ibnz 26.03.2015 18:22:27 | |
---|
Noni Navigator LP Std vm. 2001 saapui tänään. Lähinnä noita Customeja ollu ttähän asti, joten vertailupohja on heikohko. Mutta ylipäätään on ehkä paras kitara ikinä :) Odotukset olivat katossa jo valmiiksi ja ne ylittyivät joka suhteessa! Tartteis plekusuojan kyllä siihen, saiskohan noita jostain varaosina |
machinehead72 26.03.2015 21:53:34 | |
---|
Pari päivää sitten kävin hakemassa naapurikylästä Japanin tokain naurettavalla hinnalla:D On muuten hyvä! https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia! |
artal 26.03.2015 23:35:02 | |
---|
Artist: Siisti keppi, mielellään kuulisi fiiliksiä miltä tuntunut. No nyt sain testailtua tuota Raygunia oikein keikan muodossa, mentiin laajalla skaalalla punkista herkistelyduettoon ja kaikkeen löytyi kivat sävyt. Kevyt, tosi mukava kaula. Allround-työhevosena tulee varmasti olemaan erinomainen kitara! |
Artist 27.03.2015 08:04:40 | |
---|
artal: No nyt sain testailtua tuota Raygunia oikein keikan muodossa, mentiin laajalla skaalalla punkista herkistelyduettoon ja kaikkeen löytyi kivat sävyt. Kevyt, tosi mukava kaula. Allround-työhevosena tulee varmasti olemaan erinomainen kitara! Jes, hyvä kuulla, että keppi on asiallinen, siistejä kitaroita ovat. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
elsewhere 27.03.2015 09:42:15 (muokattu 27.03.2015 09:43:39) | |
---|
Täysin tuunattu mutta treeniksen nurkkaan käyttöä vaille jäänyt Jazzmaster vaihtui hetken mielijohteesta mustaan Gibson SG Standardiin. Rumahan tuo on kuin synti, mutta on siinä vaan sitä jotain... tänään pitää laittaa Gibsoniin vielä hihnalukot, uudet kielet ja matalampi vire, ja jo lähtee hevimetalli. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
horseface 27.03.2015 13:41:39 | |
---|
Ostin Splawn Quick Rodin. Ensi viikolla jyrähtää! Oli miten oli, näin on! |
kekkuliheikki 27.03.2015 15:37:02 | |
---|
En allekirjoita. |
Gabe 27.03.2015 15:41:28 | |
---|
|
jpaa 27.03.2015 16:05:19 | |
---|
Perkele sentään kun liikkuu Strymonin kamat torilla vilkkaasti. Ja kun en millään kerkeä työpäivän aikana reagoimaan tarpeeksi nopeasti. Näköjään on muitakin tarvitsijoita kuin minä. Antakee hitaampiälyisillekin mahdollisuuksia! "To be is to do" - Socrates
"To do is to be" - Jean-Paul Sartre
"Do be do be do" - Frank Sinatra |
johanssen 27.03.2015 16:24:17 | |
---|
jpaa: Perkele sentään kun liikkuu Strymonin kamat torilla vilkkaasti. Ja kun en millään kerkeä työpäivän aikana reagoimaan tarpeeksi nopeasti. Näköjään on muitakin tarvitsijoita kuin minä. Antakee hitaampiälyisillekin mahdollisuuksia! Tää on niin totta. Siks mie hommasinkin uutena, kun kyllästyin kyttäämiseen. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Swan 27.03.2015 17:00:03 | |
---|
johanssen: Tää on niin totta. Siks mie hommasinkin uutena, kun kyllästyin kyttäämiseen. Big Skyn jouduin itekin ostamaan uutena. Olan kanssa sen sijaan kävi hitonmoinen säkä, että stalkkasin toria just oikeaan aikaan. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
jpaa 27.03.2015 17:19:33 | |
---|
"To be is to do" - Socrates
"To do is to be" - Jean-Paul Sartre
"Do be do be do" - Frank Sinatra |
sustain65 27.03.2015 17:25:50 | |
---|
jpaa: Ihanan kompakti kasa. On kyllä, samaa just mietin. |
Laulava Kylätohtori 27.03.2015 17:27:20 | |
---|
Jaska's Texas Ranger tuli ostettua. Jäi jotenkin kutkuttamaan, joten testataan nyt vielä. Ehkä eniten kiinnostaa kitaran volumella putsattu ge-soundi. Foxrox Hot Silicon. Tätä on pitänyt testata jo pitkään ja CC Hybridin jo testasin, joten tulipa viimein hankittua tämäkin. Jos ei tästä irtoa sopivaa pii-soundia, niin luovutan pii-fuzzien osalta tältä erää... Diamond Cornerstone. Tämä oli vaan jotenkin sopivasti erilainen od, joten pitihän se ostaa testiin. Kaksi gain stagea ja mid- sekä volumesäätö, eikä aina niitä samoja volume/tone/gain-säätöjä. Ehkä tämä on nyt sitä, mitä mä oon aina halunnu... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Ziggy Bubba 27.03.2015 18:10:07 | |
---|
jpaa: Ihanan kompakti kasa. On kyllä. Ainoa mahd. häikkä on, että kaappi on tosi alhaalla - huutaa vähän nilkoille. |
TTV 27.03.2015 18:22:24 (muokattu 28.03.2015 10:11:13) | |
---|
Perheen Ibanez RGA121 Prestige mallisto kasvoi just taas yhdellä jäsenellä, tällä kertaa Natural värisenä. Sisarukset Violin Flat ja Crashed Deep Ocean toivottavat uuden tulokkaan tervetulleeksi taloon :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
kekkuliheikki 27.03.2015 18:38:04 | |
---|
Ziggy Bubba: On kyllä. Ainoa mahd. häikkä on, että kaappi on tosi alhaalla - huutaa vähän nilkoille. Lahtee paa irti jos nostaa. En allekirjoita. |
Sarko 27.03.2015 18:45:15 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jaska's Texas Ranger tuli ostettua. Jäi jotenkin kutkuttamaan, joten testataan nyt vielä. Ehkä eniten kiinnostaa kitaran volumella putsattu ge-soundi. Foxrox Hot Silicon. Tätä on pitänyt testata jo pitkään ja CC Hybridin jo testasin, joten tulipa viimein hankittua tämäkin. Jos ei tästä irtoa sopivaa pii-soundia, niin luovutan pii-fuzzien osalta tältä erää... Diamond Cornerstone. Tämä oli vaan jotenkin sopivasti erilainen od, joten pitihän se ostaa testiin. Kaksi gain stagea ja mid- sekä volumesäätö, eikä aina niitä samoja volume/tone/gain-säätöjä. Ehkä tämä on nyt sitä, mitä mä oon aina halunnu... Jos tuntuu että toi Foxrox ei maistu niin vinkkaa meitsiä, mua vois kiinnostella! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
a.poddikti 28.03.2015 00:22:29 | |
---|
Ostin verkkokaupasta heräteostoksena Joyon Extreme Metal spedun. 35 € hintaiseksi sehän oli hyvä ja sisälsi vielä boostin. Gainia vain hitusen ja saa ihan ok rokkisärön. |
Laulava Kylätohtori: Jaska's Texas Ranger tuli ostettua. Jäi jotenkin kutkuttamaan, joten testataan nyt vielä. Ehkä eniten kiinnostaa kitaran volumella putsattu ge-soundi. Foxrox Hot Silicon. Tätä on pitänyt testata jo pitkään ja CC Hybridin jo testasin, joten tulipa viimein hankittua tämäkin. Jos ei tästä irtoa sopivaa pii-soundia, niin luovutan pii-fuzzien osalta tältä erää... Diamond Cornerstone. Tämä oli vaan jotenkin sopivasti erilainen od, joten pitihän se ostaa testiin. Kaksi gain stagea ja mid- sekä volumesäätö, eikä aina niitä samoja volume/tone/gain-säätöjä. Ehkä tämä on nyt sitä, mitä mä oon aina halunnu... Tarinoihan sitten Hot Siliconista CC Hybridiin verrattuna! sääh |