Kailis 23.03.2015 21:38:54 | |
---|
iekku84: Mut fenix strato jäi liiveihin. Ei ihan normi strato vaikka äkkinäisen silään näyttää. Kuva profiilissa! Noita teki Young Chang Koreassa 80-90-luvulla. Aika äkkinäinen pitää olla että aitoon sekottaa =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
iekku84 24.03.2015 07:07:40 | |
---|
Kailis: Noita teki Young Chang Koreassa 80-90-luvulla. Aika äkkinäinen pitää olla että aitoon sekottaa =D En oo siis fenderiin vertaamassa.. mut aika monta erikoista juttua kitarasta on tullut vastaan. Wsim gotoh virittimet ja talla, linnunsilmä kansi, kent Armstrong hot rails mikit ja vaikka mitä. Kuva profiilissa. Eräs näitä myynyt entinen sootinmyyjä ihmetteli kitaraa, ettei koskaan moiseen fenixiin törmänny. Yamaha Recording Custom, Ludwig Black Beauty ja Paiste signature on yhdessä kiva setti! |
Epämuusikko 25.03.2015 14:26:41 (muokattu 26.03.2015 10:39:04) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jtpennane 25.03.2015 14:42:26 | |
---|
Epämuusikko: Ei sinänsä alta torihintojen mutta ihan normihintaista Zilkkua näyttää J. Lukkarisen toimesta eksyneen torille. ja paljon! *en osta en osta en osta sääääähhhh!!!!!* Poistin herralta yhden 1950-luvun alun 21" Avediksen tuossa hetki sitten. Harvemmin kävelee vastaan Härmässä lättyjä vastaavilla spekseillä. Nyt olis taas pari erittäin kuumottavaa yksilöä tuolla näemmä, för helvete... |
Angry Pierre: Poistin herralta yhden 1950-luvun alun 21" Avediksen tuossa hetki sitten. Harvemmin kävelee vastaan Härmässä lättyjä vastaavilla spekseillä. Nyt olis taas pari erittäin kuumottavaa yksilöä tuolla näemmä, för helvete... Then she said we dont need more drums and cymbals! Harrastelija harrastelija rumpali |
Kimd 25.03.2015 16:33:16 | |
---|
Harrastelija harrastelija rumpali |
tassu2 25.03.2015 17:14:00 | |
---|
Oli myyjä ilmeisesti lukenut myös tätä keskustelua ja nostanut hintaa muutamalla satasella! |
artsipartsi 25.03.2015 17:38:53 | |
---|
No jos lukee tätä keskustelua, niin heitänpä että kannut+supra kunnosta riippuen:1200-2000e. Se yksi kuva mikä oli aiemmassa ilmossa ei paljoa infoa antanut,mutta jos sen perusteella pitäs hinta sanoa niin 1400e vois olla aika liki. |
Epämuusikko 25.03.2015 17:53:51 (muokattu 25.03.2015 17:54:42) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 25.03.2015 18:07:56 (muokattu 25.03.2015 19:30:04) | |
---|
artsipartsi: No jos lukee tätä keskustelua, niin heitänpä että kannut+supra kunnosta riippuen:1200-2000e. Se yksi kuva mikä oli aiemmassa ilmossa ei paljoa infoa antanut,mutta jos sen perusteella pitäs hinta sanoa niin 1400e vois olla aika liki. Eiks ne ollut 70-luvun ludarit, lattiatomissa ei alavannetta, eli ihan mahdollisesti viitteet paskana ja ehkä runkokin kierrossa. Pikkutomien alavannetilannetta en muista mutta ainakin vähän raahatun ja tosi likaisen näköiset ne oli. Mä en suoraan sanottuna uskaltaisi tarjota niistä näkemättä muutamaa satasta enempää, tuossa oli kaikki mahikset siihen että niitä on pidetty huonosti, eli ne voi olla aika huonossa hapessa. Eikä 70-ludareista suprankaan kanssa mun käsittääkseni 2000€ saa. Itse myin omani, joskin rumemmalla värillä, muistaakseni tonnilla. 2 tomia ja bassari siis siinä oli, ei snarea. Mut ne oli tosi hyväkuntoiset, ja sai kyllä odotella kauppojen syntymistä aika pitkään. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 25.03.2015 18:29:11 | |
---|
En minä noista Pietarsaaren Ludwigeista kyllä maksaisi yhdessäkään tonnia. Näyttivät sellaiselta ullakkosetiltä, joka voi olla rungoiltansa vaikkapa missä kunnossa. Kun setti maksaa tonnin ja yli, niin kauppa käy hitaasti. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kimd 25.03.2015 18:49:02 (muokattu 25.03.2015 18:57:55) | |
---|
artsipartsi: No jos lukee tätä keskustelua, niin heitänpä että kannut+supra kunnosta riippuen:1200-2000e. Se yksi kuva mikä oli aiemmassa ilmossa ei paljoa infoa antanut,mutta jos sen perusteella pitäs hinta sanoa niin 1400e vois olla aika liki. Empä usko kyllä tuossa kunnossa. Ihan vasta oli hyväkuntoinen big beat setti myynnissä tonnilla, mahtoiko saada sitäkään. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=984221 Harrastelija harrastelija rumpali |
okkonen 25.03.2015 19:32:27 | |
---|
Mulla löytys nurkkapielissä ylimääräisenä roikkuvat paisteen innovations haitsut. Osaisiko joku sanoa että onko nuo ees myytävän arvoiset, paljo lie uutena maksaneet?? |
jabajee 25.03.2015 19:34:23 | |
---|
hollmi-5: En minä noista Pietarsaaren Ludwigeista kyllä maksaisi yhdessäkään tonnia. Näyttivät sellaiselta ullakkosetiltä, joka voi olla rungoiltansa vaikkapa missä kunnossa. Kun setti maksaa tonnin ja yli, niin kauppa käy hitaasti. Tämä totta. Jokatapauksessa alkuperäinen 500€ pyynti oli kyllä ihan metsässä ja johtui varmasti siitä, että myyjä ei tiennyt mitä myy. Kyselyjen tulva sai varmasti toisiin ajatuksiin. Jopa 1500€ saattaisi olla ihan realistinen arvo niille, mikäli kaikki olisi hyvässä kunnossa... Kuvien perusteellahan näin ei näyttänyt olevan ja pahimmillaanhan ne ei ole kuin varaosien arvoisia. Epämääräisestä ilmoituksesta johtuen, itse tosin epäilin huijaukseksi koko hommaa. Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
artsipartsi 25.03.2015 21:06:44 | |
---|
Itsekin epäilin huijjaukseksi tuota Ludwig ilmoa,siis sitä ekaa. Heitinkin että jos 500e lähtee niin ostan heti :) Olihan siinä jotain lättyä ja tellinkiäkin mukana...mitä lienevätkään olleet. Toki jos rummut ovat huonossa hapessa, niin eipä niistä paljoa saa. Perustin oman hintaheittoni torilla pyörineisiin setteihin ja supriin. Viimeaikoina olleet setit ovat olleet 1000-lähemmäs se mainitsemani 2000e, tietty eri asia ovatko menneet kaupaksi. Supria on taas mennyt reilu 200-350, siis 5" syviä. Yksi sukusuossa 60-luvulta asti maanut yksilö oli 180e.70-lukulaiset pyörineet siinä 200-300e pääasiassa. Mutta tosiaan: Lisää kuvia sais laittaa jos meinaa kaupaksi saada. Samaa mieltä epämuusikon kanssa siitä että tuommoiset "tarjoa" ilmot pitäs kieltää mnetissä. Harmittaa lähinnä niiden puolesta jotka olisi noista oikeasti kiinnostuneita.Kukaan tiedä mitä kukakin on tarjonnut jne blaah. Lattitompan alaviisteet saanee tuolla seudulla esmes Wacco-drumsilla kunnostettua varsin halvalla, joten en näe sitäkään ongelmana. Toki jos kannut ovat olleet kosteassa tms tai rungot ovat ovaalit....jos jos. Toisaalta toki kyseessä ilm kaveri joka ei itse soita/ole perillä asioista, joten säätö sallittakoon tämän kerran :) |
Kefiiri 25.03.2015 22:44:15 (muokattu 25.03.2015 22:47:29) | |
---|
artsipartsi: Toisaalta toki kyseessä ilm kaveri joka ei itse soita/ole perillä asioista, joten säätö sallittakoon tämän kerran :) Siltä tosiaan vaikuttaa... jäpikkä myy balalaikkaa kitarana. Tallakin on väärässä kohtaa, vaikka oikea paikka näkyy kannessa. Mutta samanlaistahan se olisi jos itse myisin vaikka moottoripyörää. En ole musiikin asiantuntija. |
nahkapaska 26.03.2015 00:18:25 | |
---|
Sain kuvia ludareista. Potentiaalisesti hyvin kuumottava kauppa, mutta mikäli jonkulaisen järkevän yhteisymmärryksen tämän myyjän kanssa saa aikaan niin menen paikalle niitä katsomaan. Yksi vanne näytti olevan vähän mutkalla, kaikki osat on helvetin nuhjuisia ja wrapit osittain repsottelee. Onhan tuossa setissä työstettävää.. |
jtpennane 26.03.2015 01:01:44 | |
---|
nahkapaska: Sain kuvia ludareista. Potentiaalisesti hyvin kuumottava kauppa, mutta mikäli jonkulaisen järkevän yhteisymmärryksen tämän myyjän kanssa saa aikaan niin menen paikalle niitä katsomaan. Yksi vanne näytti olevan vähän mutkalla, kaikki osat on helvetin nuhjuisia ja wrapit osittain repsottelee. Onhan tuossa setissä työstettävää.. Tossa tilanteessa ei kyllä enää puhuta kovinkaan hyvästä tarjouksesta, jos 900 on pyynti. Tulee hintaa setille nopeasti vastaavan parempikuntoisen verran. |
nahkapaska 26.03.2015 01:47:00 (muokattu 26.03.2015 01:48:36) | |
---|
Angry Pierre: Tossa tilanteessa ei kyllä enää puhuta kovinkaan hyvästä tarjouksesta, jos 900 on pyynti. Tulee hintaa setille nopeasti vastaavan parempikuntoisen verran. Nojoo, ei oo paljoa lähtemistä pietarsaareen jos 900e on tiukka hinta. Katoma mitä se sannoo. |
Speedy 27.03.2015 01:49:35 | |
---|
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |