Aihe: Puun laatu?
1 2
Billsner
28.05.2004 09:27:04
Ei ne vanerista tehdyt kitaratkaan ihan huonoja ole (jos niissä ei muuten ole mitään vikaa). Bullet straton omistaneena enpä olisi muuten tiennyt mitä puuta se on jos en olisi katsonut. Kyllä se soi vaneristakin tehty kitara soi ilman sähköjä. Ei ehkä niin hyvin soi kuin "oikeasta" puusta tehty mutta soi kuitenkin.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
-Benighted-
28.05.2004 09:29:28 (muokattu 28.05.2004 09:32:17)
Miten olisi ääni?

Nääh... ei voi olla...

(tosiaan... eipä sillä laadulla muuten
olisi oikein väliä)

http://members.surfeu.fi/sloppari2/bodytakaa.htm
Onko tuossa teidän mielestä liimalla vai pultilla kiinnitetty kaula?
-Benighted-
28.05.2004 10:17:36
Liimalla. Se pultinnäköinen on hihnatappi.

Selvä
-Benighted-
28.05.2004 11:51:47
Pistänpä tähän samaan threadiin kun en uutta jaksa tehdä.

Onko kukaan koskaan kuullut Jack & Danny brotherssin tekemistä kitaroista? Tuo kyseinen on joko JD-GG1S tai YC-GG1S -malli.
Ja tuossa kitarassa oli siis:

body = leppä
kaula= vaahtera tai mahonki
otelauta = ruusupuu
SURf
28.05.2004 14:38:46 (muokattu 28.05.2004 14:41:17)
Onko kukaan koskaan kuullut Jack & Danny brotherssin tekemistä kitaroista?

Olikohan nuo jossain taiwanissa tehtyjä kopioita. Komioita ovat mutta vermeiden laadusta olen kuullut hieman huonoa...
En ole itse testaillut eli huhuja vain täälläpäin. MusicStoreKöln noita kauppaa Euroopassa.

http://www.musicstorekoeln.de/engli … produktinfo.asp?info=GIT0002205-002 paitsi tässä näyttäis olevan muuten pulttikaula. Liimakaulaista ei taida tuolta löytyä mutta vertaamalla ko. merkin lespoihin saa jotain hintaosviittaa...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
-Benighted-
28.05.2004 15:05:39
Olikohan nuo jossain taiwanissa tehtyjä kopioita. Komioita ovat mutta vermeiden laadusta olen kuullut hieman huonoa...
En ole itse testaillut eli huhuja vain täälläpäin. MusicStoreKöln noita kauppaa Euroopassa.

http://www.musicstorekoeln.de/engli … produktinfo.asp?info=GIT0002205-002 paitsi tässä näyttäis olevan muuten pulttikaula. Liimakaulaista ei taida tuolta löytyä mutta vertaamalla ko. merkin lespoihin saa jotain hintaosviittaa...

Joo, myyjä kertokin tuon hinnan, mutta tuo on eri versio, se on se toinen, mikä on liimakaulalla. Ja sanoi, että on hyvä yksilö(niinhän ne kaikki aina sanoo omastaan), mutta jos pääsis testaamaan. Miellyttää vain silmää tuo SG:n muoto. Ja jos ne saundit alkaa kuulostaa ikävältä, niin vaihaa sitten mikit siihen(mikit oli kuulemma aika huonot). Mutta eikö tuo materiaali ole ihan laadukasta?
perkeles
29.05.2004 20:34:24
testaa aina ennen ostoa. eihän siitä materiaalistakaan tiedä pirukaan. esitteetkin pakkaa olla mitä sattuu vähän joka valmistajalla.
HELLO CLEVELAND
Bassballs
29.05.2004 23:15:04

No ne ei sitten kuulostanut perinteisiltä stratoilta. Itse kun olen pikkasen puritanisti, niin haluan että mun soittimet on tehty perinteisistä "oikeista" puista...

Heh. Näinköhän olisit kuullut eron...
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin.
perkeles
29.05.2004 23:21:20 (muokattu 31.05.2004 08:44:54)
Heh. Näinköhän olisit kuullut eron...

naulan kantaan!
HELLO CLEVELAND
Nikke
12.06.2004 06:17:06
Mitäs sanotte koivusta? Koululla kun ei oikein ole mitään hyvää puuta tuohon tarkoitukseen ja siellä kun ajattelin ensi syksynä aloittaa kitaraa tekemään.
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)