Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitars By Diamond/DBZ Guitars
1
Hellureiii
18.03.2015 14:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sattui tuossa joku aika netissä vastaan http://www.guitarsbydiamond.com/ sivu kun etsiskelin DBZ-kitaroita. Eli ilmeisesti Dean B. Zelinsky on lähtenyt kävelemään ja DBZ kitarat ovat sitten nykyisin Diamond kitaroita.
 
Onko kukaan nähnyt näitä missään tai ylipäätänsä onko tiedossa saako noita suomesta ja minkä hintaisia ovat? Sivun mukaan F-musiikki näyttäisi olevan vieläkin kauppiaana, mutta F-musiikin sivuilla ei kylläkään noita ole. DBZ siellä kyllä näkyy listassa mutta yhtään kitaraa ei ole.
 
Kiinnostuin erityisesti noista Halcyon malleista ja olisi kiva tietää saako niitä suomesta ja millä hinnalla. http://www.guitarsbydiamond.com/catalog/product.php?id=hlcfm-fr-uv tuossa mallissa kun olisi pitkälti kaikki mitä olen etsinyt. Tosin kaulasta ei puhuta, että onko lakattu vaiko öljytty tms. Eikä niiden mittasuhteista ole tietoa.
 
Jos joku tietää noista jotain, niin kertokoon ihmeessä :)
 
oamkbonor
18.03.2015 17:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysyppä Suomen jälleenmyyjältä: procenter@f-musiikki.fi
 
freakingenius
19.03.2015 13:10:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä ainakin joskus noita oli jonkun verran f-musiikissa. Pari taisi olla ihan näyteikkunassa.
 
JaaGeRMaisTeR
19.03.2015 13:14:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

freakingenius: Mun mielestä ainakin joskus noita oli jonkun verran f-musiikissa. Pari taisi olla ihan näyteikkunassa.
 
Oisko nuita vanhoja DBZ:ja. Niitä fasu on joskus myynyt. DBZ:t ovat ihan päteviä pelejä. Ainoa vika Bolerossa oli soft V kaula ja armoton gas floikkakeppiin. Nuo Diamondit varmasti kovin erinlaisia ole.
 
Hellureiii
23.03.2015 00:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oamkbonor: Kysyppä Suomen jälleenmyyjältä: procenter@f-musiikki.fi
 
Joo laittelin mailia tuonne, mutta ei ole kuulut mitään :/
 
Hellureiii
23.03.2015 00:57:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

freakingenius: Mun mielestä ainakin joskus noita oli jonkun verran f-musiikissa. Pari taisi olla ihan näyteikkunassa.
 
Joo aikoinaanhan noita kyllä oli, mutta Diamondin nimellä ei ole näkynyt missään. Eikä pelkällä DBZ nimelläkään noita näy missään.
 
Valka
26.03.2015 05:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hellureiii: Joo laittelin mailia tuonne, mutta ei ole kuulut mitään :/
 
Ihme hommaa, musafasullahan on tunnetusti
hyvä asiakas palvelu. :-D
 
Started out with nothing and still got most of it left.
Hellureiii
28.03.2015 11:24:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valka: Ihme hommaa, musafasullahan on tunnetusti
hyvä asiakas palvelu. :-D

 
Heh joo outoa on kyllä. Täällä meillä tuo musafasu, niin siellä ainankin olen saanut todella hyvää palvelua. Kai se on kohta kyseltävä sieltä noita :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «