääntä, ni kukkahatut valittaa. Olen jo varautunu valituksiin isolla liudalla puolustavia selityksiä - eikä ne periaatteessa mitään mahdakkaan kun on omistusasunto. Huvittaa vaan jo valmiiks mihin sitä joutuu :D Mielummin parit valitukset ku rupeen maksamaan useita satoja euroja kuussa treenikämpästä.
 
Funkånaut
19.02.2015 01:44:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran viikossa pari tuntia järkevään kellonaikaan. En oikein keksi valituksien aihetta.
 
Mutta tietysti tuosta on hyvä infota ainakin samassa rakennuksessa asuvia jollakin tavalla.
 
"Vittu sie oot kummallinen jätkä." - Karvamammutti Elämän tarkoitus
Kailis
19.02.2015 21:00:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pyrkisin hoitamaan asian epäsuomalaisittain eli ystävällisesti naamakkain etukäteen asianosaisille ilmoittaen. Kynnys valittaa on korkeampi jos tietää että se on se kohteliaasti käyttäytyvä muusikko. Kokeile.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
metlica
21.02.2015 14:40:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Itse pyrkisin hoitamaan asian epäsuomalaisittain eli ystävällisesti naamakkain etukäteen asianosaisille ilmoittaen. Kynnys valittaa on korkeampi jos tietää että se on se kohteliaasti käyttäytyvä muusikko. Kokeile.
 
Komp!
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
Get it fucking done.
Berzerkowitz
27.03.2015 21:49:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis "jännä" jos olis treenis samassa talossa missä jonkin liiviporukan kerhotilat. Vois olla normaali-ihmisillä korkeampi kynnys lähtä piipittämään metelistä.
Toisaalta sitten jos hommat menee aivan Sons of Anarchy:ksi niin se saattaa soittotoimintaa haitata et tiijjä sitte kuitenkaan...
 
oksatboys
28.03.2015 11:11:07 (muokattu 28.03.2015 23:13:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Berzerkowitz: Olis "jännä" jos olis treenis samassa talossa missä jonkin liiviporukan kerhotilat.
 
Been there done that :D Liivikerho myös kameravalvoo ko. rakennusta ja varmaan ei pikkunilkit taloon viitti murtautua muutenkaan.
 
"Hieno mekanismi sinäänsä, jos ei olisi näin saatanan tyhmä." -Lihis96
Kailis
28.03.2015 22:41:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just vähän aikaa sitten kuulin että bändin keikka peruuntui kun samassa kiinteistössä majailevat pappamopoilijat valittivat. Helvetin enkelit!
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
s151669
28.03.2015 23:01:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa varmaan kysellä ihan naamatusten. Jos vaikka sattuu vuorotyöläinen naapuriin, ei hän varmaan arvosta keskellä päivää treenaamista. Yöaikaan ei välttämättä edes haittaa...
 
Antikitarasankari. Siis basisti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «